Varför säger de så? Nån idiot som är reggad i år kan skriva: "Jag har hängt här sen 2004."
Och? Du har uppenbarligen bytt användare av ngn anledning så nu befinner du dig långt ner på hierarkin och du ska inte skriva smörja som att du minnas var med på den gamla goda tiden och spred glädje och visdom.
Verkar vara viktigt och vanligt bland vissa senregistrerade/nyregistrerade medlemmar att skryta om sin senioritet. Antingen kan man bevisa det eller så borde man hålla käft.
Varför nämner de sin påstodda gammelhistorik?
Tror ni som jag att de bara har en skruv lös och av någon sjuk anledning ljuger om sina gamla bravader?
Varför säger de så? Nån idiot som är reggad i år kan skriva: "Jag har hängt här sen 2004."
Och? Du har uppenbarligen bytt användare av ngn anledning så nu befinner du dig långt ner på hierarkin och du ska inte skriva smörja som att du minnas var med på den gamla goda tiden och spred glädje och visdom.
Verkar vara viktigt och vanligt bland vissa senregistrerade/nyregistrerade medlemmar att skryta om sin senioritet. Antingen kan man bevisa det eller så borde man hålla käft.
Varför nämner de sin påstodda gammelhistorik?
Tror ni som jag att de bara har en skruv lös och av någon sjuk anledning ljuger om sina gamla bravader?
Jag tror det är du som har en liten skruv lös som orkar lägga energi på att bry dig.
Jag har hängt här sedan 2007...inne på min fjärde profil....eller?
Problemet är kanske medlemmar som tror att ett reg:at medlemsdatum = då någon började läsa på flashback. Vissa "gamla" användare använder gärna sitt registreringsdatum som bevisföring i sandlådan och drämmer det i huvudet på någon med mindre tid som registrerad medlem.
Förstå att registreringsdatum inte är = tid på flashback och automatisk inte gör kunskapen om flashback större.
Problemet är kanske medlemmar som tror att ett reg:at medlemsdatum = då någon började läsa på flashback.
Varför är det ett problem? Det spelar väl ingen roll vad man tror, snarare tror medlemmar som är unga i reggamet att de måste bevisa sig varför de skriver sånt trams som att de minsann har äldre användare.
Men de kanske varit det? Medlem sedan 2004? Sedan av någon anledning så kanske de tappade sitt e-postkonto. Kunde inte logga in igen. Måste vara surt. Så då nämner de det. För att inte verka som helt nya i gamet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!