Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-03-30, 21:48
Medlem
percos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
Misstänker de att nån vart där och pillat så brukar de väl vara ganska snabba. Är det inte Flextronix som har hand om detta i dagsläget?

Jo, men hur ska de kunna veta det om de inte åker och kollar med jämna mellanrum? Jag har då aldrig sett någon åka dit under de halvår den stått uppe.

Enligt vad jag läste i en annan tråd finns det två olika sorters larm vid masterna. Dels ett larm som är inkopplat till stugan under masten som är direkt kopplat till Securitas och sedan ett servicelarm som varnar om något går sönder eller dyl. men så länge man inte pajar något lär de inte komma.
Citera
2006-03-30, 23:43
Awaiting Email Confirmation
Hur funkar adhoc läget?

Vore det inte bättre att köra med WDS?

Citat:
Ursprungligen postat av perco
och sedan placera den uppe i en mast som finns här i närheten. Det som är bra med WRT54G förutom att den lätt kan byggas in i en annan låda är att sändningsstyrkan kan höjas upp till 281mW. Om jag inte kommer ihåg fel ligger en AP normalt på 21mW eller var det 60mW? Oavsett kan räckvidden höjas avsevärt.

Min wrt54gs kör 28mW orginal och kan höjas till 251mW. (DD-WRT)

En sak att tänka på är att om du tänkt köra på så hög effekt ut som möjligt är att skaffa bra kylning, eftersom dom inte är byggda för så mycket, så sliter det nog en del på att kräma ut såpass mycket ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in