2020-04-19, 14:26
Medlem
Mona Sahlin
Citera
2020-04-19, 14:51
Medlem
Ken Ring är inte fattig.
Han bygger hotell samt en fotbollsarena just nu i Afrika, under eget namn.
Citera
2020-04-19, 15:03
Medlem
Gunilla persson
Citera
2020-04-19, 15:07
Medlem
Har inte Mona Muslim fortfarande arvoden från riksdag/regering?
Blir dock alldeles varm inombords av tanken att se henne tillbringa sista delen av livet med kupad hand....☺️
Citera
2020-04-19, 15:19
Medlem
Anna Book är väl ingen vågad gissning. Vad livnär hon sig på egentligen? Hon kan ju knappast leva på sitt artisteri...
Citera
2020-04-19, 15:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Hej!

Tänkte att dom som vet kan få skicka upp kändisar här som dom vet lever fattigt eller hamnat hos kronofogden.
Kändisar som lever över sina tillgångar. Eller såna som vi kan misstänka ha dålig ekonomi på grund av hur dom lever.

Den enda jag kom på just nu.. Ken Ring

Patrik Sjöberg (höjdhopparen) söktes av kronofogden för cirka 30 år sedan.
Patrik tjänade mycket pengar och på den tiden fick man kuvert direkt i handen på tävlingar. Svarta pengar, som folk visste om att det gavs ut, men ingen som brydde sig. Han levde ett lyxliv helt enkelt. Men han har inte alltid haft det så lätt, han har hamnat i bråk med bl.a. kronofogden utan att han egentligen inte hade gjort något.
https://sp10cerikao.wordpress.com/20...t-du-inte-sag/
Citera
2020-04-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Blir dock alldeles varm inombords av tanken att se henne tillbringa sista delen av livet med kupad hand....☺️

Även jag blir varm inombords när jag tänker på att sliskiga MS har kronofogden efter sig, pga obetalda skatter. Och det är kombinationen av obetalda skatter och att hon en gång i tiden sagt att det var häftigt att betala skatt: "Om man är socialdemokrat, då tycker man att det är häftigt att betala skatt. För mig är skatt det finaste uttrycket för vad politik är." [Källan]

Så vitt jag vet och förstår kommer MS att få pengar i några år till från riksdagen, tills hon fyller 65. Men det verkar som att kronofogden kommer att ta det mesta av det.
Citera
2020-04-19, 15:38
Medlem
Drozds avatar
Margot Kidder som spelade Lois Lane i Superman blev psyksjuk och hamnade på gatan. Arbetar idag politiskt för Demokraterna.

Shelley Duvall måste tidigare ha varit rätt tät efter roller i bl.a. Popeye och The Shining. Numera sinnessjuk och troligen utfattig. Dr. Phil gjorde underhållning av hennes förfall i sin show.
Citera
2020-04-19, 15:50
Medlem
Teddy82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Margot Kidder som spelade Lois Lane i Superman blev psyksjuk och hamnade på gatan. Arbetar idag politiskt för Demokraterna.

Shelley Duvall måste tidigare ha varit rätt tät efter roller i bl.a. Popeye och The Shining. Numera sinnessjuk och troligen utfattig. Dr. Phil gjorde underhållning av hennes förfall i sin show.

Margot Kidder dog 2018.... 🤷🏼‍♂️
Citera
2020-04-19, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Jag vet inte om han är pank. Men kan tänka mig att han hamnat hos kronofogden nån gång eller haft ekonomiska problem
Du kan tänka dej?
Jag kan tänka mej att du är en muppig idiot
Citera
2020-04-19, 18:31
Medlem
Bartix12s avatar
Sebastian Dawkins
Citera
2020-04-19, 18:55
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Dessutom mellanskilnaden mellan pension och statsminister lön av partiet. Det är därför det var så viktigt att fixa ett fejkjobb så partiet slapp betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in