2020-04-16, 21:23
Medlem
Mannu86s avatar
Jag har:
30mg sobril
Många 50mg Baklofen
200g Phenibut
900mg lyrica

Jag gillar verkligen inte gruppintervjuer. Blir otroligt nervös. Vilka av ovanstående tabletter tror ni skulle få mig att slappna av mest och ge ökad självförtonde, den med mest ångestlindring så att säga?
Citera
2020-04-16, 22:05
Medlem
Otrivs avatar
Om alla ska vara så extremt ovilliga att hjälpa så är det ju garanterat sobrilen som kommer att hjälpa dig. Förutsatt att du vet hur påverkad du blir. Den tar bort din nervositet och hjälper dig att leverera.
Citera
2020-04-16, 22:06
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Phenibut hade jag aldrig hört talas om tidigare.
Efter snabbgoogling så låter det ju som ett jäkla trams men känns ändå som det bästa valet i den här situationen.
Citera
2020-04-16, 22:33
Moderator
Morfar-52s avatar
OT raderat./mod
Citera
2020-04-16, 22:43
Medlem
Mannu86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otriv
Om alla ska vara så extremt ovilliga att hjälpa så är det ju garanterat sobrilen som kommer att hjälpa dig. Förutsatt att du vet hur påverkad du blir. Den tar bort din nervositet och hjälper dig att leverera.

Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Phenibut hade jag aldrig hört talas om tidigare.
Efter snabbgoogling så låter det ju som ett jäkla trams men känns ändå som det bästa valet i den här situationen.

Lutar åt att det blir sobril. Tack för svar!
Citera
2020-04-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannu86
den med mest ångestlindring så att säga?

Någon Sobril då den tar bort det värsta av ångesten utan att göra dig flöddrig även om din tolerans är obefintlig.

Tänk på att dessa i regel tar 2-3 timmar för att uppnå full effekt även om den börjar slå på tidigare.
Citera
2020-04-17, 08:30
Medlem
link71s avatar
Ta en sobril så ordnar det sig !
Citera
2020-04-19, 04:18
Medlem
yournotlikemes avatar
Som sagt en 25mg Sobril (30 finns inte) borde göra susen om du är helt ovan benzo.
Citera
2020-04-19, 14:27
Medlem
Fattar inte hur folk kan rekommendera benso som man bara blir trött o apatisk av. Lyrica solklart hjälper just med självförtroende för många + att man bli lite speedad av lyrica och rent av lycklig. Ta Lyrica i nybörjardos tar 2h att kicka på lovar att du kommer känna dig som en kung, prestera bra och briljera.
Citera
2020-04-19, 15:57
Medlem
Slappna av : Sobril 4/5 Baclofen 4/5 Lyrica 5/5
Ökat självförtroende : Sobril 1/5 Baclofen 3/5 Lyrica 4/5
Ångestlindring : Sobril 3/5 Baclofen 2/5 Lyrica 4/5

Gjorde ett litet personligt poängsystem, tog dock inte med phenibut den kan du stryka med den här line-upen. Min lista är enbart personlig, har använt alla dessa 4 substanser många gånger i olika syften. Kanske över hypar Lyrican, men det är lite så svart elr vitt med den. Jag är stort fan av baclofen o skulle definitivt ta den om Lyrican inte fanns. Jag hatar vanliga bensos men gillar z-analogerna mycket. Tror dock inte du failar oavsett vilken du väljer men benso har inte nöjet, så om ångest hade varit din enda problematik hade jag nog tipsat om sobrilen, men när självförtroende o att slappna av e med så får high pointern lyrica mitt stöd.
Citera
2020-04-19, 16:27
Medlem
Håller med ImovaneKungen till viss del, en kombination av Sobril och Lyrica fungerar nog bäst.
Sobrilen tar bort den värsta ångesten och nervositeten och Lyrican kommer ge dig energi och även bota ångesten.
Men har du ingen tolerans mot Lyrican så ta inte för mycket då det kommer göra dig snurrig och för påverkad.
Mitt tips är att ta 30mg Sobril och 100-150mg Lyrica. Har du tolerans mot Lyrican så ta 300mg.
Lycka till!

Mvh
Citera
2020-04-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Håller med ImovaneKungen till viss del, en kombination av Sobril och Lyrica fungerar nog bäst.
Sobrilen tar bort den värsta ångesten och nervositeten och Lyrican kommer ge dig energi och även bota ångesten.
Men har du ingen tolerans mot Lyrican så ta inte för mycket då det kommer göra dig snurrig och för påverkad.
Mitt tips är att ta 30mg Sobril och 100-150mg Lyrica. Har du tolerans mot Lyrican så ta 300mg.
Lycka till!

Mvh

Låter vettigt då detta inte är en dag med polarna så att spela safe med doserna är nog betydligt viktigare än en film kväll. Tror det kan bli rätt bra balans, att de blir bra synergi. Jag tänkte att det e bättre o ta ett av dessa läkemedel, men nu när jag såg ditt förslag ser det fan bra ut. Jag tänkte bättre med lite högre dos av ett läkemedel, men 2 i lägre dos som kan ha perfekt synergi för ändamålet är nog det bästa. Eller så är det min kåt-het på Lyrica som gör att jag inte skulle vilja mixa in benson för egen del. Mest för jag hellre tar en stor dos Lyrica och avnjuter 90% av gångerna ensamt, ibland nån lina tjo. Men allt är en smaksak oxå, men lite konstigt verkar det om en person är drog-färsking men har 200g phenibut + diverse. Men det kan ju vara min fördomsfulla knarkhjärna som spelar ett spratt eller två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in