Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-09, 08:51
  #1
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ampions-league

Vilka kan det vara som köper de här rättigheterna för stora summor?
Första känslan är Cmore/TV4 men även Discovery känns rimligt?
Vad tror svenska folket på Flashback?
2020-04-09, 09:24
  #2
Medlem
kristofferGs avatar
Svt!
2020-04-09, 09:47
  #3
Medlem
SoundBlasters avatar
Jävla skit tycker jag. Viasat har (hade) alla rättigheter som jag är intresserad av förutom Allsvenskan. Hoppas därför Dplay har fixat CL så att man får lite valuta för pengarna, även om det kommer bli saftigt att betala för Dplay under vintern när Allsvenskan har uppehåll.

Cmore har egentligen inga rättigheter jag är intresserad av, kollar t.ex. hellre på NHL än SHL. Är det dom så får det bli fulstreaming.
2020-04-09, 09:52
  #4
Medlem
DjPuttes avatar
Har DISCOVERY tagit rättigheterna vilket jag gissar så är det färdig tittat för min del iaf, Sämre kommentatorer sällan skådats med experter sedan reklam mer än ngn annan jäkla kanal i pauserna!

Problemet är bara att DISCOVERY har ingen plattform som är reklamfri likt NENT som kör fotbollen på sina andra kanaler, Bara hoppas DISCOVERY förköper sig så dem går i kånken i Sverige för summorna som finns i dag är inte vad dem ska vara största orsaken är just DISCOVERY som trissar priserna!

Då lär priserna stiga än mer för dem som ska se fotbollen så det kommer bli svårt för dem att motivera folk köpa så dem kan se fotbollen, Bara kolla vad AS kostar redan NU sedan ska man slå in CL i pkt så nej dem pengarna är inte värt!
__________________
Senast redigerad av DjPutte 2020-04-09 kl. 09:57.
2020-04-09, 18:44
  #5
Moderator
vfs avatar
CL-tråd finns i (FB) Fotboll /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback