2023-04-06, 15:46
Medlem
Jobbig väntan. Men den ser nog "snäll" ut ändå i och med att dom inte verkar stressa med operationen. Har du några symptom?

Citat:
Ursprungligen postat av baraf0ratt
Brevet från läkaren damp ner häromdagen, jag ska till mottagningen inom en månad för att träffa hjärnkirurgen och börja planera operation redan nu om jag är med på det. Så känslan just nu är nog ovisshet över hur allt blir.
Citera
2024-03-30, 15:31
Medlem
Citat:
Hej! Nej det stämmer faktiskt bra, men eftersom den ligger i fjärde ventrikeln och trycker på lätt så tror jag att de inte skulle vänta alltför länge om den växer. Får veta mer så småningom, nästa vecka hoppas jag. De misstänker något av dessa; ependymom, choroid plexus papillom eller meningiom tydligen.

Har din tumör knappt växt sig större på sex år?

Hur har det gått gör dig?
Citera
2024-03-31, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antooox
Hur har det gått gör dig?

Hej! Nyopererad, allt gick bra dock är man otroligt hjärntrött. Har blivit mycket bättre och är tacksam över allting. Godartad tumör men läget var inte bra så det måste bort. Ska göra ny röntgen om en månad. Glad Påsk!
Citera
2024-03-31, 17:44
Medlem
Fantastika nyheter, vilken typ var det? DNET? Glad påsk :-)

Citat:
Hej! Nyopererad, allt gick bra dock är man otroligt hjärntrött. Har blivit mycket bättre och är tacksam över allting. Godartad tumör men läget var inte bra så det måste bort. Ska göra ny röntgen om en månad. Glad Påsk!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in