Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-03-02, 20:21
Medlem
Dåså, hittade ingen tråd om detta fall.

VIDEO FINNS ATT SE HÄR (För utvecklingsstörda: Rulla ned på sidan för att se klippet!!!)
Citat:
Det var i helgen som videoklippet publicerades anonymt på ett bland unga populärt Snapchat-konto med texten ”abow” (reds. anm. wow eller shit). Videoklippet visar hur en flicka ligger utslagen på marken när hon utsätts för upprepade sparkar och slag över kroppen och huvudet samtidigt som hon kallas ”din lilla fitta”. Längre in i klippet greppar en flicka tag i brottsoffrets hår och hotar att hon ska dö om hon inte har använt preventivmedel.

– Vänta, vänta, får jag reda på att, lyssna, vänta, vänta, lyssna, lyssna, får jag reda på att du inte hade p-piller jag kommer knulla [ohörtbart], jag kommer döda [ohörbart].
Aldrig någonsin skriver MSM om detta. Det är ju sååå ointressant.

Hur länge ska detta få pågå i det tysta? Samnytt är tvättäkta hjältar som nystar fram dessa videos.
Någon som vet om det upprättats en anmälan?
Vilka är det i videon? Häng ut dem!!!
Citera
2020-03-02, 20:56
Medlem
Personen med adidas-lampasser sparkar inte. Konstigt. Kan det vara för att hen är kille och därför låter sina undersåtar "utföra jobbet"?

Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Jag ser det som extremt billigt när svenska tjejer knullar med blattar. Det går liksom inte att tvätta bort, det sitter kvar för evigt..

Jag tror att hon är blatte. Jag tror att det är någon hedersritual. Men jag kan ha fel.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2020-03-02 kl. 21:01.
Citera
2020-03-02, 21:00
Medlem
Inga uppgifter om pågående polisutredning? Inte för att jag tänker mig att personerna på filmen kommer att stoppas men det kanske finns några vårdnadshavare att hänga ut till allmänt spott och spe? Det måste snart börja bli coolt igen att inte uppfostra sina ungar till asociala gangsters.
Citera
2020-03-03, 00:05
Medlem
Det är så här man gör i deras länder, därför fick dom fly tillslut för att fortsätta sitt krig här. Denna gången mot svenskar.
Citera
2020-03-03, 00:30
Medlem
Vilka fega idioter. De tror att de är nåt när de i grupp går på en ensam tjej. Ensamma en och en skulle de inte våga göra något alls, då skulle de skita ner sig av rädsla om någon bara så tittade på de.
Och den där utvecklingsstörda tjejen som flåsar: "får jag reda på att du inte p-piller, jag kommer knulla"
Citera
2020-03-03, 01:22
Medlem
13-14åriga tjejer verkar ju vara helt utom kontroll, oberoende av etnicitet (se tidigare klipp som detta som spridits). Förr kunde man vänta sig ett sånt här beteende av killar, men uppenbarligen har tjejerna också tagit efter.

Vad ska man säga? Småtjejer som vill leka coola. Det enda som hade hjälpt här är att tjejernas föräldrar får se filmen och sköter det hemma då dottern skämt ut familjen. Inblandning av myndigheter och soc hade förvärrat situationen eftersom att det bara hade gjort tjejerna ännu coolare, tro det eller ej. Tjejen på marken verkar ha invandrarbakgrund. Skulle bli spännande om hennes pappa eller bröder får tag i videon, då blir det att istället för att gå till gärningsflickornas föräldrar, gå till flickorna direkt.
Citera
2020-03-03, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babetyp
13-14åriga tjejer verkar ju vara helt utom kontroll, oberoende av etnicitet (se tidigare klipp som detta som spridits). Förr kunde man vänta sig ett sånt här beteende av killar, men uppenbarligen har tjejerna också tagit efter.

Vad ska man säga? Småtjejer som vill leka coola. Det enda som hade hjälpt här är att tjejernas föräldrar får se filmen och sköter det hemma då dottern skämt ut familjen. Inblandning av myndigheter och soc hade förvärrat situationen eftersom att det bara hade gjort tjejerna ännu coolare, tro det eller ej. Tjejen på marken verkar ha invandrarbakgrund. Skulle bli spännande om hennes pappa eller bröder får tag i videon, då blir det att istället för att gå till gärningsflickornas föräldrar, gå till flickorna direkt.

Tveksamt om ens killar höll på så här förut! Tror aldrig jag sett 6-7 pers stå i en ring och sparka någon i huvudet upprepande gånger. Det här är ett nytt fenomen och vi lär sänka straffåldern rejält för att anpassa oss. Nu vet dom att man kan göra så här så länge man går i skolan utan konsekvenser.
Citera
2020-03-03, 03:47
Medlem
Tristanas avatar
Kan vi fokusera på namn på detta? Vart hände det? Vilka personer rör sig i området?
Citera
2020-03-03, 04:22
Medlem
cineramas avatar
Det är alltså en 13-14-årig flicka som förväntas äta p-piller. Så sjukt med tanke på hur det stör hormonsystemet. Låt flickskrället växa klart innan hon börjar på det och använd kondom.
Citera
2020-03-03, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinerama
Det är alltså en 13-14-årig flicka som förväntas äta p-piller. Så sjukt med tanke på hur det stör hormonsystemet. Låt flickskrället växa klart innan hon börjar på det och använd kondom.

Det är inte pga p-piller hon blir misshandlad!
Citera
2020-03-03, 08:26
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Tolkar detta som att tjejen som får stryk har legat med någons kille, alternativt att den som sparkar henne mest är en släkting som bestraffar henne för att ha vanherdrat familjen. Äckligt.
Citera
2020-03-03, 08:35
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1.1.2.3.5.8.13
Tolkar detta som att tjejen som får stryk har legat med någons kille, alternativt att den som sparkar henne mest är en släkting som bestraffar henne för att ha vanherdrat familjen. Äckligt.

Din andra teori låter trolig men hon kommer nog få mer stryk av sina manliga släktingar då.

Trodde från början att det rörde sig om den filmen som cirkulerade för ett par veckor sen men uppenbarligen finns det fler djur.
Sen verkar dom tillhöra begåvningsreserven som filmar sina djuriska handlingar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in