Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-02-29, 13:52
  #25
Medlem
Gift dig med en hora så slipper du välja
Citera
2020-03-01, 13:32
  #26
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarle
Hur fixar du det? Jag kan förstå att det funkar om man är mycket på tjänsteresor, men jag reser ytterst sällan i tjänsten.
Tja, min fru säger att hon inte bryr sig så länge hon inte får veta. Hon vet hur män är enligt henne (hon är från Uganda). Men så länge jag inte är på resa så föredrar jag faktiskt henne....
Citera
2020-03-04, 18:29
  #27
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarle
Jag har mycket god ekonomi och har länge trivts med att knulla ca 3-5 horor per vecka, men nu när jag börjar närma mig 40 så tycker jag att livet börjar kännas lite tomt och det vore trevligt med en vettig sambo. Jag har funderat på att fruimportera men räknar i så fall med krav om att skaffa barn, men jag kan inte direkt påstå att jag särskilt barnkär. Har någon annan varit i samma situation och vad valde ni, knulliv eller familjeliv? Vilket var bäst och varför?


Ja du.

Båda kostar mycket pengar!
Så svaret är: även om du tjänar bra så tär det på ekonomin båda alternativen.

Rullkragen
Citera
2020-03-04, 18:34
  #28
Medlem
DeepThroat007s avatar
Optimalt är att din fru är som en hora i sängen o som en kock i köket.

Tyvärr är många fruar som en kock i sängen o som en hora i köket.
Citera
2020-03-04, 18:49
  #29
Medlem
Men herregud. Själva meningen med livet är ju att föröka sig. Se sig själv i sina barn är ju det finaste som finns. Har två lintottar, en fru som är tio 0r yngre än mig och snygg som faaan. Egentligen helt otroligt att hon är med mig, känner mig som odjuret och hon är skönheten. Man har ett bra liv innan barn. Men livet är totalt med barn.
Gillar inte barn som inte tillhör min släkt heller. Men satan att se sitt eget blod bli större och större. Finns helt enkelt inget som går upp emot det.
Citera
2020-03-04, 19:07
  #30
Medlem
Fortsätt med att knulla horor tycker jag
Citera
2020-03-04, 20:14
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxpowerakaHomer
Men herregud. Själva meningen med livet är ju att föröka sig. Se sig själv i sina barn är ju det finaste som finns. Har två lintottar, en fru som är tio 0r yngre än mig och snygg som faaan. Egentligen helt otroligt att hon är med mig, känner mig som odjuret och hon är skönheten. Man har ett bra liv innan barn. Men livet är totalt med barn.
Gillar inte barn som inte tillhör min släkt heller. Men satan att se sitt eget blod bli större och större. Finns helt enkelt inget som går upp emot det.
Och,ändå hänger du på ett forum som avhandlar horor.........Fy,,,
Citera
2020-03-06, 19:00
  #32
Avstängd
Horeri går fetbort - TS måste tydligen Betala En Peng Varje Gång Han Vill Tömma Sin Pung

Stooorifixare däremot är jävligt juste - men lite ensamt mellan varven - men det är få förunnat
(been there - done that - till många medbröders avundsjuka)
Citera
2020-03-15, 20:32
  #33
Moderator
Neksnors avatar
Eskortservice och prostitution --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback