Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-23, 13:55
  #26941
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Verkar som VNL tränat lite frisparkar på sistone!

Fick ta denna och gjorde det med klass!

https://my.mixtape.moe/frcioi.mp4
Hög klass på den frisparken! Snyggt också att få till den mot toppmotståndet Sporting.

VNL tillsammans med Emil Forsberg känns väl som de svenska spelare med absolut högst sannolikhet att ganska snart befinna sig i klubbar i det absoluta toppskiktet i Europa. Sedan är det en liten lucka ned till övriga svenskar.
Citera
2017-05-02, 02:07
  #26942
Medlem
Fan vad jag älskar landslaget. Vi är fan bättre utan el Zlatopramen, tacka vet jag Foppa, vilken jäkla gudagåva till gud.
Citera
2017-05-03, 20:35
  #26943
Medlem
Pastor Greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttsnopp
Fan vad jag älskar landslaget. Vi är fan bättre utan el Zlatopramen, tacka vet jag Foppa, vilken jäkla gudagåva till gud.

Men det behövs en riktig målskytt. Berg har något förvirrat i blicken. Om någon från Svenska fotbollsförbundet, mot förmodan - det verkar mest bestå av grå självgoda farbröder - läser det här ber jag er att lyssna.
Berg behöver komplettera sin träning. Inte med att nicka och skjuta på en boll, springa eller styrketräna. Han behöver samla ihop ett splittrat sinne.
Citera
2017-05-03, 23:29
  #26944
Medlem
Delokrats avatar
Nu börjar det ju snart att dra ihop sig.

Hur tror ni nu på förhand att startelvan kommer att se ut? Kan vi förvänta oss att Ekdal hinner komma tillbaka?
Citera
2017-05-04, 00:21
  #26945
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delokrat
Nu börjar det ju snart att dra ihop sig.

Hur tror ni nu på förhand att startelvan kommer att se ut? Kan vi förvänta oss att Ekdal hinner komma tillbaka?
Ekdal hittar nog nagot nytt satt att skada sig pa ska du se. Tycker faktiskt det ar dags att skita i honom. Reserv i ett lag pa vag ut ur Bundesliga dessutom.

Olsen
Lustig Lindelof Granqvist Olsson
Durmaz Johansson Hiljemark Forsberg
Toivonen Berg

Har har vi en trolig elva.
Citera
2017-05-04, 06:55
  #26946
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Ekdal hittar nog nagot nytt satt att skada sig pa ska du se. Tycker faktiskt det ar dags att skita i honom. Reserv i ett lag pa vag ut ur Bundesliga dessutom.

Olsen
Lustig Lindelof Granqvist Olsson
Durmaz Johansson Hiljemark Forsberg
Toivonen Berg

Har har vi en trolig elva.

Det måste ju finnas någon som är bättre än Durmaz, t.o.m Mange Eriksson är att föredra.
Citera
2017-05-04, 08:32
  #26947
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det måste ju finnas någon som är bättre än Durmaz, t.o.m Mange Eriksson är att föredra.

Claesson, förstås!
Citera
2017-05-04, 15:31
  #26948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Ekdal hittar nog nagot nytt satt att skada sig pa ska du se. Tycker faktiskt det ar dags att skita i honom. Reserv i ett lag pa vag ut ur Bundesliga dessutom.

Olsen
Lustig Lindelof Granqvist Olsson
Durmaz Johansson Hiljemark Forsberg
Toivonen Berg

Har har vi en trolig elva.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det måste ju finnas någon som är bättre än Durmaz, t.o.m Mange Eriksson är att föredra.

Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Claesson, förstås!

Nog för att de va träningsmatch mot portugal men CLaesson SKA vara given där nu. Finns fan 0 anledningar att INTE köra honom. Fantastiskt bra.

Dessutom tycker jag Augustinsson ska starta över Olsson men lipar inte om Olsson skulle starta.

Toivonen nej tack. Berg/guidetti/Nyman borde alla gå före honom, det är mer en fråga hur man kombinerar dessa 3.
Citera
2017-05-04, 17:02
  #26949
Medlem
Marathons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Tycker faktiskt det ar dags att skita i Ekdal, reserv i ett lag pa vag ut ur Bundesliga.

Vad ugglar du om?
Ekdal är 100 procent ordinarie i Hamburg när han är frisk, jag skulle våga påstå att anledningen Hamburg gått så pass dåligt är just bland annat Ekdals höga skadefrånvaro.
Citera
2017-05-04, 17:39
  #26950
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marathon
Vad ugglar du om?
Ekdal är 100 procent ordinarie i Hamburg när han är frisk, jag skulle våga påstå att anledningen Hamburg gått så pass dåligt är just bland annat Ekdals höga skadefrånvaro.
Delar inte din åsikt. Han har varit svag även då killen spelat, underbetyg i nästan alla matcher. Överenergisk på ett sätt som skapat både luckor och gett varningar/frisparkar.
Citera
2017-05-04, 17:40
  #26951
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Claesson, förstås!
Den åsikten delar jag däremot.
Citera
2017-05-08, 21:16
  #26952
Medlem
Marathons avatar
Tror ni att Joseph Baffo vore något för landslaget? Helander är ju mest skadad och Milosevic har inte fått någon speltid under våren.

VNL, Jansson och Granqvist är ju givna men efter dessa tre tycker jag det känns oroväckande dåligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback