2020-05-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Som vanligt får man en känsla av att polisen har order uppifrån om att inte gå ut med vissa typ av igenkänningstecken. https://polisen.se/aktuellt/handelse...aldtakt-gavle/

Vet du varför man väntade så länge med att gå ut med signalement på förövarna till allmänheten? jag antar att du uppgav den information som du delgivit här i tråden till polisen första gången ni talades vid. Jag vill bara beklaga det som hänt och hoppas att du så snabbt som möjligt blir återställd och kan återgå till ett normalt liv. Guld värt om någon får tag i dessa odjur innan polisen.

Nej jag vet inte, kanske de ville kolla i deras system först med tatueringen och så? Jag har helt ärligt inte ens reflekterat över detta förän nu... Ja jag gav dem allt jag mindes direkt kanske itne just när jag var på akuten med benen i luften.. Tack snälla du
Citera
2020-05-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag är en riktigt grinig gubbjävel som ofta uttrycker att det ska göra ont att vara dum. Att springa ned till affären en kväll i en liten svensk stad för att köpa cigg sorterar inte ens jag in i den kategorin, bry dig inte om dem som försöker göra det heller.

Det finns nog inga bra avslut på sådant här men jag önskar dig ändå ett avslut av något slag och att livet kan läka ihop igen.

Tack snälla du
Citera
2020-05-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Ta hand om dig och hoppas du läker snabbt både i kropp och själ så att du kan fortsätta med ditt liv.
🙏
Tack kära du
Citera
2020-05-08, 22:21
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Att skylla en våldtäkt på offret är det lägsta bottenrekordet en man kan nå. En riktig karl låter sig inte styras av impulser. Kvinnor ska få gå hur jävla fritt de vill under vilken jävla tidpunkt på dygnet de än vill i ett friskt samhälle.

Spyr på denna "skyll er själva" mentalitet när det kommer till våldtäkt. Asen som gjorde detta kommer definitivt få skylla sig själva däremot när de är fast.

Tyvärr har ju många kvinnor röstat för att alla migrant våldtäktsmän ska få komma hit. Så varför ska man ha någon slags empati för dem när de själva blir utsatta?
Citera
2020-05-08, 23:38
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Tyvärr har ju många kvinnor röstat för att alla migrant våldtäktsmän ska få komma hit. Så varför ska man ha någon slags empati för dem när de själva blir utsatta?

Så jävla endimensionell syn på saker att du måste ha lägre IQ än en somalier. Du har samma världsåskådning som en grottneger, vet du det? De första som skulle ryggdunka dig skulle vara våldtäktsmän från främmande land, är du stolt?

Om en kvinna röstade på SD eller vad du nu förespråkar, och under den regeringen hade ekonomin gått käpprätt åt helvete, hade hon då inte fått skylla sig själv om hon blev arbetslös, fattig och vart tvungen att sälja sin kropp? Eller hitta på vilket scenario du vill, går inte liknelsen in så är du utom hopp
Citera
2020-05-08, 23:48
Medlem
TrueCs avatar
Varför skulle jag rösta på det ett parti vissa av er förespråkar när ni har kvinnosyn som kommer från hyddor på den afrikanska savannen? Fattar inte, Marknadsföringsstrategierna vissa bedriver är helt idiotiska, ingen sund normal svensk medborgare vill förknippas med er syltryggade internetkrigare.

All styrka till dig som blivit utsatt, jag hoppas verkligen du kan resa dig över den här händelsen som starkare, låt dig inte bli deras offer mer nu, men förstår att det är lätt att säga, du har en stor livskamp framför dig
Citera
2020-05-09, 00:13
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Så jävla endimensionell syn på saker att du måste ha lägre IQ än en somalier. Du har samma världsåskådning som en grottneger, vet du det? De första som skulle ryggdunka dig skulle vara våldtäktsmän från främmande land, är du stolt?

Om en kvinna röstade på SD eller vad du nu förespråkar, och under den regeringen hade ekonomin gått käpprätt åt helvete, hade hon då inte fått skylla sig själv om hon blev arbetslös, fattig och vart tvungen att sälja sin kropp? Eller hitta på vilket scenario du vill, går inte liknelsen in så är du utom hopp

Oj vad arg och emotionell man kan bli av ett sådant inlägg. Är du kvinna själv eller?

På vilket sätt är det endimensionellt att inte känna sympati för kvinnor som röstar hit hundratusentals inkräktande män - många av vilka attackerar, mördar, förstör och agerar allmänt respektlöst mot oss svenskar när det finns alternativ?
Trots alla attacker som skett de senaste 30 åren. Ingen kan ha missat det. Ingen kan ha missat otryggheten, ghettona, bostadsbristen osv.

70% av alla män (och detta inkluderar invandrare, så bland svensk män är det ännu högre) röstar på TAN-skalan idag. SD är största parti bland män.

Det är alltså kvinnornas fel att vi fortsätter ta in mängder med invandrare.

Visst man kan se det som att de blivit hjärntvättade av media och att de genom sin konformistiska natur, samt att de är lättare att manipulera emotionellt har de lurats till att rösta som de gör, men det finns faktiskt något som kallas eget ansvar. I synnerhet när man vet om situationen.

Jag ser dessa våldtäkter som en attack på oss som folk. Men det spelar ju ingen roll i slutändan,det gör ingen reell skillnad i ett sådant samhälle vi har idag, om kvinnor fortsätter rösta för att byta ut sitt eget folk.

Det sjuka är att migranter också får rösta för svenskarnas framtid, så ju fler som kommer hit, ju svårare blir det att genom "demokratisk" väg vinna det här kriget. Det är som uppgjort för att vi ska förlora. Riggat emot oss. Migranterna kommer självklart alltid rösta för mer invandring. Det bisarra är att de får rösta överhuvudtaget.
Senast redigerad av Cryotecher 2020-05-09 kl. 00:17.
Citera
2020-05-09, 00:24
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Oj vad arg och emotionell man kan bli av ett sådant inlägg. Är du kvinna själv eller?

På vilket sätt är det endimensionellt att inte känna sympati för kvinnor som röstar hit hundratusentals inkräktande män - många av vilka attackerar, mördar, förstör och agerar allmänt respektlöst mot oss svenskar när det finns alternativ?
Trots alla attacker som skett de senaste 30 åren. Ingen kan ha missat det. Ingen kan ha missat otryggheten, ghettona, bostadsbristen osv.

70% av alla män (och detta inkluderar invandrare, så bland svensk män är det ännu högre) röstar på TAN-skalan idag. SD är största parti bland män.

Det är alltså kvinnornas fel att vi fortsätter ta in mängder med invandrare.

Visst man kan se det som att de blivit hjärntvättade av media och att de genom sin konformistiska natur, samt att de är lättare att manipulera emotionellt har de lurats till att rösta som de gör, men det finns faktiskt något som kallas eget ansvar. I synnerhet när man vet om situationen.

Jag ser dessa våldtäkter som en attack på oss som folk. Men det spelar ju ingen roll i slutändan,det gör ingen reell skillnad i ett sådant samhälle vi har idag, om kvinnor fortsätter rösta för att byta ut sitt eget folk.

Det sjuka är att migranter också får rösta för svenskarnas framtid, så ju fler som kommer hit, ju svårare blir det att genom "demokratisk" väg vinna det här kriget. Det är som uppgjort för att vi ska förlora. Riggat emot oss. Migranterna kommer självklart alltid rösta för mer invandring. Det bisarra är att de får rösta överhuvudtaget.

Nejdå man behöver inte vara kvinna för att ha svårt med negriod kvinnosyn.

Du det var ett långt inlägg utan att kunna svara på frågeställningen? Får inte kvinnan skylla sig själv i scenariot ovan? Du ska få veta en liten hemlis. Man röstar inte på en fråga i val av regering man röstar på en enhet med tusentals frågor man ska ta ställning i. Svindlande va?
Citera
2020-05-09, 00:51
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Nejdå man behöver inte vara kvinna för att ha svårt med negriod kvinnosyn.

Du det var ett långt inlägg utan att kunna svara på frågeställningen? Får inte kvinnan skylla sig själv i scenariot ovan? Du ska få veta en liten hemlis. Man röstar inte på en fråga i val av regering man röstar på en enhet med tusentals frågor man ska ta ställning i. Svindlande va?

Det har inte med kvinnosyn att göra, utan med kvinnors ställningstagande inför inkräktare, precis som jag skrev. Samma ockupanter som som i stor utsträckning sedan utför våldet. Som i detta fallet. Som i de flesta fall.
Du kan ju svara på det jag skrev istället.

Du skriver som att du på något sätt tror att du är smart, men du verkar inte kunna ha en enda sammanhängande tanke i huvudet och använder begrepp som "neger" och liknande. Du blir liksom emotionellt upprörd över att folk har andra åsikter än du och försöker ha en tävling i mest hjärndöda ad-hominem istället för diskussion.

Det är sant att man röstar på flera frågor, en liten hemlis till dig: ingen fråga är ens i närheten så viktig som migrationen och har inte varit på 20 år, eftersom migrationen i princip påverkar alla andra områden genom sin skyhöga kostnad och genom människorna som kommer hit som behöver vård, arbete, bostad, skola, omsorg, sossbidrag, utbildning osv.
Senast redigerad av Cryotecher 2020-05-09 kl. 00:55.
Citera
2020-05-09, 10:21
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Det har inte med kvinnosyn att göra, utan med kvinnors ställningstagande inför inkräktare, precis som jag skrev. Samma ockupanter som som i stor utsträckning sedan utför våldet. Som i detta fallet. Som i de flesta fall.
Du kan ju svara på det jag skrev istället.

Du skriver som att du på något sätt tror att du är smart, men du verkar inte kunna ha en enda sammanhängande tanke i huvudet och använder begrepp som "neger" och liknande. Du blir liksom emotionellt upprörd över att folk har andra åsikter än du och försöker ha en tävling i mest hjärndöda ad-hominem istället för diskussion.

Det är sant att man röstar på flera frågor, en liten hemlis till dig: ingen fråga är ens i närheten så viktig som migrationen och har inte varit på 20 år, eftersom migrationen i princip påverkar alla andra områden genom sin skyhöga kostnad och genom människorna som kommer hit som behöver vård, arbete, bostad, skola, omsorg, sossbidrag, utbildning osv.

Har försökt slänga frågeställningar till sådana som dig i flera år, men ingen vill svara, blir bemött med tystnad. Ingen har svar. Så nu testade jag med en mer passivt aggressiv approach, mötas lite halvvägs, och den här gången blev jag åtminstone citerad men svar finns inte än. Jag ger upp, du vill se igenom min falska smarthet men kan inte bemöta den enkla fråga jag inledde den här diskussionen med. Skynda att rapportera för ot nu innan det blir pinsamt!

Men för att svara på din fråga, så tror många av oss andra att det skulle bli till ett för dyrt pris. Att rösta fram ett enfrågeparti med obildade lantisar med skev kvinnosyn skulle skada mer än det skulle väga upp tror jag, så det blir lite pest eller kolera. Tro mig när jag säger att även jag tycker att vi har ett grundläggande fel i samhället, men alternativen som finns nu ger mig dålig smak i munnen, så för mig finns inga alternativ än.
Citera
2020-05-09, 12:11
Brynäsgrillen drar i alla fall till sig ett visst klientel. Den saken är klar.

https://imgur.com/a/S7AX2Oe
https://imgur.com/a/hVXnMba

Den bild som jag laddade upp streetw. med Brynäsgrillen tidigare blir då baksidan på grillen mot 6e Tvärgatan 26.

Här är en annan bild tagen framifrån grillen det är endast 40 meter mellan Tempo och grillen så man ser Tempo i bakgrunden från Brynäsgrillen. (Bild tagen från 5 Tvärgatan 26.)

https://imgur.com/a/LOnuaeJ

Gator i området där brottet måste ha skett är:
Sjätte Tvärgatan
Femte Tvärgatan
Brynäsgränd
Eriksbergsgatan
Pumpmakargatan
Mejselgatan
Tredje Tvärgatan
Senast redigerad av sherlocksnake 2020-05-09 kl. 12:15.
Citera
2020-05-09, 13:27
Avstängd
Kan det inte va så att negern tagit ett kalle-anka-klistermärke-tatuering och klistrat på handleden innan brottet? För att förleda

Ser ut som ett sånt fult klistermärke-tatuering.
Alla letar efter neger med klistermärke -han tvättar av den å går fri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in