• 3
  • 4
2024-02-23, 23:05
Medlem
Spännande att alla värstingmärken börjat eller börjar med en SUV även

Maybach gör grymma suvar
ferrari-purosangue
audi äger lambo
De har en egen.
Och många fler.

Men alla är så dyra.

Om jag köpt en super suv vid gott om pengar hade det blivit en grön urus. sport avgassasytem.
Lite större fälgar
Citera
2024-02-26, 15:11
Medlem
Har åkt Urus och kan ärligt säga att den är värd priset. Brutalaste bilen jag åkt i. Ferrari Purrasangue eller vad den nu heter är däremot sjuk dyr. Man kan nästan få 2 stycken för samma pris.
Citera
2025-10-07, 23:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Har åkt Urus och kan ärligt säga att den är värd priset. Brutalaste bilen jag åkt i. Ferrari Purrasangue eller vad den nu heter är däremot sjuk dyr. Man kan nästan få 2 stycken för samma pris.

Ja, vi är ju så olika. Du verkar gilla att åka i brutal bil. Jag är tvärtom. Hellre en vanlig Volvo.

Nu har jag inte åkt i just den modell som den här tråden handlar om, men en släkting. I somras blev jag bjuden av en kille på en little spin med hans Lamborghini Aventador i och omkring Stockholm.

Fy, säger jag. Jag satt nere i gatan och alla andra trafikanter kändes så STORA och att ha en vrålande motor precis bakom ryggen var allt annat än romantiskt. Hörde knappt vad killen sa. Farthindren blev en krånglig historia att ta sig över.

Han ville maxa (!) 😱 ute på Essingeleden, men jag sa nej. (Var han ens klok - nej!)🤯

Bilen är fin att se på, men inte mer än just det. Som en prydnadssak.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-07 kl. 23:47.
Citera
2025-10-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, vi är ju så olika. Du verkar gilla att åka i brutal bil. Jag är tvärtom. Hellre en vanlig Volvo.

Nu har jag inte åkt i just den modell som den här tråden handlar om, men en släkting. I somras blev jag bjuden av en kille på en little spin med hans Lamborghini Aventador i och omkring Stockholm.

Fy, säger jag. Jag satt nere i gatan och alla andra trafikanter kändes så STORA och att ha en vrålande motor precis bakom ryggen var allt annat än romantiskt. Hörde knappt vad kille sa. Farthindren blev en krånglig historia att ta sig över.

Han ville maxa (!) 😱 ute på Essingeleden, men jag sa nej. (Var han ens klok - nej!)🤯

Bilen är fin att se på, men inte mer än just det. Som en prydnadssak.

Men allt det där du inte gillade slipper man ju i den bilen tråden handlar om.

Sen när var tanken att en bil ska vara romantisk?
Citera
2025-10-07, 23:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Men allt det där du inte gillade slipper man ju i den bilen tråden handlar om.

Sen när var tanken att en bil ska vara romantisk?

PVT 1820 skrev just brutal.

Volvo är bra mycket mer romantisk.än en Lamborghini Aventador.

Anser jag.😺😺
Citera
2025-10-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
PVT 1820 skrev just brutal.

Volvo är bra mycket mer romantisk.än en Lamborghini Aventador.

Anser jag.😺😺

Mer praktisk åtminstone....

Har också en ren busbil, men inte i närheten av en Ferrari eller Lamborghini, men den funkar å andra sidan att både vardagspendla med och åka på senestertripp (om man är två), och den klarar fartbulor...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in