Citat:
Ursprungligen postat av
noje88
32 bast, pluggar, tränar, kompisar, inga droger eller alchohol, samma tjej sen jag var 18, tog precis slut i och för sig, inga stora bekymmer i livet utan haft det ganska lätt och har det fortfarande. på sistone har jag dock börjat känna att livet framöver inte kommer vara lika enkelt, turen och oturen jämnar väl ut sig under Livets gång så I’m waiting safely strapped..
Hehe lät så glatt i början med samma tjej i 18 år (jag tänkte kul

) sen i samma mening så tog det iof slut (vilket lät mindre bra)
Lär ju vända för dig hoppas jag

Jag har det för bra nu, allt rullar på som det ska nu. Flickvänner har avlöst varandra , alltså många år med varje men knappt varit singel i 2 månader genom livet. Vet inte hur det skulle vara... kanske skulle snubbla på mina egna ben, vem vet. Så förstår att det känns tungt nu. Att vara glad och självsäkerhet kommer man långt på
För varje negativ sak man tycker/tänker om sig själv så måste man sedan komma på två bra/positiva saker att uppmuntra sig med

Hobby utanför internet är jäkligt bra för hälsan, köp hobbylim och bygg egna fågelholkar o måla roligt eller odla något i sommar, lägg pussel, snickra något i trädgården... idéer finns miljarder utav på Pinterest

bra sida för idéer till ALLT, rekommenderas 👍🏼