• 1
  • 2
2020-01-21, 12:15
Medlem
steelis80s avatar
En Umeåkrögare är häktad för våldtäkt, detta enligt vk.se. Kan vi gräva fram vem?

Nedan klipp ur artikeln:

"En krögare i Umeå sitter häktad misstänkt för våldtäkt och sexuellt övergrepp. Brotten ska ha begåtts på den restaurang krögaren driver.

Det var före jul som en anmälan inkom till polisen mot krögaren. I slutet av förra veckan häktades denne på sannolika skäl, den högre misstankegraden, misstänkt för ett fall av våldtäkt och ett fall av sexuellt övergrepp."

Länk till artikeln: https://www.vk.se/2020-01-21/krogare...a-restaurangen
Senast redigerad av steelis80 2020-01-21 kl. 12:17. Anledning: Redigering text
Citera
2020-01-21, 15:29
Medlem
Ryktet går att det är snubben som driver Taormina på Haga. Kan ej bedöma sanningshalten i detta.
Citera
2020-01-21, 18:46
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfan779
Ryktet går att det är snubben som driver Taormina på Haga. Kan ej bedöma sanningshalten i detta.
Då är det alltså en utlänning.
Citera
2020-01-21, 21:35
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfan779

Det ryktas om att den pizzerian har en del sliskig personal som gärna tallar på unga tjejer som är där och hänger. Skulle inte va förvånad om det är den pizzerian.
Citera
2020-01-22, 18:39
Medlem
StrawberryDudes avatar
Nån vänlig som kan få tag på FUP:en?
Citera
2020-01-23, 07:43
Medlem
Förundersökningen pågår ju. Fupen brukar göras tillgänglig när förundersökningen är klar, dvs när åtal (ev.) väcks.
Citera
2020-01-24, 17:45
Medlem
Hörde rykten om taormina
En nära anhörig till mej jobbade där ett tag,ägaren är inte trevlig mot personalen
Jag är inte förvånad om det är han.
Enligt det jag hört så är det den manliga kocken som blivit utsatt🤐
Citera
2020-01-24, 23:45
Medlem
steelis80s avatar
Är det konstaterat att det är Taormina som den häktade äger eller har ni som kastar ur er namnet bara fått för lite senapsdressing till pizzasalladen?
Citera
2020-01-24, 23:47
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenleauger
Hörde rykten om taormina
En nära anhörig till mej jobbade där ett tag,ägaren är inte trevlig mot personalen
Jag är inte förvånad om det är han.
Enligt det jag hört så är det den manliga kocken som blivit utsatt🤐

Menar du att ägaren våldtog en kock med sin cock?
Citera
2020-01-25, 11:25
Medlem
Enligt vad jag hört ja😲
Citera
2020-01-25, 13:34
Medlem
När släpps FUP tro?
Citera
2020-01-25, 22:04
Medlem
Jag har skrivit att ryktet säger att det är han. Har nu fått veta att han inte finns på jobbet fn, och ingen rimlig förklaring finns till hans plötsliga frånvaro. Talar i samma riktning som ryktet. Men säker har jag aldrig påstått att jag är.

Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Är det konstaterat att det är Taormina som den häktade äger eller har ni som kastar ur er namnet bara fått för lite senapsdressing till pizzasalladen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in