Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-23, 18:49
  #1
Medlem
colds avatar
.........som jag ska göra. Det är hans tur nu att få lite grävande "journalistik" i röven. Om någon kan ge mig skvaller om JJ så ska jag ta hand om det!
Citera
2004-11-23, 20:54
  #2
Banned
Mossads avatar
Måste det vara sanna saker?
Citera
2004-11-23, 20:58
  #3
Medlem
Makehastes avatar
Känns som han lär vara torr som snus vad gäller snaskigheter. Ett smart drag om man ska in i andras garderober och rota.
Citera
2004-11-23, 21:01
  #4
Medlem
Det som det där granskade SVT programmet ( minns inte namnet) tog upp när de granskade honom kan du ju ha med.

Tex detta att när de pratade om en kille ( inom nån kyrka/sekt) som utsatte en annan tjej för närmanden, så speglade JJ det hela som att det var en gubbe och en ung tjej, när det i själva verket var typ en 7 årig kille när det hände och en tjej i samma ålder ( fel ändå såklart) ( osäker på åldrarna som synes, rota fram programmet)

JJ viftade bort detta i programmet som granskade honom med att "det blev bättre tv om han gjorde på detta sättet"

Lycka till med sidan!
Citera
2004-11-23, 21:08
  #5
Avstängd
Kafirs avatar
Kolla Fittja Paradiso.

Då Janne skulle vara mångkulturell och få inpiration bland arbetarklassen för att förbereda Fittja Paradiso hyrde man för
licenspengar en 2:a på Södermalm centralt i Stockholm åt Janne.

Södermalm bland miljonärsvänstern i miljonlägenheter är tydligen Jannes
måttstock på slum.
Citera
2004-11-23, 21:40
  #6
Banned
tim_hedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Tex detta att när de pratade om en kille ( inom nån kyrka/sekt) som utsatte en annan tjej för närmanden, så speglade JJ det hela som att det var en gubbe och en ung tjej, när det i själva verket var typ en 7 årig kille när det hände och en tjej i samma ålder ( fel ändå såklart) ( osäker på åldrarna som synes, rota fram programmet

Nja.. Var det inte så att förövaren var i tonåren, typ 16 eller liknande?

(Och var det JJ som gjorde just det reportaget?)

Hursomhelst så förtar det ju inte sprängkraften och poängen i själva reportaget - dvs att sexuella övergrepp tystas ner, att myndigheterna hålls utanför och att ett "äldreråd" sköter beslutsfattandet i sådana här fall. Eller att liknande fall av hur sexövergrepp inom jehovas-familjen hållts borta från myndigheterna.
Citera
2004-11-23, 21:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Nja.. Var det inte så att förövaren var i tonåren, typ 16 eller liknande?

ok, kanske var det så, är väldigt osäker på åldrarna tyvärr, minns inte.
Citera
2004-11-23, 21:52
  #8
Medlem
En rolig sak JJ berättade när Ola intervjuade honom i Ola 22.00( eller vad programmet det hette), var att JJ bor í ett hus i ett fint område ( en ö ? ), och en mäklare som sålde ett hus där, hade som säljargument att det huset låg längst ifrån JJ:s hus.
Citera
2004-11-23, 22:18
  #9
Medlem
M2ks avatar
Länge se'n det valsade i pressen, men hans 'svartbyggda' altan är det enda jag kommer på betr JJ.

http://www.google.com/search?hl=en&q...rch&lr=lang_sv
Citera
2004-11-24, 13:55
  #10
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
.........som jag ska göra. Det är hans tur nu att få lite grävande "journalistik" i röven. Om någon kan ge mig skvaller om JJ så ska jag ta hand om det!

Men lägg då tråden under Skvaller. Ok.
Tråd flyttas från MJ.
/Moderator
Citera
2004-11-24, 14:05
  #11
Medlem
Hans Fillipinska fru fick uppehållstillstånd väldigt snabbt.. Det togs ordentliga genvägar när det ärendet skulle klubbas igenom..

Vart köpte han henne kan man ju fråga sig?? Där har vi något att hugga tag i..
Citera
2004-11-24, 15:27
  #12
Medlem
Webbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
.........som jag ska göra. Det är hans tur nu att få lite grävande "journalistik" i röven. Om någon kan ge mig skvaller om JJ så ska jag ta hand om det!

Varför lägga ner så mycket energi på JJ?

Har du personligen blivit uppgrävd av JJ? Eller har du för lite att göra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback