2020-09-12, 19:07
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Du makar mycket sense och jag förstår hur du tänker. Undrar bara hur länge de ska sitta och prata om oss istället för att prata med oss. We are ju here.

Varför använder du termen "oss" eller tror att du representerar ett "vi flashbackare"? Du representerar inte mig.

Varför parasiterar du på en annan podd med dina poddarambitioner och postar speakpipe-länkar i den här tråden ingen bryr sig ett skit om?
Citera
2020-09-13, 09:18
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Men snälla...Flashback har inga åsikter. Är du medveten om hur många som har konton här och hur åsikter löper över hela spektrat.

Sen så är det helt frivilligt att lyssna på podden. Uppskattar man inte deras humor så är det väl bara att låta bli....eller?

Keep up! och kom ihåg att folk har en föreställning om att det krävs lite krut i fingrarna för att faktiskt ha något att säga. Och tjänar andra plötsligt en heltidslön på poddandet önskar lyssnarna just sina särintressen representerade eller sig själva citerade. Jag är ingen av dem men tycker att podden är bra.
Citera
2020-09-13, 18:46
Bannlyst
Finner podden väldigt underhållande och skrattar till och med i deras skeva utlägg och analyser av de absurditeter som kan återfinnas på detta forum, detta trots att dom är sliddjur!
Citera
2020-09-15, 15:30
Moderator
Psilosophers avatar
"Troglydoter"
Citera
2020-09-15, 16:05
Medlem
st33rs avatar
Skrattade gott åt segmentet med "tala som en morfar". De är duktiga på trådarkeologi ibland.
Citera
2020-09-15, 16:45
Medlem
Mr.Berits avatar
Visst, många trolltrådar kan vara roliga att läsa.

Men har ni funderat kring ert medlöperi? Trollen blir knappast avkåtade av att ni tar upp deras trådar i podden.
Citera
2020-09-15, 16:54
Medlem
Snarflans avatar
*kastar mig över tangentbordet* Det där var roligt det!
Citera
2020-09-15, 19:43
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit

Men har ni funderat kring ert medlöperi? Trollen blir knappast avkåtade av att ni tar upp deras trådar i podden.
folk som nu börjar trolla uppenbart eller okreativt kommer såklart ingen ge utrymme.
Citera
2020-09-15, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit

Tycker man kan se folk som desperat vill ha sin ts i podden. Väldigt övertydligt med överdrivna detaljer .
Citera
2020-09-15, 21:45
Medlem
Hallhyttas avatar
Undrar om inte Emma tagit till sig av kritiken härinne om att de borde göra mer seriösa och ”mörka” prator. Hon inledde starkt med en monolog om... duschgel!
Citera
2020-09-15, 21:58
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Finner podden väldigt underhållande och skrattar till och med i deras skeva utlägg och analyser av de absurditeter som kan återfinnas på detta forum, detta trots att dom är sliddjur!

Jag hatar när vi kvinnor kallar oss själva för sliddjur. Varför gör du det ? Podden skriker av påhittad och fantiserad fiktion. Dom utger sig för att vara karlar här på Flashback, och gör det så pass amatörmässigt att även en 3-åring genomskådar det.
Citera
2020-09-15, 22:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallhytta
Undrar om inte Emma tagit till sig av kritiken härinne om att de borde göra mer seriösa och ”mörka” prator. Hon inledde starkt med en monolog om... duschgel!

Med all säkerhet beror det på att jag nämnt Dubbeldusch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in