Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-22, 18:50
  #25
Medlem
D69s avatar
Om hon är ett vrak, så har ju ditt ex dåligt omdöme och vad säger det om dig? Så antingen är du inte det kap som du tror du är eller så har du bedömt honom fel eller så har ditt ex gått ner sig. Det är säkert det sista alternativet. Han borde kamma sig och ge sig ut och springa.
Citera
2006-03-22, 19:00
  #26
Medlem
FetFulElaks avatar
Okej. Face it, drop it. Hon är bättre i sängen än dig, hon ÄR snyggare (oavsett vad DU tycker), hon har bättre utbildning och bättre jobb. Hon är inte emotionellt störd och hakar inte upp sig på sex år gamla ex. Ja, hon är väl allt det du inte är??? Sanningen KAN göra ont...
Citera
2006-03-23, 03:45
  #27
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMould
Jag tror du förstår lite av den välmening jag känner. Jag skulle inte ha varit tillsammans med den här killen om jag inte hade tyckt bra om honom. Naturligtvis vill jag att han ska ha det bra och hitta någon som passar honom. Han och jag brukade ha intellektuella diskussioner om det mesta, den nya flickan verkar tala om kläder, uteställen och husdjur. Vad har de gemensamt?

Ähh, får väl se om han vill berätta om henne så småningom.

Jag tror inte att hans nya flickväns egenskaper automatisk behöver betyda att det var vad han saknade hos dig. Och, rätta mig om jag har fel, hade du inte ett nytt förhållande nu? Isåfall undrar jag om du är lycklig där?
Citera
2006-03-23, 12:49
  #28
Medlem
skvimpens avatar
Ta inte åt dig, inget av mina ex har haft roligare brudar varken före eller efter mig! Jag ser det som en kul grej att ha varit 'bäst'.
Citera
2006-03-23, 13:23
  #29
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMould
Jag och ett ex gjorde slut för 6 år sedan. Sedan dess har vi enbart haft sporadisk kontakt på msn och liknande. Vid några tillfällen har han gjort några försök att återuppta vår relation, men jag har alltid velat gå framåt, inte bakåt.

Igår ringde min lillasyster och var jätteupprörd. Hon hade hittat en tjej som är tillsammans med mitt ex. Hon finns på lunarstorm av alla ställen och har hela kittet med PRO, färgglada pins, foton på sig själv och alla hon känner och en uttömmande dagbok där hon beskriver minsta toalettbesök dagligen. Mitt ex har inte lunarstorm, men han är ju uppenbarligen tillsammans med det här mongot då hennes beskrivningar stämmer ganska väl överens med hur det är att leva med den här killen.

Tjejen i fråga är en riktig sunktjej a la hulkens fru: lönnfet med världens minsta bröst, nån skabbig piercing i ansiktet, ditmålade ögonbryn och ful färg på ögonskuggan. Dessutom verkar hon intellektuellt efterbliven. Borde jag då ta åt mig och känna mig lika skabbig? Hur kan han vilja hänga med detta freak?

Jag är inte minsta svartsjuk utan är glad för hans skulle om han träffat någon han fungerar med, men den här tjejen är lite för mycket sär. Alla kan naturligtvis inte ha 180 högskolepoäng och se ut som Angelina Jolie, men är det för mycket begärt att ens ex i alla fall hittar någon som kan stava till sitt namn och inte har lunarPRO???

varför tror jag dej inte? 6 år har gått tjejen, inse att du inte kommer få tillbaka honom. och vad är det med din syrra? 6 år efter att nu har gjort slut så är hon "jätteupprörd" över att han har träffat någon ny som är ful.
du verkar vara en ganska sjuk människa.
Citera
2006-03-23, 13:24
  #30
Medlem
Minimonstrets avatar
Släpp taget

Citat:
Vid några tillfällen har han gjort några försök att återuppta vår relation, men jag har alltid velat gå framåt, inte bakåt.


Vad gör du nu? Går framåt? Varför bryr du dig överhuvudtaget om vem han träffar eller inte? Det kallar jag inte att blicka framåt.

Var stolt istället och ragga upp ngn Brad Pitt om du nu själv är så mkt bättre och blicka framåt

Lägger din föredetta (6 år sedan) sig i vem du dejtar?
Citera
2006-03-23, 13:37
  #31
Medlem
Mr Coffees avatar
Om du vill veta om du är ful eller ej får du lägga ut ett foto.

Hur gammal är din syster? Är hon en "lunartjej"? Varför blev hon så upprörd? Har hon lugnat ner sig?

Bor ni i en håla?
Citera
2006-03-23, 13:43
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvimpen
Ta inte åt dig, inget av mina ex har haft roligare brudar varken före eller efter mig! Jag ser det som en kul grej att ha varit 'bäst'.

Har du fått omdömet 'bäst' ölviskat i örat på dig av dina fyllekåta ex eller är referenserna bra nog att ta med på en CV?
Citera
2006-03-23, 14:58
  #33
Medlem
skvimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belbo
Har du fått omdömet 'bäst' ölviskat i örat på dig av dina fyllekåta ex eller är referenserna bra nog att ta med på en CV?

Faktiskt aldrig varit i en sådan situation. Däremot har jag hört saker som 'jag har aldrig varit lyckligare än med dig' osv.

Tycker du inte själv att ditt inlägg var rätt löjligt.
Citera
2006-03-23, 15:01
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvimpen
Faktiskt aldrig varit i en sådan situation. Däremot har jag hört saker som 'jag har aldrig varit lyckligare än med dig' osv.

Tycker du inte själv att ditt inlägg var rätt löjligt.

Inte just nu, men såna uppfattningar varierar ganska kraftigt.
Citera
2006-03-23, 15:05
  #35
Medlem
skvimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belbo
Inte just nu, men såna uppfattningar varierar ganska kraftigt.

Citera
2006-03-23, 15:30
  #36
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMould
Jag och ett ex gjorde slut för 6 år sedan. Sedan dess har vi enbart haft sporadisk kontakt på msn och liknande. Vid några tillfällen har han gjort några försök att återuppta vår relation, men jag har alltid velat gå framåt, inte bakåt.

Igår ringde min lillasyster och var jätteupprörd. Hon hade hittat en tjej som är tillsammans med mitt ex. Hon finns på lunarstorm av alla ställen och har hela kittet med PRO, färgglada pins, foton på sig själv och alla hon känner och en uttömmande dagbok där hon beskriver minsta toalettbesök dagligen. Mitt ex har inte lunarstorm, men han är ju uppenbarligen tillsammans med det här mongot då hennes beskrivningar stämmer ganska väl överens med hur det är att leva med den här killen.

Tjejen i fråga är en riktig sunktjej a la hulkens fru: lönnfet med världens minsta bröst, nån skabbig piercing i ansiktet, ditmålade ögonbryn och ful färg på ögonskuggan. Dessutom verkar hon intellektuellt efterbliven. Borde jag då ta åt mig och känna mig lika skabbig? Hur kan han vilja hänga med detta freak?

Jag är inte minsta svartsjuk utan är glad för hans skulle om han träffat någon han fungerar med, men den här tjejen är lite för mycket sär. Alla kan naturligtvis inte ha 180 högskolepoäng och se ut som Angelina Jolie, men är det för mycket begärt att ens ex i alla fall hittar någon som kan stava till sitt namn och inte har lunarPRO???

Vet inte vad man ska säga, men du borde väl inte känna något personligen bara för att ni varit tillsammans.

Annars var din beskrivning riktigt rolig att läsa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback