Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-04-10, 03:15
  #85
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag har också velat ha ett sånt där lås...
Men efter en stund har jag lärt mig att inse när jag själv har nått gränsen då jag inte bör vara på sociala medier inklusive forum likt Flashback, då jag vet att nu har jag nått gränsen där mitt logiskt tänkande inte är som det ska vara.

Och det har faktiskt fungerat jävligt bra, nu behöver jag inte längre vakna upp till pinsamma saker jag har skrivit på fyllan haha.
Så du måste lära känna din gräns och ge fan i att skriva till folk när du inser att denna gräns är nådd.
Citera
2020-04-10, 23:34
  #86
Medlem
Rekas avatar
Jag hade samma problem och löste det genom en omständig metod.
Nu har jag dock lärt mig att ge fan i att skriva massa dumheter i fyllan, men så här gjorde jag innan dess:

1. Sätt om lösenordet på tex Facebook till något i stil med: 5rh7778((/yhdjud43536
2. Använd en tjänst (tex denna: https://www.futureme.org/letters/new) där man kan schemalägga mail, och klistra in lösenordet i ett mail till dig själv.
Sätt ett datum då du vet du har nykrat till.
3. Radera eventuella återställningsmailadresser innan du loggar ut från FB.
4. Kopiera någon text så att lösenordet försvinner ur minnet. Därefter öppna en Stockholm 7,2:a och känn dig trygg.


Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
Hej

Jag har blivit bannad överallt.

Är vettig , trevlig, snäll nykter oftast.
Är det även Ireal.
Men internet gör det farligt.

Jag kan skriva grejjer jag inte minns ett skit om .
Och saker jag inte menar personligen.
Skämmigt.

Nej jag kommer inte sluta dricka alkohol en gång i veckan.

Vill ha alkolås till min dator gärna.
Kan betala 20tusen minst

Går det få ?=
Citera
2020-06-24, 16:20
  #87
Medlem
Bestbesafes avatar
Jahaja

Men nej

Jag behöver riktigt ALKOLÅS
Annars knäcker jag systemet lätt.

Varför finns det inte alkolås till en modem?
Många kända har även ångrat mycket de skrivit på fyllan.
Det gör jätte många.

Varför finns inte ALKOLÅS till modemet ?
Citera
2020-06-24, 16:54
  #88
Medlem
Men om du får alkolås på ditt modem så kommer du säkert hitta på något annat sätt att få internet, t.ex. att dela mobilens internet till datorn om den har den funktionen t.ex., eller försöka hacka dig in på andras WIFI osv.. Låter mer som att du får låsa in dig själv med ett tidslås, bäst är väl på toa så du kan skita och spy eller w/e..
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback