Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-01-04, 11:45
  #109
Avstängd
Xpander-s avatar
övervikt är nog det mest osexiga som finns, nej jag tycker alla feta är fula, sedan kunde vissa av dem vara snygga om de bantar, men de är för slöa och har noll självdisciplin.
Citera
2024-01-04, 11:50
  #110
Medlem
En skitsvår fråga. Först måste man ju utröna vad som är snyggt. Sedan måste vi ju klargöra vad som är fett. Ska vi gå efter BMI?
Citera
2024-01-04, 15:25
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multimedia-XL
Jag har sett en hel del, men jag har ju den dragningen också!

Nuvarande väger 125+ kg, men har tidigare suttit och dreglat över tjejer som är 200+ kg, och även än idag när man ser dem, en jävligt snygg vikt för många kvinnor är 160-170 pannor, sådant man drömmer om, vill gärna snacka med fler sådana men de är relativt få i sverige

Beror på hur dom klär sig och sköter huden, finns några riktigt sexiga tjockisar man träffat, nästan värre med alla dessa benrangel idag som inte har några former, raka som pinnar.
Citera
2024-01-04, 15:46
  #112
Medlem
Finns en del kvinnor med extrakilon som ser bra ut. För det gör de får former.

För män är det nog svårare. Finns inget som heter ”kurvig man”.
Citera
2024-01-04, 16:00
  #113
Medlem
--corys avatar
Tänk att man orkar skriva sådana trådatarter i dessa forum..
Citera
2024-01-05, 04:01
  #114
Medlem
Nilivns avatar
Beror på vad man menar med feta.

Nuvarande KK är 180 cm och väger 105 kg, han har inte en stor ölmage men man ser på honom att han väger mär än vad en man brukar göra vid den längden.

Tycker han är attraktiv.
Citera
2024-01-05, 09:30
  #115
Medlem
halaltarzans avatar
Jo, och jag tänker då specifikt på en kvinna som jag är bekant med. Fettet har av någon konstig anledning inte satt sig i ansiktet och hon är verkligen snygg, i mina ögon skulle hon kunna jobba som typ ansiktsmodell eller liknande. Dock är hon alldeles för omfångsrik och jag är tämligen säker på att det är därför hon är singel trots att hon är på dejter då och då.
Citera
2024-01-05, 09:54
  #116
Medlem
blagyltas avatar
Att vara överviktigt fet är ju inget att sträva efter eftersom det i sig drar på sig ohälsa. Det finns ju folk som lider av det och inte kan göra mycket åt det, men för de som kan, och lever någorlunda hälsosamt utan att vara fanatisk, är det en välsignelse.

Är det snyggt? Klädsamt På vissa kanske, som Jabba de Hut och en del kända personligheter. Men även de strävar nog innerst inne att få en bättre balans.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback