Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-01, 17:42
  #217
Avstängd
Den här killen gör HBTQ rörelsen en tjänst. Vilket flaggskepp, något för Sverige att vara stolt över.
Citera
2021-01-01, 23:41
  #218
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blood-machine
Riktigt fel i skallen på människorna som du sa.

Inget jag hört talas om iallafall att han skulle fått spö, det är väl hans lilla mamma och pappa som skyddar honom som VANLIGT. Förstår verkligen inte hur man som förälder kan stå bakom honom.

Japp! Tyvärr är det inte förbjudet för folk att vara idioter :/

Ja, det är fan det sjukaste av allt, de borde väl ha någon tanke om att det hela inte är okej?
Skräpfolk.
Citera
2021-01-03, 09:32
  #219
Medlem
Hur kan folk följa denna människa??
Har sett lite grann när ena barnet kollade.
Men det är förbjudet i detta hus nu.

Det kryper i hela kroppen när han o hans föräldrar håller på och fjantar.
Ordet guys sägs tusen ggr i varje video..
Dom spelar så jävla dåligt

Jag spyyyyr..
Citera
2021-01-18, 23:02
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Japp! Tyvärr är det inte förbjudet för folk att vara idioter :/

Ja, det är fan det sjukaste av allt, de borde väl ha någon tanke om att det hela inte är okej?
Skräpfolk.

Ja du sa det, ”man behöver inte följa normer” som han sa när folk började konfrontera honom att det fortfarande är väldigt unga tjejer menade han att man skulle bryta ”normen.”

Liksom det är ingen norm att att man inte ska ”dejta” unga naiva flickor. Det är rovdjursbeetende och sjukt att det inte är olagligt. Säger ju hur mycket vett i skallen han har.

Helt sjukt som sagt att hans föräldrar är okej med att han skulle kunna ta hem ett barn.
Citera
2021-01-19, 13:49
  #221
Medlem
forlatforatts avatar
nej ett mysterium att subben får views
Citera
2021-01-22, 17:31
  #222
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blood-machine
Ja du sa det, ”man behöver inte följa normer” som han sa när folk började konfrontera honom att det fortfarande är väldigt unga tjejer menade han att man skulle bryta ”normen.”

Liksom det är ingen norm att att man inte ska ”dejta” unga naiva flickor. Det är rovdjursbeetende och sjukt att det inte är olagligt. Säger ju hur mycket vett i skallen han har.

Helt sjukt som sagt att hans föräldrar är okej med att han skulle kunna ta hem ett barn.


Sjukt är ordet
Föräldrarna måste ju vara duktigt felknullade i huvudet som UPPMUNTRAR skiten.
Jag blir vansinne över hur jävla mycket idiot en del är.
Citera
2021-01-22, 18:38
  #223
Medlem
Funderar på om det inte kan vara någon sorts franchise på den engelska varianten 🤔
Skulle vara mer ok men hans live med betalnummer är aldrig ok.
Citera
2021-01-22, 20:32
  #224
Medlem
HVIT.s avatar
Men hur kan 100000 följa denna snedbyggda "kille" med dårar till föräldrar? Var är barnens föräldrar till de stackare som följer missfostret?
Citera
2021-01-22, 22:22
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Men hur kan 100000 följa denna snedbyggda "kille" med dårar till föräldrar? Var är barnens föräldrar till de stackare som följer missfostret?
Hmm, jag måste då vara en dåre. Visst, jag kan förbjuda min dotter att titta på honom men riskerar att det slår bakut senare, hon ser bara videor på YT och inga live streams nånstans.
Visade henne jämförelse med engelska motsvarigheten och telefonsamtal på yt, hon tycker han är fake men vill fortfarande se, han är underhållande helt enkelt.
Citera
2021-04-10, 18:23
  #226
Medlem
Jofandus avatar
Denna patetiska feminina fjolla har inte dykt upp i mitt flöde och därmed har jag glömt bort honom - fram till nu.
Citera
2021-04-11, 07:49
  #227
Medlem
Spritnotas avatar
Pontus och hans föräldrar följer Morgz manus replik för replik och scen för scen (ibland andras, men sällan. Han copypastar andra ibland, men mest på TikTok) och Morgz slutar ju med sin youtubekaraktär https://youtu.be/gvRdOLl-Q_I

Innan Pontus fattade det var äkta kom han ut med en "SLUTAR MED YOUTUBE".

Morgz släppte en ny uppföljande film om detta för 11 h sen. https://youtu.be/q3iZVk3ii5E

Blir kul se vart detta leder Pontus.
Citera
2021-04-11, 11:46
  #228
Medlem
Cameltotems avatar
haha fy fan bättre än någon black mirror avsnitt.

Föräldrar som låter sitt barn kolla på vad som helst och nissar som Pontus som helt öppet lurar folk.

Sociala medier kommer ligga som ett spännande kapitel om 50 år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback