2022-02-17, 06:22
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Vad har detta med Flashback att göra?

https://m.youtube.com/watch?v=K1zXVgxlSZ8&t=69s

Handlar väl om följande tråd:

(FB) Gamestop - GME

Flashback Forever har som idé att avhandla en eller flera trådar per avsnitt, varav minst ett per avsnitt som handlar om en tråd som ligger på listan för Aktuella ämnen. Den här tråden låg där en gång i tiden.

Bra koncept kan jag tycka: vore tråkigt att höra avsnitt på avsnitt om Haubits77B:s enorma FB-dase och hans fantastiskt begåvade inlägg om man så äger.
Citera
2022-02-17, 11:24
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Jag hoppas att de fortsatt förstår att Laidback är icke-göra. Men betvivlar faktiskt att två av dem har den förståelse för LB som användare har.

Ingen av dem har väl tillgång till laidback? Och det finns väl inget där som är värt att podda om? 500 sidor av "idag åt jag en riktigt god hamburgare" och "idag har jag på mig en blå klänning, svarta strumpbyxor, vita sneakers och smycken".
Citera
2022-02-17, 11:31
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Ingen av dem har väl tillgång till laidback? Och det finns väl inget där som är värt att podda om? 500 sidor av "idag åt jag en riktigt god hamburgare" och "idag har jag på mig en blå klänning, svarta strumpbyxor, vita sneakers och smycken".

finns ju några klassiska roliga laidbacktrådar tror jag länkat tidigare i tråden. men moderna laidback är tyvärr inte mycket att ta upp.
Citera
2022-02-17, 11:43
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
finns ju några klassiska roliga laidbacktrådar tror jag länkat tidigare i tråden. men moderna laidback är tyvärr inte mycket att ta upp.

Men inget som är 500kronors-roligt väl? Då tror jag mer på att tråden de tar upp är den här tråden, så kan de göra showen till en best of flashback forever.
Citera
2022-02-17, 11:48
Citat:
Men inget som är 500kronors-roligt väl? Då tror jag mer på att tråden de tar upp är den här tråden, så kan de göra showen till en best of flashback forever.

ja det tror jag också de kommer att göra. får den känslan . tror ingen laidback tråd som fortfarande skrivs i kvalificerar sig.
Citera
2022-02-17, 12:09
Medlem
Citat:
Tror jag med. I denna tråd har du den främsta bredden av användare som annars håller till i alla möjliga trådar. Sedan har du en massa spekulerande i denna tråden som reflekterar tillbaka till allt från deras podd, vilket blir en resume av hela podden. Det är nog det enda jag kan tänka mig fungerar för just de som följt podden och se på scen.
Senast redigerad av Kammadaj 2022-02-17 kl. 12:12.
Citera
2022-02-17, 16:56
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Vad har detta med Flashback att göra?

https://m.youtube.com/watch?v=K1zXVgxlSZ8&t=69s
Helvete, är det rabatt på kortisonsalva i GBG eller?!!? Märks att kranen har torka om de är i behov att knarka kortison, tragiskt.. För att sprida onödig negativet i tråden så var det senaste avsnittet inge vidare, reklamen var dock bra.
Citera
2022-02-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Helvete, är det rabatt på kortisonsalva i GBG eller?!!? Märks att kranen har torka om de är i behov att knarka kortison, tragiskt.. För att sprida onödig negativet i tråden så var det senaste avsnittet inge vidare, reklamen var dock bra.

Jag vet inte vad jag tycker om dem! De läser ju det här också..

Lät väl ganska sköna.
Citera
2022-02-18, 09:19
Medlem
Frontlinjens avatar
Senaste avsnittet var klart högre nivå jämfört med senaste halvårets. Fortsätter det så här kan man fundera över att bli patreon. Dock gäller fortfarande att de måste läsa min vaggvisa för små fb-barn för att det ska vara aktuellt.
Citera
2022-02-18, 22:14
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Senaste avsnittet var klart högre nivå jämfört med senaste halvårets. Fortsätter det så här kan man fundera över att bli patreon. Dock gäller fortfarande att de måste läsa min vaggvisa för små fb-barn för att det ska vara aktuellt.

Klart det blev en bra pod när lilla jag var med!
Citera
2022-02-19, 14:38
Medlem
https://www.svd.se/flashback-har-gjo...-battre-person

"där Emma i deras ögon är feminist och ett så kallat ”lesbiskt sliddjur”.

"Sliddjur" har jag inte sett skrivet i flashback på 10 år...

När jag först scrollade underforum (2012) så användes det stup i kvarten, men nästan aldrig numera.

Har faktiskt tänkt på det!
Citera
2022-02-20, 17:59
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Klart det blev en bra pod när lilla jag var med!

Flashbacks egen kung, stooort grattis till att du fick vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in