• 1
  • 2
2020-01-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Jag vet att ingen här kan hjälpa mig.
Men att skriva av sig hjälper jätte mycket tycker jag.

På nyårsafton hängde jag med en kille hem från krogen. Jätte dumt. Jag klandrar mig själv väldigt mycket. Mycket skuldkänslor.

I lägenheten var det 2 andra killar som väntade.

Allting var lugnt i lägenheten och de ville att jag skulle följa med ut.

Men jag började inse så småningom att någonting inte stämmer.

Att vända sig om gick inte då jag hade 1 framför mig och 2 bakom mig. Så jag fortsatte bara följa med.

Och vi kom till en källare.

Jag hamnade i chocktillstånd. Som att kroppen frös till. Allting kändes som en mardröm, fast det var verkligt.

De sa åt mig att ta av mig kläderna och jag svarade nej. Då kom slaget. En box i magen så jag ramlade ner på marken och försökte fånga efter luft.

Jag insåg att det blev värre att säga emot så jag gjorde som de sa. Jag tog av mig mina kläder.

Jag fick order att böja mig framåt och jag gjorde som de sa. De turades om och våldtog mig =(

När de var klara band de fast mig. Och de sa att om jag skriker så lever jag inte imorgon.

När de gick så bröt jag ihop!!!!
Jag trodde verkligen att jag inte skulle överleva natten.

Det gick timmar. Hur många timmar vet jag inte, men det kändes som en evighet.

Dörren låstes upp och det är bara 1 kille som kommer in. Han säger åt mig att hålla käften och att jag inte ska ställa några frågor.

Han säger att han tog min legitimation. Att han vet vem jag är. Att han vet allting om mig. Och att han tänker behålla min legitimation.

Han säger att han tänker släppa ut mig. Men jag trodde att han bara skämtade med mig.

Han fixade så att jag kom loss och sa åt mig att jag ska följa med honom. Jag tog på mig mina kläder och följde med. På väg ut så säger han att om han ser polisen här så kommer han hitta mig och slå ihjäl mig.

Jag såg ljuset ÄNTLIGEN!

Det kändes så skönt att vara ute. Jag kunde inte fatta det. Det var så svårt att ta in.

Jag tog mig till tunnelbanan och visste inte om jag skulle ringa till polisen.

Det var mycket velande. Jag ville ringa för att jag inte vill att såna personer ska gå lösa på våra gator, men jag var jätte rädd. De visste vem jag var. Var jag bor. De tog min legitimation. Jag kanske skulle få ett helvete om jag ringde till polisen. Så jag gjorde inte det.

Jag tog mig till centralstationen och tog tåget hem.

Efter dess har jag mått ENORMT ENORMT ENORMT dåligt!!!!

Ord kan inte beskriva hur dåligt jag mått och mår!!!!

Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag orkar inte göra något!!!!
Jag vill bara dö!!!! =(

Jag har kontakt med öppen psyk som har skickat mig vidare till traumaenheten. Väntar fortfarande på kallelsen.

Läkaren har skrivit ut Cipralex, Lergigan och Mirtazapin.

Och dessa läkemedel har min personal på mitt boende hand om. Eftersom jag är inskriven i HSL och jag bor på ett LSS boende, finns tillgång till personal dygnet runt.

Dessa läkemedel har jag inte börjat ta ännu.
Jag vågar helt enkelt inte ta några läkemedel.

Det känns som om att alla är emot mig.

Det finns inte så mycket jag kan göra. Bara andas genom dagen.

Jag är inte samma person som jag var innan och kommer nog inte vara det heller efter det som har hänt. Och att veta att dessa svin går lösa är väldigt jobbigt.

Personalen på mitt boende vill att jag ska ta min medicin men jag orkar och vill inte. Jag vill bara vara ensam. Jag vill helt enkelt bara dö.

Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg, men jag behövde skriva av mig lite. Tack till er som lyssnar och bryr sig.

Du ska vända dig till polisen i alla fall. Sådana här hot gör de för att skrämma dig till att INTE gå till polisen.
Citera
2020-01-24, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Jag vet att ingen här kan hjälpa mig.
Men att skriva av sig hjälper jätte mycket tycker jag.

På nyårsafton hängde jag med en kille hem från krogen. Jätte dumt. Jag klandrar mig själv väldigt mycket. Mycket skuldkänslor.

I lägenheten var det 2 andra killar som väntade.

Allting var lugnt i lägenheten och de ville att jag skulle följa med ut.

Men jag började inse så småningom att någonting inte stämmer.

Att vända sig om gick inte då jag hade 1 framför mig och 2 bakom mig. Så jag fortsatte bara följa med.

Och vi kom till en källare.

Jag hamnade i chocktillstånd. Som att kroppen frös till. Allting kändes som en mardröm, fast det var verkligt.

De sa åt mig att ta av mig kläderna och jag svarade nej. Då kom slaget. En box i magen så jag ramlade ner på marken och försökte fånga efter luft.

Jag insåg att det blev värre att säga emot så jag gjorde som de sa. Jag tog av mig mina kläder.

Jag fick order att böja mig framåt och jag gjorde som de sa. De turades om och våldtog mig =(

När de var klara band de fast mig. Och de sa att om jag skriker så lever jag inte imorgon.

När de gick så bröt jag ihop!!!!
Jag trodde verkligen att jag inte skulle överleva natten.

Det gick timmar. Hur många timmar vet jag inte, men det kändes som en evighet.

Dörren låstes upp och det är bara 1 kille som kommer in. Han säger åt mig att hålla käften och att jag inte ska ställa några frågor.

Han säger att han tog min legitimation. Att han vet vem jag är. Att han vet allting om mig. Och att han tänker behålla min legitimation.

Han säger att han tänker släppa ut mig. Men jag trodde att han bara skämtade med mig.

Han fixade så att jag kom loss och sa åt mig att jag ska följa med honom. Jag tog på mig mina kläder och följde med. På väg ut så säger han att om han ser polisen här så kommer han hitta mig och slå ihjäl mig.

Jag såg ljuset ÄNTLIGEN!

Det kändes så skönt att vara ute. Jag kunde inte fatta det. Det var så svårt att ta in.

Jag tog mig till tunnelbanan och visste inte om jag skulle ringa till polisen.

Det var mycket velande. Jag ville ringa för att jag inte vill att såna personer ska gå lösa på våra gator, men jag var jätte rädd. De visste vem jag var. Var jag bor. De tog min legitimation. Jag kanske skulle få ett helvete om jag ringde till polisen. Så jag gjorde inte det.

Jag tog mig till centralstationen och tog tåget hem.

Efter dess har jag mått ENORMT ENORMT ENORMT dåligt!!!!

Ord kan inte beskriva hur dåligt jag mått och mår!!!!

Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag orkar inte göra något!!!!
Jag vill bara dö!!!! =(

Jag har kontakt med öppen psyk som har skickat mig vidare till traumaenheten. Väntar fortfarande på kallelsen.

Läkaren har skrivit ut Cipralex, Lergigan och Mirtazapin.

Och dessa läkemedel har min personal på mitt boende hand om. Eftersom jag är inskriven i HSL och jag bor på ett LSS boende, finns tillgång till personal dygnet runt.

Dessa läkemedel har jag inte börjat ta ännu.
Jag vågar helt enkelt inte ta några läkemedel.

Det känns som om att alla är emot mig.

Det finns inte så mycket jag kan göra. Bara andas genom dagen.

Jag är inte samma person som jag var innan och kommer nog inte vara det heller efter det som har hänt. Och att veta att dessa svin går lösa är väldigt jobbigt.

Personalen på mitt boende vill att jag ska ta min medicin men jag orkar och vill inte. Jag vill bara vara ensam. Jag vill helt enkelt bara dö.

Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg, men jag behövde skriva av mig lite. Tack till er som lyssnar och bryr sig.

HejTS
Jag förstår att du måste ha haft de jobbigt . Detta du beskriver är fruktansvärt och de påverkar en person väldigt mycket . Det du ska göra är fokus och en dag i taget ..det finns ingen imorgon ..här och nu tror jag . När det gäller mediciner kommer det knappast stärka ditt både fysiska och psykiska tillstånd att inte ta dem ..precis som jag behöver min add medicin ..annars funkar inte jag heller .

Låt mig förklara detta för dig nu ..jag misstänker du redan vet detta ..antidepressiva är inget mirakmedel . Men den ska hjälpa dig genom vardagen vilket är det som är viktigt nu ..den ska återställa den obalans som kan ske i kroppen när man mår dåligt . Man får brist på flera hormoner och annat som styr vårt mående . Denna obalans kan ta tid att återställa ..Men det går . Jag rekommenderar att ändå ta den medicin du får erbjuden ..ge det några månader ..se om det blir någon som helst bättring . Det du fått utskrivet är det som man oftast brukar behandla detta tillstånd med Cipralex är ett annat namn för escitalopram..samma ämnen i bara ett annat märke . Ganska vanlig att man börjar med detta som jag förstått det som ..Lergigan har förmågan på vissa att minska ångest . Jag kan endast säga generellt sätt vad dom ska göra ..varje människa är unik och ibland svarar man mindre bra på vissa mediciner ..Jag svarar bra på båda nämt ovan själv . Jag svarar inte bra på mirtazapine dock ..då får man testa något annat .

Och jo TS du får vara deppig , arg , ledsen , gråta , minskat aptit har mycket med ditt tillstånd att göra ..det är process man måste igenom ..och det spelar ingen roll om det tar 2 veckor eller ett halvår . När man tagit " två steg " kanske man måste backa 3 ..för att sedan ta 4 steg..och så får de nog vara ett tag . Du kommer falla ner flera gånger ..Man får kämpa sig upp igen . För du visar att de finns en vilja o styrka i dig ändå ..du sätter dig här och skriver detta . Det visar att du är väldigt stark som människa ...och det kan ALDRIG dom som gjort detta ta ifrån dig . Det är den bästa hämden du kan ge dom ..att komma tillbaka ..ännu starkare .

Kom ihåg ..Dag för dag . Finns ingen gårdag , finns ingen morgondag . Det är det bästa jag kan ge dig tror jag . Jag har själv gått igenom livskris 2016 ..man måste ta dagen som den kommer . Och acceptera att du mår dåligt..du orkar inte ....det är en ganska naturlig reaktion efter det du varit med om ..Det får vara så nu . Som jag skrev innan det är en process du behöver ta dig igenom . Medicinen ska hjälpa dig i de mest svåra perioderna ..Men också samtal och prata om det som har hänt kan vara viktigt i framtiden .

Ge dig själv en chans och kom tillbaka 10 gånger starkare .

Och självklart bör du kontakta polisen ..såna här människor ska inte gå ute ..dom är farliga för samhället . Det är DOM som ska skämmas inte du . Berätta för personalen kanske är lättare vid detta laget ..vet inte hur mycket dom vet och inte vet . Samtidigt kan jag givetvis förstå din rädsla också ..absolut
Senast redigerad av Jens86 2020-01-24 kl. 14:43.
Citera
2020-02-17, 03:18
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
2019-07-20, 22:25 #1
butterfly9797
Medlem
Reg: Feb 2015
Jag har fått ölmage och hängbröst (om det heter så)
Och jag skäms verkligen. Extra jobbigt nu i sommar då man vill ta av sig.

Jag är 190 lång och väger 85kg.

Vikten kanske är normal för längden. Men jag har verkligen fått mage.

Du påstår att du är kvinna här, men i andra trådar är du helt klart en MAN.

Sluta trolla. Ingen kvinna är 190 med ölmage för fan.
Citera
2020-02-17, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Du påstår att du är kvinna här, men i andra trådar är du helt klart en MAN.

Sluta trolla. Ingen kvinna är 190 med ölmage för fan.

Var har han påstått att han är kvinna?
TS är som jag uppfattat det alltid öppen med att han är en stjärtgosse men däremot tar alla för givet att han är kvinna pga ämnena i trådarna han startar.
Citera
2020-02-18, 13:32
Medlem
Du ska alltid anmäla och jag förstår att du är rädd och har fruktansvärd ånger nu.
Dom kommer inte mörda dig om du anmäler utan som mest kommer du får stryk igen och vilket är värst, stryk eller bli våldtagen.
Problemet är när du inte anmäler är att dom kommer göra så till flera, vill du verkligen att flera tjejer ska få uppleva det du fick uppleva.

Åk direkt till akuten, om det hände nyss. ge info om lägenhet och källare till polisen. Beskrev vilka dessa var. Gör det nu snälla, behöver du skydd så skicka PM om du bor i samma stad som mig.
Citera
2020-02-26, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du ska alltid anmäla och jag förstår att du är rädd och har fruktansvärd ånger nu.
Dom kommer inte mörda dig om du anmäler utan som mest kommer du får stryk igen och vilket är värst, stryk eller bli våldtagen.
Problemet är när du inte anmäler är att dom kommer göra så till flera, vill du verkligen att flera tjejer ska få uppleva det du fick uppleva.

Åk direkt till akuten, om det hände nyss. ge info om lägenhet och källare till polisen. Beskrev vilka dessa var. Gör det nu snälla, behöver du skydd så skicka PM om du bor i samma stad som mig.

Men hur trög är du? Jag skrev just här över att det är en korvryttare och bögpojke som startat tråden. INGEN TJEJ.

Frågan är då om ditt nobla
och ridderliga erbjudande om skydd fortfarande gäller då?

Bögpojken kommer dessutom inte alls att anmäla då han går i gång på sånt här och troligen runkade han hejvilt när han skrev inlägget.
Citera
2020-02-26, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvhus
Men hur trög är du? Jag skrev just här över att det är en korvryttare och bögpojke som startat tråden. INGEN TJEJ.

Frågan är då om ditt nobla
och ridderliga erbjudande om skydd fortfarande gäller då?

Bögpojken kommer dessutom inte alls att anmäla då han går i gång på sånt här och troligen runkade han hejvilt när han skrev inlägget.

Du är inte vidare klipskt va? Att du inte fattade att jag svarade på enbart TS, ditt inlägg såg jag med andra ord inte.

Tror du inte transor behöver skydd?

Förmodligen, det finns ju en del idioter som startar dessa hitta på trådar och förmodligen går igång på det.
Citera
2020-02-28, 04:24
Medlem
Peyzs avatar
Jobbig läsningm. Beklagar verkligen..
Förstår att du är rädd för att anmäla..

Men du, nu har du folk bakom dig och dom kommer inte kunna komma åt dig..

Det är bara hot. Visst, dom är gränslösa men inte starkare än vårt rättssystem.. Sen behöver du hjälp att läka..
Vet inte om det är någon tröst men varför, vilket oftast brukar vara viktigt..
Så är dessa människor offer för samma trauma dom utför. Dom är precis som du offer för det här sen barndom och förmodligen ärvt beteendet av sina föräldrar eller omgivningen..
Det är okej att våldta någon och inte känna empati för någon. För det är så dom blev behandlade som små. Att inte känna empati är en överlevnadsstrategi...

Nu står du vid samma vägskäl. Antingen låter du hjärtat frysa.. Eller så väljer du att det här ska inte krossa dig. Det här ska stärka dig, ur allt ont finns alltid något gått att hämta . Du kommer ta dig igenom med tålamod jävlar och anama. Var inte rädd att söka hjälp.. Sätt ord på dina känslor.. Sen säger jag inte att du inte ska hata, det ska du. Det är en del av läkningen.. Så tillvida man inte låter det ta över en...
Senast redigerad av Peyz 2020-02-28 kl. 04:26.
Citera
2020-03-03, 02:40
Medlem
Agphyss avatar
Är den här historien sann? Förlåt ts vill inte vara dryg men när fan har killar börjar gruppvåldta killar? När jag läser såna här inlägg blir jag fan äcklad. Fuck polisen, fixa nån torped som skär av deras organ istället.
Citera
2020-03-03, 06:14
Medlem
Förstår att du har det jobbigt.men låt inte dessa killar få förstöra ditt liv...allt handlar om hur man hanterar saker..börja träna..en timme på crosstrainer per dag.så du svettas ordentligt.mycket bättre än mediciner.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in