Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-26, 06:44
  #1
Medlem
Hej!

Är på väg att byta arbetsgivare, då ett annat företag blivit intresserad av mig. Det gäller i fiber branschen, och en tjänst som skulle vara kombinerad installatör/arbetsledare.

Har många gånger varit feg att förhandla, och lämnat pengar på bordet så att säga. Jobbet innebär dagtidsarbets, heltid tillsvidareanställning.

Vad är rimligt att begära i löneanspråk?
Citera
2020-03-26, 08:36
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILikeToBeAnonymous
Hej!

Är på väg att byta arbetsgivare, då ett annat företag blivit intresserad av mig. Det gäller i fiber branschen, och en tjänst som skulle vara kombinerad installatör/arbetsledare.

Har många gånger varit feg att förhandla, och lämnat pengar på bordet så att säga. Jobbet innebär dagtidsarbets, heltid tillsvidareanställning.

Vad är rimligt att begära i löneanspråk?

Baserat på infon i ditt inlägg skulle jag säga någonstans mellan 10 000 - 50 000kr per månad...
Citera
2020-03-26, 08:55
  #3
Medlem
--corys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILikeToBeAnonymous
Hej!

Är på väg att byta arbetsgivare, då ett annat företag blivit intresserad av mig. Det gäller i fiber branschen, och en tjänst som skulle vara kombinerad installatör/arbetsledare.

Har många gånger varit feg att förhandla, och lämnat pengar på bordet så att säga. Jobbet innebär dagtidsarbets, heltid tillsvidareanställning.

Vad är rimligt att begära i löneanspråk?


37000
Citera
2020-03-26, 10:36
  #4
Medlem
Mrwhite420s avatar
Vad har du i lön idag?
Citera
2020-03-26, 17:05
  #5
Medlem
H.G.s avatar
Har du några års erfarenhet som främst arbetsledare yrka på 38 000kr. Har du ingen/begränsad erfarenhet som arbetsledare yrka på 36 000kr. Försök även att förhandla bort/minska provanställningen.

Lycka till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback