Citat:
Ursprungligen postat av
osd69
Hehehe ja wild and crazy

Då var hon ett hett byte men nu skulle jag verkligen inte ens ta i henne med tång. Såg i FUP, hon börjar se ut som sin morsa.
Jag frågade min polare som är rätt nära GM och han har suttit för narkotikarelaterade saker, lite inbrott och sån skit. Men till skillnad från många horsare på stan och dom som säljer till kidsen har GM varit rätt omtyckt av snuten. Tydligen är han lite mer "old school" och i vittnesförhören säger ju snuten själva att han varit lugn de senaste 5 åren. Sen träffade han BO haha. Om jag har någon fiende ska jag fan hooka upp honom med BO, hon verkar ha bra inflytande på sina killar

Omtyckt av polisen? lugn de senaste fem åren? Vart får du allt i från?
GM har under mycket lång tid( flera år enligt mina bekanta i samma hus) haft besök av olika ungdomar så grannar har varit oroliga över att han kanske langar, där även polisen fått tips om detta vid ett fleratal tillfällen. Polisen har också varit dit flera gånger.
Det har varit ganska uppenbart då folk har gått in där och kommit ut helt påtända eller kommit dit i tid och otid för att stanna 3-4 min. Ungdomar runt 20 år.
Polisen själv har sagt, i kontakt med grannar, att dom varit väldigt fundersam över att han fått LSS boende i huvudtaget.
Enligt en dom från i dec-19 hade GM kniv på sig i kyrkparken. 2017 fick han ett strafföreläggande efter att ha använt alprazolam, zopiklon, metadon, bensoylekgonin samt
amfetamin, alltså både narkotika och narkotikaklassade preparat. Där han fick 1500 kr i böter.
Han är allt annat än lugn och kommer nog aldrig bli det heller. Dessutom är han en kvinnomisshandlare, då det har hänt dels nu men också tidigare mot ex.