Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-06, 19:28
Medlem
Nu har jag inte sett BOs exkille våldtäktsmannen på några dagar utan nu är den någon haltande kille hon har skaffat.
Vem är denna nya flamma? Någon som har info?
Citera
2020-05-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osd69
Hehehe ja wild and crazy Då var hon ett hett byte men nu skulle jag verkligen inte ens ta i henne med tång. Såg i FUP, hon börjar se ut som sin morsa.

Jag frågade min polare som är rätt nära GM och han har suttit för narkotikarelaterade saker, lite inbrott och sån skit. Men till skillnad från många horsare på stan och dom som säljer till kidsen har GM varit rätt omtyckt av snuten. Tydligen är han lite mer "old school" och i vittnesförhören säger ju snuten själva att han varit lugn de senaste 5 åren. Sen träffade han BO haha. Om jag har någon fiende ska jag fan hooka upp honom med BO, hon verkar ha bra inflytande på sina killar

Omtyckt av polisen? lugn de senaste fem åren? Vart får du allt i från?

GM har under mycket lång tid( flera år enligt mina bekanta i samma hus) haft besök av olika ungdomar så grannar har varit oroliga över att han kanske langar, där även polisen fått tips om detta vid ett fleratal tillfällen. Polisen har också varit dit flera gånger.
Det har varit ganska uppenbart då folk har gått in där och kommit ut helt påtända eller kommit dit i tid och otid för att stanna 3-4 min. Ungdomar runt 20 år.

Polisen själv har sagt, i kontakt med grannar, att dom varit väldigt fundersam över att han fått LSS boende i huvudtaget.

Enligt en dom från i dec-19 hade GM kniv på sig i kyrkparken. 2017 fick han ett strafföreläggande efter att ha använt alprazolam, zopiklon, metadon, bensoylekgonin samt
amfetamin, alltså både narkotika och narkotikaklassade preparat. Där han fick 1500 kr i böter.

Han är allt annat än lugn och kommer nog aldrig bli det heller. Dessutom är han en kvinnomisshandlare, då det har hänt dels nu men också tidigare mot ex.
Citera
2020-05-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule

GM har under mycket lång tid( flera år enligt mina bekanta i samma hus) haft besök av olika ungdomar så grannar har varit oroliga över att han kanske langar, där även polisen fått tips om detta vid ett fleratal tillfällen. Polisen har också varit dit flera gånger.
Det har varit ganska uppenbart då folk har gått in där och kommit ut helt påtända eller kommit dit i tid och otid för att stanna 3-4 min. Ungdomar runt 20 år.

Polisen själv har sagt, i kontakt med grannar, att dom varit väldigt fundersam över att han fått LSS boende i huvudtaget.

Enligt en dom från i dec-19 hade GM kniv på sig i kyrkparken. 2017 fick han ett strafföreläggande efter att ha använt alprazolam, zopiklon, metadon, bensoylekgonin samt
amfetamin, alltså både narkotika och narkotikaklassade preparat. Där han fick 1500 kr i böter.

Han är allt annat än lugn och kommer nog aldrig bli det heller. Dessutom är han en kvinnomisshandlare, då det har hänt dels nu men också tidigare mot ex.

Fan vad du har koll då Molly . Man skulle nästa kunna tro att du bor där i huset själv Eller är det en av dina kompisar i huset som berättat att polisen undrat hur han fått lss? Jag tror nog att snuten mycket väl är medvetna om varför han bor på lss. Han har ju en typisk diagnos för att kunna bo på lss. Läs fup och dom kära M

Du kan ju jämföra domar från 10 år sen och domar de senaste åren så ser du vad lugn innebär när det kommer Decker. Jag är inte hans fanboy men lite perspektiv krävs.

När du ändå håller på att gräva så rekommenderar jag läsning om BO:s alla domar för narkotika och stöld/snatteri. Trevlig dag M
Citera
2020-05-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule

Nä han är ett hopplöst fall, idag pratar dock även hans äldsta bekanta om honom som vad han är dvs. en tragisk gammal missbrukare vars enda sätt att hävda sig är genom att ge sig på kvinnor på ”gamla meriter” kunna styra kidsen i stan.
Tragiskt med såna som med all säkerhet aldrig heller kommer att bli mer.....
Citera
2020-05-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane88
Nä han är ett hopplöst fall, idag pratar dock även hans äldsta bekanta om honom som vad han är dvs. en tragisk gammal missbrukare vars enda sätt att hävda sig är genom att ge sig på kvinnor på ”gamla meriter” kunna styra kidsen i stan.
Tragiskt med såna som med all säkerhet aldrig heller kommer att bli mer.....

Undra vilka du tänker på då? Många av GMs äldsta bekanta är även bekanta till mig eftersom stan är rätt liten. Listan är ju rätt lång på grabbarna som gått bort redan. Inte så många kvar..
Citera
2020-05-28, 20:10
Medlem
Dom överklagad från åklagare, målsägande (vill ha mer skadestånd 125 000 kr) och GM (ny försvarare). Spännande!
Citera
2021-01-02, 21:33
Medlem
Någon som har domen?
Citera
2021-11-17, 01:41
Medlem
Ja! Jag har domen. Ska se om jag kan lägga ut den imorgon.
Citera
2022-05-15, 00:32
Medlem
Någon som sitter med fupen? Länkarna fungerar inte.
Citera
2022-06-05, 11:56
Medlem
Nån som har Fup:en?
Jag har känt Henke i över 25 år mest på insidan men även i det fria.
Jag har alltid gillat han för att han varit rak, sjysst och stått för vad han sagt.
Som nån skrev ”att han var gamla skolan” kan jag bara hålla med om,, nu har vi inte träffats på många år Men jag har svårt att tro att han förvandlats till nån kvinnoplågare..
//MB
Citera
2022-11-05, 08:41
Medlem
Den där tjejen som är en känd tjackhora i Östersund, är tom tillsammans med samma smuts till kvinnoboxare som misshandlade henne, men sen går hon tillbaka till det där aset. Hon har nog fått däng flera gånger efter hon började träffa han igen, men går tillbaka för tjacket. Då har hon ett barn hemma också. Det verkar inte va så många i Östersund som ser allvaret i det hela. Men dom är väl rädd för kvinnoboxaren antar jag.
Citera
2023-11-03, 18:10
Medlem
https://delafil.se/dc7648d388c6f15b/B1906-22.PDF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här