Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-18, 16:10
  #1
Avstängd
Hej på er!

Tog syra första gången igår och der blev cirka 30-40ug som var tänkt som mikrodos/test för att känna på det.

Fick en jävligt stark effekt och trots att jag inte fick några hallucinationer så upplevde jag en eufori som liknade en vanlig dos MDMA men en extremt häftig kognigtiv förbättring och jag tänkte i banor som jag aldrig gjort förut trots svamp intag 5g+ några gånger plus lite experimenterande med ketamin.

Iaf det höll i sig i runt 10h och sen lite afterglow på det och sen har jag känt mig ganska återställd såhär nu efter 24h dock fortfarande lite mer skärpt och lite smått euforisk.

Men för en stund sen hände nåt sjukt, jag drack lite juice och tog några vitamintabletter (tar varje dag) och efter cirka fem minuter börjar jag känna mig lite illamående och obehag i magen och börjafe kallsvettas lite och så från ingenstans fick jag smaken av en panna kokain i munnen och samtidigt kommer illamåendet som följer en panna kokain och i ett par sekunder upplever jag precis det jag gör när jag skjuter en dos kokain och jag springer till toan och kaskadspyr, spyr fyra eller fem gånger till tills magen va tom och sen kändes det bättre.

Känns nu i efterhand si sådär en kvart senare som att jag helt landat nu, känner mig återställd och som att den där upplevelsen var något likt the green mile ett nödvändigt ont för att kunna avsluta eĺler nåt.

Men kola ruset och smaken? Har inte skjutit det på flers veckor.
Citera
2020-04-18, 17:20
  #2
Medlem
Låter som du stoppade i dig något annat än syra.
Citera
2020-04-18, 18:58
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vQCJMvvh
Låter som du stoppade i dig något annat än syra.

Nope syra va det helt klart, största säljaren på fs och sllmänt vedertaget att hans syra håller hög klass.
Citera
2020-04-18, 19:19
  #4
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Men kola ruset och smaken? Har inte skjutit det på flers veckor.
Psykosomatiskt, har inget med syran att göra: I'ts all in your mind.
Citera
2020-04-18, 22:25
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Psykosomatiskt, har inget med syran att göra: I'ts all in your mind.

Hela rummet började snurra och jag spydde i 5 minuter men kokain smaken kan ha varit inbillat och ruset jag kände kanske va den kraftiga attacken av illamående..
Citera
2020-06-21, 13:45
  #6
Medlem
GreenbackLoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Psykosomatiskt, har inget med syran att göra: I'ts all in your mind.

Håller med här. Man kan få illamående på syra medans det kickar in. Dagen efter har jag aldrig varit med om sådana problem, såvida inte jag åt något konstigt under trippen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback