Kommer i den här speldagboken posta några av mina spel, inte precis alla, men kanske runt 2 kuponger om dagen á 50-150 kr (inte alla dagar dock), ungefär 2-6 matcher i varje kupong beroende på odds. Vi får se hur det djupar sig allt eftersom, men har ingen konkret plan utan kör mest på feeling. NBA är väl den ligan jag har bäst koll på om jag får säga det själv, men jag har hyfsad koll även på bland annat Euroleague och de stora lagen här i Europa också. En tumregel är att jag föredrar att spela på att favoriterna vinner med utsatt handicap eller gör över X poäng, då de bättre lagen väldigt ofta brukar vinna mot de sämre men inte jämt och ständigt. Oddsen för varje spel står efteråt inom parantes och sen skriver jag totaloddset samt insats på kupongerna nedan.
Notera vidare att jag (liksom bookmarkers) skriver hemmalaget först bindestreck bortalaget. Förrutom i NBA där man istället brukar skriva bortalaget först @ (at) hemmalaget.
Hursom spelar jag idag till att börja med på:
Alba Berlin - Fenerbache Fenerbache över 84.5 poäng (1.81)
Lyon - Zalgiris Zalgiris -2.0 (1.94)
Limassol - Apoel Nicosia Limassol -7.0 (1.85)
Den Bosch - Feyernoord Den Bosch över 86.5 poäng (1.85)
80 kr @ 12.14 i odds.
Sen en NBA-dubbel
Raptors @ Cavaliers Raptors -13.5 (2.45)
Hornets @ Wizards Hornets ML (2.45)
80 kr @ 6.00 i odds
Sen kör vi 30 kr på att båda kupongerna sitter fast med ah -12.5 på Raptors och enbart ML på Zalgiris @ 60 i odds
Det var allt för nu.
Notera vidare att jag (liksom bookmarkers) skriver hemmalaget först bindestreck bortalaget. Förrutom i NBA där man istället brukar skriva bortalaget först @ (at) hemmalaget.
Hursom spelar jag idag till att börja med på:
Alba Berlin - Fenerbache Fenerbache över 84.5 poäng (1.81)
Lyon - Zalgiris Zalgiris -2.0 (1.94)
Limassol - Apoel Nicosia Limassol -7.0 (1.85)
Den Bosch - Feyernoord Den Bosch över 86.5 poäng (1.85)
80 kr @ 12.14 i odds.
Sen en NBA-dubbel
Raptors @ Cavaliers Raptors -13.5 (2.45)
Hornets @ Wizards Hornets ML (2.45)
80 kr @ 6.00 i odds
Sen kör vi 30 kr på att båda kupongerna sitter fast med ah -12.5 på Raptors och enbart ML på Zalgiris @ 60 i odds
Det var allt för nu.