Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-17, 20:06
  #241
Medlem
Vänta va är Simon och Anjo ovänner?
Citera
2023-04-17, 21:39
  #242
Medlem
Rebelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Titta på vilken valfri vlogg med anjo och fru, så ser man hur vidrigt han beter sig. Ständigt självförhärligande, avbryter L, rättar henne och dumförklarar henne. Varje gång.
Det är bara jag jag jag, som gäller

Anjo är narcissist ut i fingerspetsarna. Han kan liksom inte dölja det, för det skiner igenom med alla dom punkter som du nämner och lite till.
Han är sjuk och det är riktigt vidrigt att titta hur han betér sig. Och alla som har nåt mellan pannbenet fattar det.
Citera
2023-04-17, 21:41
  #243
Medlem
Rebelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woundsinmysalt
Anjo - Sveriges bottenskrap 🤮

Håller med till 100%
Den mest obehagliga youtubern just nu
Citera
2023-04-17, 21:53
  #244
Medlem
Rebelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Anjo, upp med videon nu på "sanningen bakom masken". Vi vet du spelat in varje ljudklipp du fått, skärmdumpat varje dm. Och han är så känslig att då hans publik reagerade negativt på ert samarbete försöker han fade out saken SÅ UPP MED DET NU.

Edit: Grabbarna på den kanalen hann Anjo bli osams med och såga för länge sen.

Sanningen bakom masken sågade ju Anjo för dom tyckte inte om att Anjo dumförklarade sina egna följare.

Så vad jag förstod så började dom tappa respekten för Anjo rätt så tidigt
Citera
2023-04-17, 22:27
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Håller med till 100%
Den mest obehagliga youtubern just nu

Finns värre, Rask t ex är typ 3ggr vidrigare.
Citera
2023-04-17, 22:31
  #246
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Finns värre, Rask t ex är typ 3ggr vidrigare.
Dom är lika vidriga, Rask är sämre på att dölja det bara för han är osmartare.

Båda deras kvinnor är dock lika kuvade, Lisen vågar knappt säga vad hon tycker det märker man. Typiskt beteende från en människa som blivit nedbruten av en narcissist under många år.
Citera
2023-04-19, 01:08
  #247
Medlem
Horrorgrams avatar
Tjejen som kommit ut med sanningen låter definitivt inte som 40 plus.

Tycker man kan skymta förstorade läppar med. Ingen som vet vem det är?
Citera
2023-04-25, 18:01
  #248
Medlem
Asså vad hände med FU projektet som Anjo och VadÄrProblemet hade?. De bara lades ner helt o hållet.
Citera
2023-04-25, 19:29
  #249
Medlem
Hugin86s avatar
A ska vara grävande journalist, med en viss person han tog upp och gärna ryckte synd om för bumbi hade sagt dumma saker om personer med hans funktions nedsättning. Nu har de kommit fram han erbjuder barn pengar. Så min tanke hur bra youtube journalist är han. Han vill fram hålla han får mycket fakta och bevis. Han han inte skulle fått de om denna person är otroligt eller så mörkar gan de för att inte framstå som de smuts han är.
Citera
2023-04-27, 10:41
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
För två veckor sedan skrev du i Emelie Bumbi tråden att du inte visste vem han var och nu är du helt plötsligt från samma ”öken” som han?

Och vilket sammanträffande att du hörde det just idag, några timmar efter att han laddade upp videon med tjejen. 🤣🤡

Ingen jag följer eller kollar på så därför vet jag inget om honom mer än det jag skrivit och vi har gemensamma vänner.
Men vem vet när det kommer ut en konversation anjo inte vill kommer ut 🙂 jag vet att anjo läser tråden här så han vet exakt vem han sagt vad till. ooops😎
Citera
2023-04-28, 12:56
  #251
Medlem
https://youtu.be/fmiIBmsCcRQ
Så ödmjuk han var, redan då..
Citera
2023-04-28, 16:39
  #252
Medlem
Nu har CG-Coola Gruppen fått en nytändning efter en mycket kort vila.
Återigen ska folk förhöras och brösta det ena o det andra. En kvinna de länge mobbat blev påhoppad för att hon hade #kiss-pönta i sin caption(att hon hade det beror förmodligen på att CG, Anjo o Simon hånat henne otroligt mycket gång på gång och hon ville förmodligen ge igen,kisspönta är tydligen ett gammalt öknamn på Anjo).
Hon skulle minsann inte prata om mobbing när hon själv mobbade Anjo!!
Kvinnan säger själv att hon ska ta bort #kisspönta o att det var löjligt av henne att skriva så.
Cirka en timme senare startar CG live och alla byter sina profilbilder i boxarna till bilder på kristaller, då de blivit ifrågasatta tidigare av en kvinna som tydligen gillar kristaller… sen fortsatte skitsnacket/mobbningen av kisspöntakvinnan o kristalltjejen ”som bör försvinna från appen”.
Simon kom in och visade återigen sin storhet som Master of the mob.
Att inte fler ifrågasätter och säger emot dessa hin av hån är otroligt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback