2020-04-06, 22:19
Medlem
Vi som har AMEX Centurionkort har fått flera förmåner indragna den senaste tiden. Bland annat försökte jag boka ett flyg som blev inställt trots att jag propsade på att de skulle köra eftersom jag just har ett Centurion-kort. SAS borde vara måna om sina mest betydelsefulla kunder. Hur länge ska det här Corona-tramset hålla på egentligen?

Är det någon mer som fått förmåner indragna? Har ni hört av er till American Express med ert ärende? Hoppas att American Express tar SAS i örat, för så här beter man sig inte. SAS borde tänka på om de överhuvudtaget vill ha några kunder kvar i framtiden.
Citera
2020-04-06, 22:21
Medlem
Intelligentdesigns avatar
Amex har fullt upp med att BACKA KROGEN!

Dom har inte tid med något annat.
Citera
2020-04-06, 22:30
Medlem
KlappMungons avatar
Skippa det där ICA-kortet och köp dig en Gulfstream650 så slipper du sånt tjafs.
Citera
2020-04-07, 08:05
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vi som har AMEX Centurionkort har fått flera förmåner indragna den senaste tiden. Bland annat försökte jag boka ett flyg som blev inställt trots att jag propsade på att de skulle köra eftersom jag just har ett Centurion-kort. SAS borde vara måna om sina mest betydelsefulla kunder. Hur länge ska det här Corona-tramset hålla på egentligen?

Är det någon mer som fått förmåner indragna? Har ni hört av er till American Express med ert ärende? Hoppas att American Express tar SAS i örat, för så här beter man sig inte. SAS borde tänka på om de överhuvudtaget vill ha några kunder kvar i framtiden.

Så du menar att bara för att du har ett AMEX Black så skulle planet vara omöjligt att ställa in och tvingas upp i luften?

Hela ditt inlägg skriker ordet "skitstövel" och är så dumt så att klockorna stannar.

Bättre att du ringer till AMEX och ber att dom tar Corona viruset i örat och ber Corona att sluta sitt tramseri så att deras Centurion kunder kan få resa i fred och flygen avgå som dom skall för har man ett Centurion kort så har man och då jävlar i det har man rättigheter som ingen annan har.
Citera
2020-04-08, 12:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen

Håller med! Samma för en polare som har årskort på SL, han insisterade på att 8:23-bussen som han åker med varje vardagsmorgon skall gå trots trafikminskningarna men SL har varit helt kallsinniga!

Polarn har köpt en gammal rökig Volvobuss och kör själv till stan nu på morgonen i bussfilen och slipper vägskatt och miljözoner för bussen är över 30 år gammal!

Han säger att det blir billigare att göra såhär än att åka med SL! Han tjuvtankar på SL-garaget där han bor, han parkerar där också! Kommunalarbetarna i garaget ser igenom fingrarna med detta efter att han gav dom en karlsbaderlängd till eftermiddagsfikat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in