Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-04-12, 20:53
  #13
Avstängd
skorpionkings avatar
va fan ! är ni oskulder allihopa ? blanda 10 procent siliconglid med 90 procent vattenbaserat glid , och vipps så har ni fått nått som funkar som det ska , och så klart ska tösen vara väl insmord , hör till liksom
Citera
2020-08-16, 19:23
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredjonson
Jag är fundersam när det gäller analsex. Jag har tidigare använd rejält med glidmedel när jag haft analsex med tidigare partners. Ska man använda så jädrans mycket glidmedel? Ibland tar hela flaskan slut och man får istället använda olivolja?! Som är till matlagning!

Ibland har man fått använda så pass mycket glidmedel att man kan bada i lakanen. Det torkar ju ut så man måste ju ösa på med mer.

Har ni några knep att spara in på glidmedel? Finns det billiga produkter att köpa någonstans?

Använd ett siliconglidmedel av hög kvalité ex pjur. En 200 ml av den räcker väldigt länge.
Citera
2020-08-23, 10:53
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredjonson
Jag är fundersam när det gäller analsex. Jag har tidigare använd rejält med glidmedel när jag haft analsex med tidigare partners. Ska man använda så jädrans mycket glidmedel? Ibland tar hela flaskan slut och man får istället använda olivolja?! Som är till matlagning!

Ibland har man fått använda så pass mycket glidmedel att man kan bada i lakanen. Det torkar ju ut så man måste ju ösa på med mer.

Har ni några knep att spara in på glidmedel? Finns det billiga produkter att köpa någonstans?
Rapsolja
Citera
2020-08-23, 10:55
  #16
Medlem
Har testat med äggvita och det var en härlig upplevelse
Citera
2020-08-23, 16:34
  #17
Medlem
Tycker inte ren silikonbaserad glidmedel funkar bra utan blandning av både silikon och vatten baserad funkar bäst.
RFSU:s Sense Me Magic Glide tycker jag har funkat skitbra som är en blandning.
Har även Durex Play Massage 2in1 Aloe Vera som jag tycker är ett bra vattenbaserat och blandar ibland båda.

Vi brukar även använda lite Xylocain salva som bedövar analen lite lätt så det blir betydligt skönare. Och kommer ju även lite på ollonet också så man kan håller sig längre.
__________________
Senast redigerad av Robzyd 2020-08-23 kl. 16:54.
Citera
2020-08-23, 21:35
  #18
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulzer
Har testat olika vattenbaserad och silikonbaserade. Överlägset bäst är saliv i kombination med kroppens eget från ettan. Torkar inte direkt som vattenbaserat, blir inte för glidigt som silikonet, vilket ibland kan leda till problem det med.
Instämmer
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback