2021-03-14, 20:44
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
En som byter åsikter lika ofta som jag byter trosor. Bert har ingen röd tråd.. Det är som gott och blandat. Lakrits, sura karameller, geleklumpar och minttabletter.
Han kan vara rolig ibland. Får mig ett skratt mellanåt, men nej inget för mig.
Ibland, inte ofta kan han säga något som liknar politik.
Lyssnar heller inte så mycket på honom.
Han är för dryg för min del.

Så sant som det var sagt. Det är väldigt blandat, högt och lågt, zigenare där och politiskt korrekt där. SD är bra, men Nyamko kan det lika gärna bli. Då har man ju varken kunskap, styrsel eller förstånd. Man förstår definitivt inte problemens omfattning och vad som krävs. Berts hipp och happande kommer definitivt inte räcka eller leda till någonting. Kan han tjäna pengar vill han ju dessutom ha mer invandring. Dessutom tror han sig veta allt, trots att felaktigheterna och dumheterna faktiskt radas upp i programmen och ja det framstår som dumdrygt minst sagt.
Citera
2021-04-01, 17:28
Medlem
Personligen har jag i princip sett alla hans sändningar på kanalen och min egen personliga uppfattning är att mycket av det han säger är vettigt. Däremot har det under dom 2-3 senaste sändningarna varit mycket upprepanden och inte så mycket nya ämnen och ny information utan det går väldigt fort att gå över till frågorna i själva chatten.

Sen att han blandar in marknadsföring rörande sin camping och husen han säljer och vill ha gåvor i form av Swish betalningar kan jag till viss mån köpa även om jag inte direkt tycker att frågor rörande själva campingen och husen hör hemma i en kanal som är väldigt profilerad åt det politiska hållet. Men det har börjat bli mycket gnäll och upprepningar vilket jag tycker är tråkigt sen att det också finns en dold agenda och girighet i att tjäna pengar och få gåvor, det kan så vara.
Citera
2021-05-28, 05:54
Medlem
Senaste avsnittet av Berts värld var bra. Dels välkomnade han att SwebbTv kommit tillbaka till Youtube. Dels nämnde han, på frågan om han ville intervjua polis och Robinsonvinnare Martin Melin, att polisen inte får uttala sig om samhället som de egentligen tycker, utan att de är styrda.
Känns som Bert vågar ta ut svängarna mer nu och inte är lika PK.
Citera
2021-05-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-C
Senaste avsnittet av Berts värld var bra. Dels välkomnade han att SwebbTv kommit tillbaka till Youtube. Dels nämnde han, på frågan om han ville intervjua polis och Robinsonvinnare Martin Melin, att polisen inte får uttala sig om samhället som de egentligen tycker, utan att de är styrda.
Känns som Bert vågar ta ut svängarna mer nu och inte är lika PK.
Har swebbtv kommit tillbaka. Hur gick det till egentligen?
Citera
2021-05-28, 06:09
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Är fan inte glad. Om det inte fanns sådana som han hade inte Sverige kunnat ta emot några. Då hade staten varit tvungen att stänga gränsen.

Nej. De hade aldrig stängt gränsen. Tältläger eller låtit etniska svenskar bo där eller på vandrarhem eller något.

Sedan är Bert givetvis ändå en självgod, självisk gubbjävel som aldrig har brytt sig om något annat än att han själv ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Han sitter och tigger fast han dels har tjänat en miljard och dels troligen inte har jättelångt kvar. Min far har ungefär samma jargong som han, även om min far till skillnad från Bert inte är rik och är alldeles för feg för att göra skumma affärer.
Citera
2021-07-22, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Det är värre än så. Han drev asylboenden även innan NyDemokrati fanns. Han drev även asylboenden under sin tid i NyDemokrati. Och han drev asylboenden efter sin tid i NyDemokrati.

Ofan, vilka asylboenden bedrev han innan och under tiden han var med i ny demokrati?
Citera
2021-07-24, 13:40
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Har swebbtv kommit tillbaka. Hur gick det till egentligen?

Swebbtv är fortfarande permanent avstängda på Google/Youtube.
Så där snackar gubbhelvetet i nattmössan igen.

Han har säkert sett:
https://swebbtv.se/

och eftersom han är sjukt okunnig i stora delar av invandringsfrågan men även när det kommer till Internet så ser det ut som Youtube för honom, så han snappar upp att "Swebbtv är tillbaka på Youtube" eller så tror han att SDs kanal RIKS är Swebbtv.

Snubben är ju halvväck och med ena foten i graven.

Google skulle aldrig våga riskera att återinföra Swebbtv på Youtube, då skulle deras hårt subventionerade serverhallar i Sverige stängas ner, det är för Google ett billigt pris att stänga ner små dissidentkanaler mot många miljoner i subventionerade serverhallar.
Regeringen hade huggit de direkt, dessutom är beslutande ledning på Google Sverige vänsterextremister så det är ju inte som att de är försvarare av det fria ordet.

Hade Bert varit vassare så hade de klippt honom också, men han är slö som en smörkniv och pratar positivt som Sjupartiet så de låter han pösa vidare i sin soffa, han säger iaf inget av värde, inget snack om att miljoner måste återvandras. Bert är liksom inget hot, han är en snart död man som endast skott sig själv under hela sitt liv, i detta väldigt lik de invandrade parasiter som kommit till Sverige som också bara roffar åt sig.

Same satanic shits.
Citera
2021-07-25, 14:41
Medlem
cerns avatar
Tyckte han var klen idag Bert. Ser ut som att han krökar mycket.. Hälsan lär inte vara på topp.
Citera
2021-08-09, 14:59
Medlem
Krimkolls avatar
Det är ju något fel på gubben. Han hänger ju inte med längre för fem öre. Pratar om fakta och om att ha koll, är det någon som verkligen har noll koll så är det ju han själv. Han tycker BLM är bra, knäböjande är bra, man kan i princip rösta på vilket parti som helst i sjuklövern beroende på hans dagsform, vaccinpass är bra, invandring när han kan tjäna pengar måste få förstöra Sverige, pridefestivalen är helt utan anmärkning. Att knäböja är tydligen bra för demokratin och att ta viktig ställning Att pride stänger ute stora partier och lobbar för extremvänster och annat missar han såklart.

Han har ju ingen koll gubbfan. Han är på sin höjd underhållande, men det är ju knappt att han ens är det längre utan bara tragisk som inte förstår och inte hänger med för fem öre. Nu ska han arrangera och delta på någon kryssning om någon månad för han är ju vaccinerad. Mitt i ökningen och när spridningen kommer vara större än idag. Men när andra reser är det fel att sprida smittan. Men hans kryssning är såklart problemfri. Samma när hans dotter med familj är i fjällen, då är det problemfritt, eller hur var det nu? Sen var det inte det, sen var det så
Senast redigerad av Krimkoll 2021-08-09 kl. 15:03.
Citera
2021-08-26, 11:41
Medlem
Katerina Janouch var med nu i Berts Värld, mycket intressant att lyssna på.
https://youtu.be/apfiEhNtek8
Citera
2021-08-29, 19:11
Medlem
Herreminskapares avatar
Bert fick många tummar ner på dagens sändning. Typ i början av programmet och även senare så dumförklarar han Katerina Janouch efter att hon ställde upp som gäst i hans program (se inlägget ovan) där hon förklarade sin bild av bland annat corona och USA-valet.

Han pratar om hur galen hon är och vilka dumma åsikter hon har. Ja, ni kan ju kolla själva:

https://www.youtube.com/watch?v=n4sPo22CMw0

1:56 börjar han baktala Janouch

23:10 börjar han klanka ner på de ovaccinerade och tar även där upp Katerina Janouch
Senast redigerad av Herreminskapare 2021-08-29 kl. 19:26.
Citera
2021-08-30, 04:02
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herreminskapare
Bert fick många tummar ner på dagens sändning. Typ i början av programmet och även senare så dumförklarar han Katerina Janouch efter att hon ställde upp som gäst i hans program (se inlägget ovan) där hon förklarade sin bild av bland annat corona och USA-valet.

Han pratar om hur galen hon är och vilka dumma åsikter hon har. Ja, ni kan ju kolla själva:

https://www.youtube.com/watch?v=n4sPo22CMw0

1:56 börjar han baktala Janouch

23:10 börjar han klanka ner på de ovaccinerade och tar även där upp Katerina Janouch
Han var helt jävla bedrövlig på alla plan usch!

Han sitter och snackar skit om Katerina Janouch som var suverän. Sen stängde de av kommentarer från folk som inte var medlemmar i hans lilla jävla värld.

Han är sämsta jävla Youtubern nu tillsammans med Rask.

Sjukt att han sitter och säger att folk ska sluta "hata" när han får vräka ur sig precis allt! Sämst är han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in