• 1
  • 2
2020-04-30, 15:06
Varför säger de så? Nån idiot som är reggad i år kan skriva: "Jag har hängt här sen 2004."
Och? Du har uppenbarligen bytt användare av ngn anledning så nu befinner du dig långt ner på hierarkin och du ska inte skriva smörja som att du minnas var med på den gamla goda tiden och spred glädje och visdom.

Verkar vara viktigt och vanligt bland vissa senregistrerade/nyregistrerade medlemmar att skryta om sin senioritet. Antingen kan man bevisa det eller så borde man hålla käft.

Varför nämner de sin påstodda gammelhistorik?
Tror ni som jag att de bara har en skruv lös och av någon sjuk anledning ljuger om sina gamla bravader?
Citera
2020-04-30, 15:10
Medlem
Asmodeusvults avatar
Jag var prenumerant 53 på Dead or Alive.
Citera
2020-04-30, 15:13
hängt här sedan, jag vet inte.

men har tappat en massa lösenord på flashback, då man tröttnar emellenåt, sedan skapar man ett nytt konto

Har mer inlägg än snakeplisken ""
Citera
2020-04-30, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Jag var prenumerant 53 på Dead or Alive.

Jsg antar att du inte pratar om beat 'em up-spelet.
Citera
2020-04-30, 15:18
Jag förstår heller inte varför det är relevant. Det finns ett gäng som t.o.m. har det som signatur. Vem bryr sig?
Citera
2020-04-30, 15:21
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Varför säger de så? Nån idiot som är reggad i år kan skriva: "Jag har hängt här sen 2004."
Och? Du har uppenbarligen bytt användare av ngn anledning så nu befinner du dig långt ner på hierarkin och du ska inte skriva smörja som att du minnas var med på den gamla goda tiden och spred glädje och visdom.

Verkar vara viktigt och vanligt bland vissa senregistrerade/nyregistrerade medlemmar att skryta om sin senioritet. Antingen kan man bevisa det eller så borde man hålla käft.

Varför nämner de sin påstodda gammelhistorik?
Tror ni som jag att de bara har en skruv lös och av någon sjuk anledning ljuger om sina gamla bravader?

Jag tror det är du som har en liten skruv lös som orkar lägga energi på att bry dig.
Jag har hängt här sedan 2007...inne på min fjärde profil....eller?
Citera
2020-04-30, 15:22
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Problemet är kanske medlemmar som tror att ett reg:at medlemsdatum = då någon började läsa på flashback. Vissa "gamla" användare använder gärna sitt registreringsdatum som bevisföring i sandlådan och drämmer det i huvudet på någon med mindre tid som registrerad medlem.

Förstå att registreringsdatum inte är = tid på flashback och automatisk inte gör kunskapen om flashback större.

Orsak för mig är glömda lösenord och ny mail.
Citera
2020-04-30, 15:22
Medlem
Det är väl lite som att skriva first på Youtube.
Citera
2020-04-30, 15:24
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Hela trådstarten känns som en variant av "true" - diskussionen inom black metal.
Citera
2020-04-30, 15:26
Bannlyst
Vad jag tror.... fölk som inte har något liv utanför Flashback lägger stor prestige och stolthet i sitt PC och medlemsår.

Dom tror helt enkelt att dom har pondus och respekt baserat på medlemsår och PC istället för vad dom skriver.
Citera
2020-04-30, 15:27
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Problemet är kanske medlemmar som tror att ett reg:at medlemsdatum = då någon började läsa på flashback.

Varför är det ett problem? Det spelar väl ingen roll vad man tror, snarare tror medlemmar som är unga i reggamet att de måste bevisa sig varför de skriver sånt trams som att de minsann har äldre användare.
Citera
2020-04-30, 15:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Men de kanske varit det? Medlem sedan 2004? Sedan av någon anledning så kanske de tappade sitt e-postkonto. Kunde inte logga in igen. Måste vara surt. Så då nämner de det. För att inte verka som helt nya i gamet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in