Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-06-02, 12:45
  #25
Medlem
redflips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Det här kan inte gå fel! Tack för svaren..
En fråga till bara, blev ni erbjudna några droger? Verkade det finnas i ruljans alls, och i.sf vad?

yes, de erbjuder ofta svenskar om de vill köpa då vi generellt har mer pengar än andra tror dom
tror vi gick en dag utan att någon fråga, annars var det varje dag

EDIT: De som de vill sälja är Hasch och gräs, en ville få oss att handla kokain men aldrig i helvetet ^^
Citera
2006-06-02, 21:32
  #26
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redflip
yes, de erbjuder ofta svenskar om de vill köpa då vi generellt har mer pengar än andra tror dom
tror vi gick en dag utan att någon fråga, annars var det varje dag

EDIT: De som de vill sälja är Hasch och gräs, en ville få oss att handla kokain men aldrig i helvetet ^^

Sa de några priser?
vad kostar Weed?
Kola är ju med intressant, vad sa han för pris?
// Knarkresor AB
Citera
2007-07-29, 00:53
  #27
Avstängd
28 oktober till hotell Copacabana » Någon som ska dit? ^^
Citera
2007-07-31, 00:35
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskuren
28 oktober till hotell Copacabana » Någon som ska dit? ^^

Kom hem från Lloret för en vecka sedan, var där och jobbade i 7 veckor. Känner byn ganska bra så är det något du undrar över är det bara att fråga.
Citera
2008-03-14, 15:19
  #29
Avstängd
25 april, någon som ska ner?
Citera
2008-03-16, 11:06
  #30
Medlem
Var där för ca 15 år sedan och då kändes det ganska litet men det lär ju ha växt en hel del under 15 år. På den tiden så var det mycket mycket av turisterna inhemsk folk men det har säkert oxå ändrats under åren. Skulle vara roligt om nån hade kort att lägg upp så man kan se hur det ser ut nuförtiden.
Citera
2008-03-19, 22:22
  #31
Medlem
eskimås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskuren
25 april, någon som ska ner?

Nej , men jag bodde i granstaden Tossa de mar för ett par år sen. Skulle aldrig och då men jag ALDRIG sätta min fot i ett rövhål som Loret de mar !! Så inihelvete turistigt så man mår illa!
Tossa de mar var däremot en halvsömnig och genuin spansk by som erbjöd en av de roligare 14 dagarna i mitt liv .
Åkte buss förbi Ldm och det var fan ingen vacker syn.
Nu vet jag inte ålder på dig , men om du inte är 15 och ska åka med klasskompisarna så kommer du förmodligen ångra den dagen du föddes.

Tyvärr , men så hemskt är det !
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f311877

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback