Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-28, 22:12
  #1177
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ja du har nog rätt där får jag erkänna hoppas Dopesick aktrisen kan få till det.
Inser jag tänkt på fel person, men intressant nog så passar det även in här till en hel del.
Men man stöter på såna här problem när man får 10år att passera från ett alster till annat av samma sak, så får man tyvärr söka sig till andra skådisar.

Men det hade varit skoj och lite nostalgiskt om de hade kunnat använda samma skådisar, men det hade istället sett konstigt ut.
Citera
2024-01-31, 21:58
  #1178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
När kommer nästa säsong?

Kommer 2025, Hörde dom skulle börja spela in i år och kommer börja säsong där spel 2 börjar.
Citera
2024-02-01, 10:02
  #1179
Medlem
drinksareonmes avatar
I spelet ser man ju att karaktärerna åldrats något de fem åren som passerat mellan spel 1 och 2. Undra hur de gör med serien.
Citera
2024-02-01, 16:32
  #1180
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
I spelet ser man ju att karaktärerna åldrats något de fem åren som passerat mellan spel 1 och 2. Undra hur de gör med serien.
Har du bilder?

Funderar sen lite på så få år, är Ellie den som åldrats mest tro, men hon har ett otroligt ungt utseende senast jag kollade.
För Joel kan man nog få exakt samma utseende på dessa få år.
Citera
2024-02-01, 19:30
  #1181
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Har du bilder?

Funderar sen lite på så få år, är Ellie den som åldrats mest tro, men hon har ett otroligt ungt utseende senast jag kollade.
För Joel kan man nog få exakt samma utseende på dessa få år.

Ellie

https://static0.gamerantimages.com/w...Us-Part-II.jpg

Joel

https://i.pinimg.com/originals/41/f1...0d7f38d169.jpg
Citera
2024-02-01, 19:52
  #1182
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ellie

https://static0.gamerantimages.com/w...Us-Part-II.jpg

Joel

https://i.pinimg.com/originals/41/f1...0d7f38d169.jpg
Tack, det kommer bli oerhört intressant sen med TV-serien om man kan se nått liknande eller inte.
Citera
2024-02-01, 20:08
  #1183
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Tack, det kommer bli oerhört intressant sen med TV-serien om man kan se nått liknande eller inte.

Verkligen.

Du har ingen möjlighet att spela spelen? Eller iallafall ettan nu när den säsongen är slut.
Citera
2024-02-01, 20:23
  #1184
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Verkligen.

Du har ingen möjlighet att spela spelen? Eller iallafall ettan nu när den säsongen är slut.
Har spelat ettan, och var riktigt bra.
Lite små buggar, men en mot slutet när jag gick igenom FEMA-kampen(eller vad dom kalla det och skulle hoppa upp på taket och sen genom fönstret.)
Där var buggen så svår att det tog mig en timme av försök att hoppa in genom det breda fönstret och helt plötsligt utan att förstå, så klättrade gubben upp.(Ingen aning varför det var så hopplöst jobbigt, titta på gameplay videos och INGEN hade det allra minsta problem.)

Tack igen för bilderna, för det visade en utveckling jag inte förvänta mig skulle ske, även om den kan se som logisk.
Citera
2024-02-01, 20:50
  #1185
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Har spelat ettan, och var riktigt bra.
Lite små buggar, men en mot slutet när jag gick igenom FEMA-kampen(eller vad dom kalla det och skulle hoppa upp på taket och sen genom fönstret.)
Där var buggen så svår att det tog mig en timme av försök att hoppa in genom det breda fönstret och helt plötsligt utan att förstå, så klättrade gubben upp.(Ingen aning varför det var så hopplöst jobbigt, titta på gameplay videos och INGEN hade det allra minsta problem.)

Tack igen för bilderna, för det visade en utveckling jag inte förvänta mig skulle ske, även om den kan se som logisk.


Var bara med om någon mindre bugg föll genom golvet nån gång tex.
Citera
2024-02-01, 20:54
  #1186
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Var bara med om någon mindre bugg föll genom golvet nån gång tex.
HAHA, andra var bara små och betydelselösa buggar, den var sjuk.
Och tänkt många ggr när jag ska spela om och titta om serien om den kvarstår.

Jag är mycket exalterad för nästa säsong och spel
Citera
2024-02-03, 15:52
  #1187
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
varför skulle hon det?
Och att okända människor , som kanske är 10 år, skriver skit på internet räknas inte.
löjligt
Kom ut en video igår där röstskådisen för Abby gråtandes berättar hon hur bl.a. hennes nyfödda bäbis fick mordhot:
https://twitter.com/mrpyo1/status/1753491978866610276

Precis samma sak kommer ske med skådisen för S2. Hon kommer få ta emot mordhot och diverse hatkommentarer.

Så "löjligt" kan du ta och stoppa upp någonstans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback