Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-03-31, 09:56
  #13
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Fast du tänker på Vänsterpartiet.

Det är samma parti . Mej veterligen så har Vänsterpartiet samma org nr som VPK. Vänsterpartiet HQ är dessutom finansieras med pengar som kom ifrån fångarnas arbete i Gulag.
__________________
Senast redigerad av 53280 2020-03-31 kl. 10:25.
Citera
2020-04-14, 22:10
  #14
Medlem
BuckshotBills avatar
Valfritt riksdagsparti undantaget SD.
Citera
2020-04-16, 12:56
  #15
Medlem
whogivesafucks avatar
Sossar har väl varit de som medverkat till nedmontering under väldigt lång tid.
Nuförtiden verkar det som att även andra vill vara med och förstöra. MP och Kommunister ligger bra till som förstärkare.
M som så hårt började vurma för invandring. SD som inte har något helhetskoncept. C, L, KD visar också bra tendenser att sabotera.

Men i grunden vill jag skylla på sossarna.
Citera
2020-04-16, 12:57
  #16
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Miljöpartiet så länge de lyckas hålla sig kvar i regeringen. Annars Socialdemokraterna.
Håller med, de partierna är de som gör mest skada för Sverige.
Citera
2020-04-27, 22:25
  #17
Medlem
QwertySalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.

Vänsterpartiet utan tvekan. Vänsterpartiet är det farligaste och mest globalistiska partiet som finns i Sverige. De vill krossa heteronormen, vithetsnormen o.s.v.

Linda Westerlund Snecker som är riksdagsledamot har själv sagt att alla män är våldtäktsmän https://www.youtube.com/watch?v=p9JXxQDK8Ig
Citera
2020-04-27, 22:26
  #18
Medlem
QwertySalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Håller med, de partierna är de som gör mest skada för Sverige.

Vänsterpartiet är mycket värre. De var ju kommunister fram tills 90-talet
Citera
2020-04-30, 21:36
  #19
Medlem
Miljöpartiet. Att detta parti fortfarande existerar och faktiskt har en så pass stor roll i svensk politik är direkt obehagligt.
Citera
2020-04-30, 22:02
  #20
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.


Så en halvbrun smet av människor som lever utan förhållanden till vare sexualitet eller hållbara värderingar är önskvärt? Om detta blir en verklighet skulle inte du eller dina gelikars värld förändras då det inte skulle förändra människans förhållande till "andra", att stå sig själv närmast är genetisk fakta.............. det är inget vi kommer att kunna ändra på.
Motmedlet är tolerans.

Det är inte partierna som strular, det är människorna bakom.
__________________
Senast redigerad av 53....so what 2020-04-30 kl. 22:05.
Citera
2020-05-12, 00:45
  #21
Medlem
De luktar skit och är kommunister som gjort Katynmassakern. De kommer från öst som vanligt, massor av fiender till oss kristna med våran europeiska kunglig historia. Förut var det mycket om kommunismen men nu handlar det om muslimerna. Inte kul att ha med dem att göra, för likadant som kommunisterna blir de extra arga om man är smart och försvarar sig mot dem.

Alla de där vänster-politiska människorna bryter ned sverige väldigt mycket och det är helt fel och du som har gjort tråden har också fel.
__________________
Senast redigerad av anonym16 2020-05-12 kl. 00:47. Anledning: Rättade ett fel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback