Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-01-27, 00:16
  #1
Medlem
Knastrass avatar
Man hör alltid från massa genustramsare och feminister att män använder dickpics som vapen mot kvinnor för att de typ ska gå igång på att misshandla kvinnor med kukbilder.

Jag har aldrig själv skickat en dickpic, men tyckte assholesonline på instagram var rätt kul innan det mest blev sjw-aktivism. Men därifrån fick jag intrycket att det främst var vältränade män med magrutor som skickar dickpics. Det fick mig att börja fundera i banorna att de faktiskt lyckas få napp och att det är därför de fortsätter. Min tanke var att de fula och tjock som testat aldrig fått napp, ger upp och därför är färre till antalet, medan de som har en "sexig tvättbräda" säkert får napp tillräckligt ofta för att ogenerat kunna skicka vidare fler dickpics framöver i trålandet. Kan mycket väl tänka mig att de ksk lyckas 1 gång av 5 eller 10 kanske om man är vältränad?

Någon här som kan styrka att dickpics funkar för "hunkar" eller är det bara "kränkningen" de är ute efter som trams-tanterna påstår? Jag tycker det senare låter mindre troligt än att de som ägnar sig åt detta faktiskt får en viss utdelning.
Citera
2020-01-27, 00:28
  #2
Medlem
Om en kvinna är attraherad av en kille och hon inte är i en förhållandefas utan vill leva vilt ett tag kan det absolut funka att vara så rättfram med vad han vill. Inget strul och krångel, hon dreglar över honom från scratch och får kvitto på vad som finns att hämta. Behöver inte betyda att det funkar i praktiken dock, han kanske ändå är helt oduglig. Men från app till IRL och hon är ute efter sex så absolut. Det är väll det som är lite problemet, de vill inte skylta som en hora och då får killar som är totalt ointresserade av relationer gå rakt på sak och chansa. Sen antar jag att det bara är välutrustade med estetiskt tilltalande kukar som skickar, annars är det nog rätt avtändande.
Citera
2020-01-27, 00:39
  #3
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Man hör alltid från massa genustramsare och feminister att män använder dickpics som vapen mot kvinnor för att de typ ska gå igång på att misshandla kvinnor med kukbilder.

Jag har aldrig själv skickat en dickpic, men tyckte assholesonline på instagram var rätt kul innan det mest blev sjw-aktivism. Men därifrån fick jag intrycket att det främst var vältränade män med magrutor som skickar dickpics. Det fick mig att börja fundera i banorna att de faktiskt lyckas få napp och att det är därför de fortsätter. Min tanke var att de fula och tjock som testat aldrig fått napp, ger upp och därför är färre till antalet, medan de som har en "sexig tvättbräda" säkert får napp tillräckligt ofta för att ogenerat kunna skicka vidare fler dickpics framöver i trålandet. Kan mycket väl tänka mig att de ksk lyckas 1 gång av 5 eller 10 kanske om man är vältränad?

Någon här som kan styrka att dickpics funkar för "hunkar" eller är det bara "kränkningen" de är ute efter som trams-tanterna påstår? Jag tycker det senare låter mindre troligt än att de som ägnar sig åt detta faktiskt får en viss utdelning.
tror mer att det är en seglivad myt och felaktig logik bakom det hela, de tror att andra män får napp för att de själva hade uppskattat random naken bilder från tjejer
Citera
2020-01-27, 01:52
  #4
Avstängd
EricssonS700s avatar
Jag tror att många män gillar att flasha den. Det är lite som blottare som skickar dem till kvinnor på måfå bara för att få höra reaktionerna och se om hon kanske går igång på det.

Men sen vet jag inte om dessa någon gång fått napp..

Enda gångerna jag skickat dickpicks är när brudarna själva frågar om det. Och det brukar dom göra utan att man nämner det när man har snackat med dom en stund.
Citera
2020-01-27, 01:59
  #5
Medlem
ArthurFlecks avatar
Är benägen att hålla med om din teori om att det är framgångsrik metod att medelst bild på penis skaffa sig någon att sällskapa med - att så att säga "få napp" - dock främst tror jag bland killar som gillar killar?
Citera
2020-01-27, 04:42
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Är benägen att hålla med om din teori om att det är framgångsrik metod att medelst bild på penis skaffa sig någon att sällskapa med - att så att säga "få napp" - dock främst tror jag bland killar som gillar killar?

Borde väl vara vanligare. Att det bland homosexuella skickas kukbilder. Sedan hos dessa som skickar anonymt till främmande kvinnor så är det nog ofta inte en bild på deras egen kuk. Utan en bild de googlat sig till. Precis som Linnéa Claeson gjorde.
Citera
2020-01-27, 05:56
  #7
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Nej, de får inte napp. Kvinnor tycker bara att det är äckligt med dickpicks som de inte bett om.
Citera
2020-01-27, 08:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Man hör alltid från massa genustramsare och feminister att män använder dickpics som vapen mot kvinnor för att de typ ska gå igång på att misshandla kvinnor med kukbilder.

Jag har aldrig själv skickat en dickpic, men tyckte assholesonline på instagram var rätt kul innan det mest blev sjw-aktivism. Men därifrån fick jag intrycket att det främst var vältränade män med magrutor som skickar dickpics. Det fick mig att börja fundera i banorna att de faktiskt lyckas få napp och att det är därför de fortsätter. Min tanke var att de fula och tjock som testat aldrig fått napp, ger upp och därför är färre till antalet, medan de som har en "sexig tvättbräda" säkert får napp tillräckligt ofta för att ogenerat kunna skicka vidare fler dickpics framöver i trålandet. Kan mycket väl tänka mig att de ksk lyckas 1 gång av 5 eller 10 kanske om man är vältränad?

Någon här som kan styrka att dickpics funkar för "hunkar" eller är det bara "kränkningen" de är ute efter som trams-tanterna påstår? Jag tycker det senare låter mindre troligt än att de som ägnar sig åt detta faktiskt får en viss utdelning.
Nej det är bara autistiska män som umgåtts för lite med kvinnor som tror att det funkar.


Däremot en bild på en vältränad kropp i kontext, ja det funkar på del kvinnor.
Inte en hel naken bild utan att man står i handduk etc så att det lämnar en del åt fantasin.

Men de flesta män är inte vältränade och många otränade ligger runt utan problem ändå.

Så varför lyckas en del bättre en andra på tinder?
Bra bilder! Finns en uppsjö med guider vad för bilder man ska använda sig av och hur man ska ta dom.
Bra på att skriva för att väcka intresse och spinna vidare för att väcka nyfikenhet hos kvinnan.
Ligga? Vill du ligga? Hej va gör du? Hej? Vad snygg du är!
Kommer enbart funka för att du ser så jävla bra ut att hon skiter i att du utrycker dig som en 15 åring, få ser så bra ut.

Skriv inte till en tjej som ser väldigt bra ut att hon är snygg osv.
Hon har hört det innan 100 tals gånger...
Citera
2020-01-27, 09:31
  #9
Medlem
Nedomanskys avatar
Skulle män skicka dickpics om det inte fungerade för någon någon gång...?
Citera
2020-01-27, 10:58
  #10
Medlem
Har bara skickat dickpic till en av brudarna jag varit ihop med, på eget bevåg, och det verkade vara ganska ointressant från hennas håll, även om hon var rätt förtjust i min kuk annars.

Brukade också skicka dickpics till en polare på fyllan, bara för att retas med honom. Aldrig erigerad, dock. Är ju inte bög heller. Minns en gång jag gjorde det på en fest, medan jag var på toan. När jag var klar på toan och kom ut, bad jag min kompis kolla om han fått någon MMS. En tjejkompis som var där fattade vad det var bild av, och blev jävligt intresserad av att få kolla. Även om hon var ihop med en annan kompis av mig. Så jo, tror nog att några tjejer går igång på det. I alla fall om de känner ägaren av kuken ifråga.
Citera
2020-01-27, 11:31
  #11
Medlem
Findusofelixs avatar
Har som kvinna väldigt knapp erfarenhet av detta fenomen. Men den lilla erfarenhet jag personligen har, styrker att det för min del inte är lönsamt med en kukbild från en man jag inte redan har något intresse av. Han blev blockad rätt snabbt efter att skickat en bild till mig. Det var sagt att vi skulle prata allmänt, och för mig ingår definitivt inte en sån bild i det.

Däremot, högst personligt för mig, så kan en dic-pic vara trevlig om jag har något intresse eller koppling till mannen ifråga, men i så fall skulle jag lika gärna kunna be om en bild själv.

Jag tror säkert att den del män får ligga fast dom skickat en kukbild, men det intressanta är ju om dom får ligga tack vare, eller trots att dom skickat en bild?
Jag tror återigen, att dom allra flesta tjejer/kvinnor utgår från att en man har en fungerande kuk ifall han inte säger något annat, så i syfte att lova bra sex har jag svårt att se att en bild är lönsam.
Citera
2020-01-27, 11:40
  #12
Medlem
Knastrass avatar
Jag tänker inte så mycket på att normala kvinnor skulle tända på det, men att det kanske åtminstone tilltalar en viss typ av tjejer t.ex. såna bimbos från dokusåpor och andra kvinnor av kuksamlartyp typ :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback