Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-01-21, 16:30
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systerysterr
Ja tänkte på det med när TS först skriver att hon är frisk och enbart tar analgetika. Sedan framkommer det information om en Gastricbypass. Tyvärr medför GB operationer flera spridda besvär som ofta inte tas i beaktning när för och nackdelar vägs mot ingreppet. Minskad förmåga till att spjälka och ta upp näringsämnen är definitivt ett sådant som orsakar besvär i efterhand.

Jag är inte personligen mycket för kosttillskott då de ofta har dålig vetenskaplig bevisad effekt. Men i ditt fall kanske det är värt att utforska det området.

Prata med en frisör som har tips kanske.

Jag har ALDRIG skrivit att jag är frisk ditt pucko!
Citera
2020-01-21, 16:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Där har du svaret, antagligen. För hur länge sedan gjordes operationen? Om kroppen plötsligt svälter prioriteras inte onödiga saker som hår.

5 år sedan
Citera
2020-01-21, 17:07
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback275
5 år sedan

Hur länge har du märkt att det varit tunnare då?
Citera
2020-01-21, 17:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur länge har du märkt att det varit tunnare då?

Vet inte
Citera
2020-01-22, 02:57
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback275
Jag har ALDRIG skrivit att jag är frisk ditt pucko!
Du svarade på frågan om mediciner och sjukdomar att du tar smärtstillande och sen inte mer. Då utgår man vanligtvis från att du är frisk då du inte nämner någon sjukdom.
Citera
2020-01-22, 06:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systerysterr
Du svarade på frågan om mediciner och sjukdomar att du tar smärtstillande och sen inte mer. Då utgår man vanligtvis från att du är frisk då du inte nämner någon sjukdom.

Du är ju svagbegåvad. Jag svarade inte på frågan om sjukdomar! Dessutom tar man inte smärtstillande läkemedel utan anledning!

Därtill äter jag mer läkemedel än smärtstillande.
Citera
2020-01-22, 11:11
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback275
Du är ju svagbegåvad. Jag svarade inte på frågan om sjukdomar! Dessutom tar man inte smärtstillande läkemedel utan anledning!

Därtill äter jag mer läkemedel än smärtstillande.
Ok fortsätt ge halva svar i framtiden och hoppas på att folk kan läsa dina tankar. Sen kalla dom lågbegåvade när dom inte förstår vad du lämnar osagt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback