Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-20, 21:20
  #229
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOLMAXXAREXTREMISM
nog för att det fanns poänger i många frågor och att AfS behöver lite rannsakande.. men det där var den stora sågen deluxe, Dallny går kanske några % överstyr. O andra sidan hade jag inte heller velat se en mjäkig attityd till AfS..
Ja, det var lite märkligt. Dulny lät väldigt blasé, nästan lite berusad, och verkade misstro allt som Sefastsson sade. Synd eftersom Dulny kan vara knivskarp i andra sammanhang. Samtidigt kan jag hålla med om att det var bra att han inte bara strök medhårs. Ibland gav det utdelning, som när han frågade om inte AfS haft några debattplaner de senaste åren och Sefastsson lät som om han insåg där och då att det kanske hade varit en god idé.

Annars tyckte jag att Sefastsson hanterade intervjun bra. Det är förstås svårt med valresultatet i bagaget att upprätthålla en obotlig optimism, men jag tycker att han gjorde goda ansatser att motivera till varför det ännu finns hopp och möjligheter. Det där ljuset är ju en kärningrediens i AfS-konceptet, att allt någonstans är möjligt (med politisk vilja), och jag tycker att Sefastsson förkroppsligade det väl. Jag uppskattar det, samtidigt kan jag också förstå om man är kritisk till den inställningen och vill se förändringar.
Citera
2022-09-22, 08:44
  #230
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Barnet Dulny försöker angripa Per Sefastsson för AfS valresultat. Sefastsson har helt otroligt tålamod med Barnets dumma frågor.

Sluta skänk pengar till Dulny. Bara sluta.
Citera
2022-09-23, 21:25
  #231
Medlem
Det var svårt att riktigt begripa vad det var han fiskade efter i intervjun. Sefastsson förstod inte riktigt heller men gjorde allvarliga försök att svara på den fråga som han trodde att Dulny egentligen ställde men varje gång så blev Dulny missnöjd med svaret.

Vad jag tror Dulny var ute efter — det är i alla fall min tolkning efter att ha lyssnat noga i 45 minuter — var något om att AfS borde byta partiledare. Det ligger i så fall väl i linje med poddens personfixering ända sedan starten, och jag tyckte Dulnys frågor hela tiden hade den tendensen.
Citera
2023-01-03, 23:36
  #232
Medlem
Enmansdemos avatar
Inte ett gratis avsnitt på 2 månader nu
Citera
2023-03-06, 22:01
  #233
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Vilka är ni som skickar pengar till den här äcklige 40-åringen? Träd fram!
Citera
2023-03-06, 22:39
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Det var svårt att riktigt begripa vad det var han fiskade efter i intervjun. Sefastsson förstod inte riktigt heller men gjorde allvarliga försök att svara på den fråga som han trodde att Dulny egentligen ställde men varje gång så blev Dulny missnöjd med svaret.

Vad jag tror Dulny var ute efter — det är i alla fall min tolkning efter att ha lyssnat noga i 45 minuter — var något om att AfS borde byta partiledare. Det ligger i så fall väl i linje med poddens personfixering ända sedan starten, och jag tyckte Dulnys frågor hela tiden hade den tendensen.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Inte ett gratis avsnitt på 2 månader nu

Det finns ett nytt gratisavsnitt och i det så talar Dulny om bland andra Skalle-Per!

I septemberintervjun nämndes ordet "eftervalsanalys". Så här snart ett halvår senare... ingen sådan. Ingen kommer heller att komma.
Citera
2023-03-23, 22:40
  #235
Medlem
baggebo1s avatar
Nytt avsnitt med Christian Peterson, om Förtalsombudsmannen!

https://www.spreaker.com/user/nordis...lsombudsmannen
Citera
2023-08-20, 17:59
  #236
Medlem
Megadolmes avatar
Är det inte lite lågt att starta en poddserie med inriktning på att snacka skit om folk? Skvaller om Sverigedemokraterna... Tssss...

Christoffer Dulny's intelligens är ju förvisso jämförbar med en bantuneger, men detta är ju bara fånigt!
Citera
2023-09-12, 19:21
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Är det inte lite lågt att starta en poddserie med inriktning på att snacka skit om folk? Skvaller om Sverigedemokraterna... Tssss...

Christoffer Dulny's intelligens är ju förvisso jämförbar med en bantuneger, men detta är ju bara fånigt!

Skvallerpodd om AFS numera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback