Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-06, 18:01
  #1645
Medlem
Kommer ihåg första gången jag och mina vänner snusa vi köpte general extra och tog oss till ett berg och snusa där
Citera
2014-04-06, 20:01
  #1646
Medlem
Smirmats avatar
Första gången var ett misstag, jag var kanske 10 år och hade upptäckt att öl var väldigt gott så jag brukade ta slattarna på pappas ölburkar i smyg. Men en gång fick jag en obehaglig upplevelse, pappa hade nämligen dumpat sin prilla i den tomma ölburken.

Första gången jag provade snus medvetet var på en rast i högstadiet var 13-14 år skulle jag tro. var en kompis som bjöd.
Citera
2014-04-07, 19:30
  #1647
Medlem
FLAgbgs avatar
Polare gav mig en snus när jag gick i 9an. Tyckte det inte var så farligt som jag trodde det skulle vara, så sitter än idag och snusar.
Citera
2014-04-07, 20:33
  #1648
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Fick Röda Lacken, Lös, av en vän!
Citera
2014-04-07, 21:30
  #1649
Medlem
Stockmoss avatar
Första gången fick jag en portionssnus, med mint smak, kärringmodell, var sallongsberusad... men fan va vägen började svänga sen
Citera
2014-04-07, 21:32
  #1650
Medlem
kennedy8s avatar
När jag gick i 8an var det en polare som hade snott ett snus av hans farsa, tror det var Camel? Iallafall så tog jag en, slutade med att jag var tvungen gå till toaletten under lektionen och sitta där i en kvart efter att jag spottat ut den.

Fan vad dåligt jag mådde, trodde jag skulle få en hjärtinfarkt då jag började svettas

Nu är man stolt snusare istället
Citera
2014-04-07, 22:29
  #1651
Medlem
13 år. Ville pröva snusa en kompis snodde en av sin mamma och gav den till mig det var en minisnus så den smaka inte så jävla mycket. Ett tag senare efter det minns inte exakt, snodde samma kompis en snus när jag var hemma hos han fast av hans far då och det var en goo jävla general. Jag spydde faktiskt inte kan har varit för det var white snus men aja.
Citera
2014-04-07, 22:46
  #1652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RentedComa8
Kommer ihåg första gången jag och mina vänner snusa vi köpte general extra och tog oss till ett berg och snusa där


Var 23 och skulle sluta röka, general white under läppen och har aldrig saknat en cigg sen dess
Citera
2014-04-09, 09:00
  #1653
Medlem
Hittade en snusdosa på marken med några vita orörda portioner kvar i. Tog en och prövade. Var inte första gången jag blev utsatt för nikotin, så det var inte så jättefarligt, men fortfarande lite snurrigt och roligt.
Citera
2014-05-03, 18:34
  #1654
Medlem
jag tog min första snus härom dagen. Göteborgs rapé white large, det snurra rätt kraftigt och det övergick i illamående och kallsvettig. slutade med att jag spydde rätt kraftigt.. klara knappt av doften av snuset sedan.. annars brukar jag gilla doften
Citera
2014-05-04, 08:01
  #1655
Medlem
Den allra första var väl när man var runt 5 år gammal, en av pappas bekant snusade General lös och jag tyckte de var så coolt med snus så jag smakade lite, visserligen spydde man ju som ett bollmongo då. Men sen började det väl på allvar när man var 12 år med Ettan portion. 11 år har det hunnit bli med snus nu, och man ångrar inte en dag.
Citera
2014-05-04, 19:36
  #1656
Medlem
Hade aldrig tidigare provat något med nikotin i, har fortfarande aldrig rökt i mitt 19åriga liv. Blev bjuden på kaliber white på ett chillkrök med några kompisar, slutade med typ 5 prillor på 1 timme och fyra 3.5or och en rom grogg. Blev jävligt snurrigt kan jag säga, men mådde absolut inte dåligt och gick upp dagen därpå klockan 7 med ett leende på läpparna som aldrig förr! Idag snusar jag rapé white, fyfan va de är gött me snus!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback