Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-07-08, 14:03
  #49
Medlem
Fy fan!!!

3st 10-åringar
5st 11-åringar
11st 12-åringar
16st 13-åringar
6st 14-åringar
1st 17-åring

Visa upp bröst och könsorgan.
Smeka bröst och könsorgan.
Föra in fingrar och saker i könsorgan.

Något särskilt fokus på att det skulle vara unga flickor hade han inte. Han letade inte aktivt utifrån vilken ålder målsägandena hade, utan gjorde större, likalydande, utskick till många Instagramkonton samtidigt.

Någon önskan om att det skulle vara mycket unga flickor hade han inte, särskilt inte eftersom det han attraheras mest av är bröst.
Han anser sig inte vara pedofil.
Citera
2022-07-26, 01:08
  #50
Medlem
Så efter att läst denna tråden kan jag konstatera att jag var en av dem som Wictor skrev med. Han försökte få mig att skicka bilder genom att påstå sig vara en 16 årig tjej med intresse för andra tjejer. Vi hade en del tama konversationer som ofta slutade med komplimanger av mina Instagram-inlägg och förfrågningar av lättklädda bilder. Nu i efterhand känns det riktigt obehagligt och skrämmande. Som tur var hade jag på känn att något inte stämde överens och de flesta konversationerna avlutades efter mitt visade ointresse för de sexuella upptrappningarna. Varken Wictor eller jag skickade bilder till varandra.

Tycker straffet är på tok för lågt och hoppas verkligen att han får sitta ut sin tid.
Citera
2022-07-27, 07:06
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMouse
Så efter att läst denna tråden kan jag konstatera att jag var en av dem som Wictor skrev med. Han försökte få mig att skicka bilder genom att påstå sig vara en 16 årig tjej med intresse för andra tjejer. Vi hade en del tama konversationer som ofta slutade med komplimanger av mina Instagram-inlägg och förfrågningar av lättklädda bilder. Nu i efterhand känns det riktigt obehagligt och skrämmande. Som tur var hade jag på känn att något inte stämde överens och de flesta konversationerna avlutades efter mitt visade ointresse för de sexuella upptrappningarna. Varken Wictor eller jag skickade bilder till varandra.

Tycker straffet är på tok för lågt och hoppas verkligen att han får sitta ut sin tid.

Skickar styrkekramar. Hoppas definitivt att svinnet får sitta. Byter han namn igen uppdaterar vi detta i tråden. Inte em chans att han ska få komma undan i framtiden.
Citera
2022-07-27, 13:25
  #52
Medlem
Instämmer! Jag kommer att göra min del i att se till att han inte blir "bortglömd". Har skrivit till Dumpen i hopp om att de ska skriva om honom där också, hoppas på respons därifrån så att hans ansikte finns där med.
Citera
2022-07-30, 00:11
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clue
Skickar styrkekramar. Hoppas definitivt att svinnet får sitta. Byter han namn igen uppdaterar vi detta i tråden. Inte em chans att han ska få komma undan i framtiden.

Tack! En stor plot twist speciellt efter att känt honom under en lång period. Väldigt tråkigt för hans familj, speciellt för hans fru/ex fru.
Citera
2023-03-14, 18:45
  #54
Medlem
https://dumpen.se/2023/03/13/baskett...p-mot-42-barn/
Citera
2023-06-14, 11:15
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMouse
Så efter att läst denna tråden kan jag konstatera att jag var en av dem som Wictor skrev med. Han försökte få mig att skicka bilder genom att påstå sig vara en 16 årig tjej med intresse för andra tjejer. Vi hade en del tama konversationer som ofta slutade med komplimanger av mina Instagram-inlägg och förfrågningar av lättklädda bilder. Nu i efterhand känns det riktigt obehagligt och skrämmande. Som tur var hade jag på känn att något inte stämde överens och de flesta konversationerna avlutades efter mitt visade ointresse för de sexuella upptrappningarna. Varken Wictor eller jag skickade bilder till varandra.

Tycker straffet är på tok för lågt och hoppas verkligen att han får sitta ut sin tid.

hej du! kan du skicka pm? var oxå en av flickorna..
Citera
2023-08-23, 07:17
  #56
Avstängd
Någon som arkiverade dessa ?
Citera
2023-08-24, 06:18
  #57
Avstängd
Backup länk:
Helsingborg TR - B 1823-20
https://gofile.io/d/NfN6RV
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback