Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-26, 12:48
Medlem
Jag snusar vanligtvis ettan lös omväxlande med grov lös. Dessa är dock i den dyrare prisklassen, och jag skulle vilja skära ned något på månadens snuskassa. Sitter för tillfället med smålands brukssnus, vilket faktiskt inte är ett dåligt snus till ett bra pris - det ligger emellertid närmare general i smaken menar jag.

Undrar därför om det finns någon budgetlössnus som smakar åt hållet ettan/grov!
Citera
2020-03-26, 12:51
Medlem
TupolevTu-144s avatar
LD och Kaliber har väl bra lössnus i budgetklassen? Testat dom?
Citera
2020-03-26, 12:58
Medlem
Receptads avatar
Knox e fin.
Citera
2020-03-26, 13:03
Medlem
Strychnos avatar
Det du bör pröva är: Granit original lös. Det är numera det bästa "budgetlössnuset".
LD lös hade varit det bästa alternativet, men tyvärr har dom lagt ned produktionen av detta nyligen.
Citera
2020-03-26, 13:44
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det du bör pröva är: Granit original lös. Det är numera det bästa "budgetlössnuset".
LD lös hade varit det bästa alternativet, men tyvärr har dom lagt ned produktionen av detta nyligen.

Vad tycker du om Knox lös då?
Citera
2020-03-26, 15:21
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vad tycker du om Knox lös då?

Det är inget vidare, inget jag köper.
Citera
2020-03-26, 15:28
Medlem
Bajskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transient
Jag snusar vanligtvis ettan lös omväxlande med grov lös. Dessa är dock i den dyrare prisklassen, och jag skulle vilja skära ned något på månadens snuskassa. Sitter för tillfället med smålands brukssnus, vilket faktiskt inte är ett dåligt snus till ett bra pris - det ligger emellertid närmare general i smaken menar jag.

Testa kronan lös. Lagom dyr och helt ok i smaken
Citera
2020-03-27, 06:19
Medlem
bunjackens avatar
Citat:

Hej kolla på dosan på smålands lössnus det är endast 35 Gram i den vilket gör att det inte är så billigt

Köp kronan 42 gram, knox har 40 gram annars så kan du köpa knekt lössnus godare enligt mig än smålands dock också 35 gram

Mustang är också ett alternativ dock något dyrare än kronan med 42 gram

Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
LD och Kaliber har väl bra lössnus i budgetklassen? Testat dom?

LD lössnus har nyligen utgått men den var fin kaliber finns inte som lössnus bara portion
Citera
2020-03-28, 14:28
Medlem
Citat:

Enklast är väl göra en batch själv och smaksätta med rök och lite geranium så har mot grovhållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in