• 5
  • 6
2020-03-27, 11:37
Medlem
Heroinepupilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
Va det inte en man i 45-års åldern (enlig BT) som gjorde det? för att sedan fega ur när han vände kniven mot sig själv? Jag har för mig att denne '45-åringen' erkände och dömdes för det.

Det var Jajja, själv erkänt för mig om det fast med olika lögner om varför och hur
Citera
2020-04-12, 11:53
Medlem
Ryktet säger att BO inte var ensam i lägenheten. Däremot var hon ensam när hon hittades. Så någon vet vad som hänt.

Jag kan inte bedöma tillförlitligheten i ryktet eftersom jag inte känner personen som ska ha varit i lägenheten.
Citera
2020-04-12, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ryktet säger att BO inte var ensam i lägenheten. Däremot var hon ensam när hon hittades. Så någon vet vad som hänt.

Jag kan inte bedöma tillförlitligheten i ryktet eftersom jag inte känner personen som ska ha varit i lägenheten.

Fast ?? Då kan du ta reda på genom ryktesvägar vem det var som har varit i lägenheten eller hur ?
Fram med namn.... hjälp till..
Citera
2020-04-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Fast ?? Då kan du ta reda på genom ryktesvägar vem det var som har varit i lägenheten eller hur ?
Fram med namn.... hjälp till..

Ska se om jag kan luska ut vem som var där. Har inga nära kontakter i den världen och djungeltelegrafen går inte så snabbt.
Citera
2020-04-12, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ska se om jag kan luska ut vem som var där. Har inga nära kontakter i den världen och djungeltelegrafen går inte så snabbt.

Ska också höra efter med det jag kan , ska försöka få fram namn på umgänges kretsen.
Citera
2020-04-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Ska också höra efter med det jag kan , ska försöka få fram namn på umgänges kretsen.

Det vore ju bra ändå! Så att det kan bli ett avslut på händelsen.
Om någon annan person har varit i lägenheten innan eller under händelsen, bör denne träda fram.
Citera
2020-04-19, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av Pineapple-99
Det vore ju bra ändå! Så att det kan bli ett avslut på händelsen.
Om någon annan person har varit i lägenheten innan eller under händelsen, bör denne träda fram.

Ja definitivt. Har det varit någon där , kommer det snart fram vem det är ..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in