Citat:
Ursprungligen postat av
NationalTreasure
Menade att jag har de blocket kvitton de fått vid köp dvs i deras namn osv.
Det är inget du skall visa för Kronofogden, då de omedelbart kommer att dra slutsatsen att du försöker bedra dem eftersom ingen nykter människa i sverige skulle låna ut saker och samtidigt även ge bort kvittot på sakerna till den de lånar ut sakerna till.
Citat:
Ursprungligen postat av
NationalTreasure
Skulle du kunna förklara hur det funkar?
Kronofogden/Konkursförvaltaren kommer, plockar det av värde och som går att sälja, och sen får vännerna besöka konkursförvaltaren och med kvitton eller vidimerat vittnesmål yrka på ägande av sakerna, varpå de sedan får ta med sakerna hem igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
NationalTreasure
Om de kommer hem till mig och ser dessa saker och jag visar upp kvitton på allting
så kommer de att anta att sakerna är Dina, ta dem, och sedan invänta den ström av personer som kan tänka sig att inkriminera sig själva i ett bedrägerimål i syfte att rädda Dina prylar från att säljas.
Du ljuger för oss i din TS. Prylarna är Dina, och du vill ha Vår hjälp med att begå bedrägeri på ett sådant sätt att du får Behålla dem.
Det finns många sätt som din plan kan gå åt helvete på, och du har nu fått vår hjälp att undvika det första sättet.
Om prylarna inte är dina, så skall du inte ha några kvitton på dem.
Det är steg 1.
Vad du behöver är fysiska personer som är villiga att riskera straffansvar och vittna för kvittonas äkthet för Din skull.
Sådana vänner har man få av i livet, och man måste tänka sig för innan man använder den resursen, då man oftast bara får den En gång i livet.
I used mine in order to Not become homeless. You want to use Yours because of?