Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-12, 01:53
  #1
Medlem
Tjena,
Jag går igång av att skämma bort min tjej!
Slickar pullar knulla henne och njuter mer än själva sexakten av att se henne njuta och må bra.. Vi har även en hel del toys som jag kan använda länge och samtidigt ge henne riktigt Långa helkroppsmassager med massageolja osv.
Förr va sex något som jag såg på ganska annorlunda, att jag ska ha de skönt, att jag får komma osv..
Numera är hela grejen att jag vill tillfredsställa henne till nya nivåer.

Själv uppskattar jag en avsugning imellanåt.. Men många gånger är jag nöjd till 1000 om hon får komma och blir nöjd!
Vi har ett stabilt samboliv och har varit ilag snart 4 år, hon är verkligen min själsfrände!

Är de fler än jag därute som går igång på att vara en dominant slav? Njuter av att ge och att tillfredsställa?
Finns de många tjejer som "ser fram emot att ge sin kille en avsugning eller runka av honom"?

Tänkte dela med mig, och höra om nån annan är som mig!
Citera
2020-02-12, 06:31
  #2
Medlem
Det är nog något med trådstarten jag inte riktigt förstår. För mig är det du skriver hela grejen med sex. Att göra det skönt för sin partner.

Precis som du så älskar jag att skämma bort min tjej med massage, sex, orgasmer. Få henne att komma på olika sätt, med fingrar, tunga, leksaker, olika kombinationer av dessa, vaginalt, analt, fontänorgasmer m.m. Det är för att jag avgudar henne, dels som person, men också hennes kropp, och vill göra allt för att hon ska må bra och ha det så skönt som det bara går. Vill hela tiden flytta gränserna för vad som är skönast för henne.

Men jag ser inte mig själv som någon slav, det här gör jag ju bara som hennes partner i förhållandet. Som det borde vara.

Tycker du att det är en fetischism eller att det är kinky? (Med tanke på forumsdelen?)
Citera
2020-02-12, 14:50
  #3
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groundstone
Det är nog något med trådstarten jag inte riktigt förstår. För mig är det du skriver hela grejen med sex. Att göra det skönt för sin partner.

Precis som du så älskar jag att skämma bort min tjej med massage, sex, orgasmer. Få henne att komma på olika sätt, med fingrar, tunga, leksaker, olika kombinationer av dessa, vaginalt, analt, fontänorgasmer m.m. Det är för att jag avgudar henne, dels som person, men också hennes kropp, och vill göra allt för att hon ska må bra och ha det så skönt som det bara går. Vill hela tiden flytta gränserna för vad som är skönast för henne.

Men jag ser inte mig själv som någon slav, det här gör jag ju bara som hennes partner i förhållandet. Som det borde vara.

Tycker du att det är en fetischism eller att det är kinky? (Med tanke på forumsdelen?)

Tänker som du här, det är väl hela grejen med sex öht. Att ha respekt för sin kvinna o se henne som en jämlike o låta henne njuta lika mkt som jag. Är inte intresserad av att ha ett tömhål..
Är detta så ovanligt att det är kinky numera?
Citera
2020-02-13, 01:15
  #4
Medlem
Självklart är de många tjejer som tycker att ge ett blowjob är super najs, inräknat mig själv i den kategorin, behöver inte alltid vara penetration efteråt njuter av att se och veta att jag kan tillfredsställa min partner med munnen och händerna. Tror de är väldigt vanligt att tycka om att tillfredsställa sin partner även om de inte leder till att man får något själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback