Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-30, 21:17
  #1
Avstängd
Hej!

Jag tror vi alla anser vi är med om ett skifte i svensk politik, och den nuvarande politiska kartan i Sverige. Har därmed bestämt mig att ge mig in i kampen om en ny värld inte endast i Sverige utan världsligt, genom dess maktmedel jag har till förfogande så gör jag Sverige en tjänst. För alla världens folk. Världen hade kunnat vara så mycket bättre, det vet vi alla. Det är vad jag lever för.

Denna imbecilla spänningen mellan kina usa ryssland måste läggas ner, det håller inte i längden, nångång så blir det en dominoeffekt, vi lever i en farlig värld som måste ändra inställning till livet jorden, för en GARANTERAD hållbar utveckling.

NS programmet har en poäng i det. Det kan jag medge, däremot ej allt.
__________________
Senast redigerad av swe84 2020-04-30 kl. 21:20.
Citera
2020-04-30, 21:26
  #2
Medlem
Pilletants avatar
Du menar om jag har förstått det hela rätt en ny världsordning? En totalitär stat som ska styra med järnhand? Det håller inte i längden min vän se bara på nazismen/kommunismen/imperialismen det gick inte bra alls. Att Nordkorea/Ryssland/Usa/Kina osv fortfarande har ett järngrepp om världen är för att de inte har startat krig med varandra. Dock så har Kommunistkina startat ett krig mot dåvarande Sovjetunionen eller vise versa om en så kallad gräns vid en flod det kostade 100000 tals människoliv och var länge hemligt och förbjudet att tala om. Den enda poängen som ns har är väl att de inte har några poäng att dela ut?
Citera
2020-04-30, 21:35
  #3
Medlem
franges avatar
Öhm... vad exakt innebär den här "Den nya ordningen" du (antagligen?) menar?
Citera
2020-04-30, 21:45
  #4
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe84
Hej!

Jag tror vi alla anser vi är med om ett skifte i svensk politik, och den nuvarande politiska kartan i Sverige. Har därmed bestämt mig att ge mig in i kampen om en ny värld inte endast i Sverige utan världsligt, genom dess maktmedel jag har till förfogande så gör jag Sverige en tjänst. För alla världens folk. Världen hade kunnat vara så mycket bättre, det vet vi alla. Det är vad jag lever för.

Denna imbecilla spänningen mellan kina usa ryssland måste läggas ner, det håller inte i längden, nångång så blir det en dominoeffekt, vi lever i en farlig värld som måste ändra inställning till livet jorden, för en GARANTERAD hållbar utveckling.

NS programmet har en poäng i det. Det kan jag medge, däremot ej allt.
Vad är det som ska diskuteras?
Citera
2020-04-30, 21:52
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Vad är det som ska diskuteras?

Ingenting, i nuläget kämpar jag med min hälsa,

Jag kämpar med utmattningssyndrom pga olika omständigheter.
__________________
Senast redigerad av swe84 2020-04-30 kl. 21:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback