• 1
  • 2
2020-01-19, 03:35
Medlem
saurkrauts avatar
Hej på er!

Vet inte om det här är rätt forum för detta, men jag chansar.

Jag befinner mig i andra halvan av tjugotalets ålder och har kommit till en underlig plats i livet.

Det jag (man?) länge suktat efter när man växt upp, att få ligga med snygga tjejer, har blivit en verklighet. Alltid har det känns som att allt man gjort i livet, nästan i alla fall, har varit orienterat kring ett enda mål, att i slutändan få ligga med tjejer man är attraherad till. Oavsett om det har varit jobb, träning, personlighet, you name it, så känns det som allt i slutändan på något sätt ska ha varit riktat mot målet att förbättra ens chanser att få tjejer att gå till sängs med en.

Nu till den existensiella frågan. De senaste åren har jag, till skillnad från tidigare, legat runt. Mycket. Över 100 tjejer per år de senaste åren.

Visst är det fantastiskt, men var leder det? Jag vet hur man funderat på de hetaste Hollywoodkändisarna och hur de får ligga oändligt mycket, men när jag själv har börjat ligga med ett par tjejer i veckan under lång tid inser jag snart att det mest liknar en återvändsgränd. Visst njuter jag, men var leder det? Jag har haft framgång med tjejerna de senaste åren, men samtidigt har jag förändrats till en person som knappt kan tänka mig träffa en tjej en andra gång efter att jag legat henne den första, och än mindre att ha ett förhållande. Jag är helt enkelt för van att ligga med nya tjejer hela tiden.

Kära Flashbackare, vad tar jag mig till?
Citera
2020-01-19, 03:52
Medlem
Visst bildas det en tomhet i själen när man får säda loss i fruntimmer gång på gång. Been there done that. Visst kan man sakna enstaka tinderligg-känslan här och där, men efter att nu ha ingått i ett förhållande i över 3+ år så är den sexuella upplevelsen betydligt bättre med mitt fruntimmer.

Hon vet vad jag gillar och inte gillar. Hon vet att hon bör svanka upp sitt ass och suga min kuk och titta mig i ögonen och slicka ifrån rot till top och stöna svagt och mysigt innan jag lägger säden i munnen. Hon kan sina trix och utvecklar kontinuerligt nya skills. Det är fantastiskt att se en sexuell utveckling hos individen man delar livet med.
Citera
2020-01-19, 03:56
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkylatorn95
Visst bildas det en tomhet i själen när man får säda loss i fruntimmer gång på gång. Been there done that. Visst kan man sakna enstaka tinderligg-känslan här och där, men efter att nu ha ingått i ett förhållande i över 3+ år så är den sexuella upplevelsen betydligt bättre med mitt fruntimmer.

Hon vet vad jag gillar och inte gillar. Hon vet att hon bör svanka upp sitt ass och suga min kuk och titta mig i ögonen och slicka ifrån rot till top och stöna svagt och mysigt innan jag lägger säden i munnen. Hon kan sina trix och utvecklar kontinuerligt nya skills. Det är fantastiskt att se en sexuell utveckling hos individen man delar livet med.

Jag förstår ditt resonemang. Även jag har ju genom liggen träffat en och annan tjej som verkligen ticked all the boxes: snygg, intressant personlighetsmässigt med bra personkemi som jag även hade fantastiskt sex med, men trots detta så kan jag inte sluta känna djup ångest när jag går förbi en snygg tjej på stan. Det går liksom inte. Det måste vara någon ny.
Citera
2020-01-19, 03:58
Medlem
Lowlyfes avatar
Har du testat någon av tjejerna du varit med för eventuellt förhållande, om det är det du i slutändan söker?
Låter ungefär som att du lirat fotboll och lessnat, att du utövat en sport du har tröttnat på.

Ställ dig frågan; vart vill du?
Citera
2020-01-19, 04:10
Medlem
Termos99s avatar
Finns lite olika varianter av sexmissbruk, tänker att det låter som att du letar efter kickar men ändå inte är riktigt nöjd? Läs om om detta och se om du känner igen dig något.
Citera
2020-01-19, 04:11
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Har du testat någon av tjejerna du varit med för eventuellt förhållande, om det är det du i slutändan söker?
Låter ungefär som att du lirat fotboll och lessnat, att du utövat en sport du har tröttnat på.

Ställ dig frågan; vart vill du?

Det är det som är problemet. Jag har helt nästan tappat lusten för ett förhållande. Både sex och emotionellt stöd kan jag få av tjejer jag ligger med, och även från vänner i det senare fallet, så det finns liksom inget naturligt behov för ett förhållande. Samtidigt känns det ibland tomt att ha haft en kortvarig sexuell och emotionell interaktion med en tjej, för att en vecka eller två senare knappt komma ihåg hennes namn.

Jag har varit i ett par längre förhållanden förr och trots att de i början kändes fantastiska så insåg jag efter en tid att jag återigen började sukta efter andra tjejer och nya äventyr. Någonstans djupt inne i mig finns numera en övertygelse att alla män i ett förhållande efter en punkt enligt någon naturlag drömmer sig (tillbaka) till livet där de kan ha sex med olika tjejer, fast jag vet att det givetvis inte alltid stämmer.

Inget illa menat, men en del av mig vägrar ge upp tanken på att de som är i ett förhållande är "förlorare" som bara kan säkra sex på det sättet. Visst är det inte alls så i många fall, men det är stark en övertygelse jag inte kan bli av med. Hur gör ni egentligen för att komma förbi detta?
Citera
2020-01-19, 04:39
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Det är det som är problemet. Jag har helt nästan tappat lusten för ett förhållande. Både sex och emotionellt stöd kan jag få av tjejer jag ligger med, och även från vänner i det senare fallet, så det finns liksom inget naturligt behov för ett förhållande. Samtidigt känns det ibland tomt att ha haft en kortvarig sexuell och emotionell interaktion med en tjej, för att en vecka eller två senare knappt komma ihåg hennes namn.

Jag har varit i ett par längre förhållanden förr och trots att de i början kändes fantastiska så insåg jag efter en tid att jag återigen började sukta efter andra tjejer och nya äventyr. Någonstans djupt inne i mig finns numera en övertygelse att alla män i ett förhållande efter en punkt enligt någon naturlag drömmer sig (tillbaka) till livet där de kan ha sex med olika tjejer, fast jag vet att det givetvis inte alltid stämmer.

Inget illa menat, men en del av mig vägrar ge upp tanken på att de som är i ett förhållande är "förlorare" som bara kan säkra sex på det sättet. Visst är det inte alls så i många fall, men det är stark en övertygelse jag inte kan bli av med. Hur gör ni egentligen för att komma förbi detta?

Den i särklass största delen män på dejtingsidor, är män i förhållande eller i äktenskap som vill ha något vid sidan om. Så jag vet inte om jag tycker att så många försöker komma förbi det.
Män äter helt enkelt kakan och har den kvar.
Varför måste du komma förbi det då?
Du kan väl bara göra din grej. Det som gör dig lycklig. Vad spelar det för roll? Så länge du är ärlig mot kvinnorna att du inte är intresserad av ett förhållande?
Det finns många kvinnor som söker engångsligg och inte vill ha ett förhållande heller. Så vad är problemet?
Senast redigerad av Grollaren 2020-01-19 kl. 05:00.
Citera
2020-01-19, 04:47
Medlem
Citat:

Men varför sträva att få till en långvarig relation med en kvinna? Acceptera dig själv och inse att dina behov ser ut som de gör. Nu kanske du känner en press från omgivningen, samhällets förväntningar på att du ska hitta den person du vill ha till din livskamrat. Men varför? Du duger som du är. Vi människor är olika och du får ju dina känslomässiga behov tillfredsställda utan att ha en långvarig relation.
De enda möjliga problemet kan väl vara om du vill bli pappa. Men där kan du välja att bli medförälder till en kvinna som inte heller vill leva en relation med en man.
Citera
2020-01-19, 05:47
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:

Ta en paus från rutinen, utforska något annat. Suktar du tillbaka till engångsliggen så kör på det, kommer behovet av ett förhållande kör på det. Tänk på ditt problem som ett missbruk, ungefär, du behöver finna dig själv i allt detta.
Citera
2020-01-19, 07:28
Medlem
DURN80s avatar
De flesta killar som ser okej/bra ut och kan snacka fint kan ligga runt med hundratals brudar om året om de verkligen siktar på just det. Oavsett vad vi blir inbillade att tro, så ÄR det lätt att få knulla. Speciellt i dagens myriad av hook-up apps.

Det kan misstänkas att TS lider av sexmissbruk. En faktisk åkomma.

"Inget illa menat, men en del av mig vägrar ge upp tanken på att de som är i ett förhållande är "förlorare" som bara kan säkra sex på det sättet."

Klassisk kommentar samt resonemang från just sexmissbrukare. Har TS någonsin varit förälskad och blivit genuint älskad tillbaka kan man undra?

Det rekommenderar att TS söker samtalskontakt på närmaste Vuxenpsykiatriska.
Citera
2020-01-19, 07:39
Medlem
Ligga runt och ONS är spännande och kul ett tag. Men ibland, inte sällan, vill tjejen ha en fortsättning och då kan det bli jobbigt, om man inte är helt känslokall. Till slut inser man att man nästan lika gärna kunde ha fixat tömningen på egen hand.
Råkar man sedan träffa en kvinna man har riktiga känslor för lär man sig hur det känns att komma till sjunde himlen mellan lakanen, vida bättre än trista engångsligg.
Detta är min personliga erfarenhet. Andra må tycka annorlunda.
Citera
2020-01-19, 08:07
Medlem
Pannknackarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Ligga runt och ONS är spännande och kul ett tag. Men ibland, inte sällan, vill tjejen ha en fortsättning och då kan det bli jobbigt, om man inte är helt känslokall. Till slut inser man att man nästan lika gärna kunde ha fixat tömningen på egen hand.
Råkar man sedan träffa en kvinna man har riktiga känslor för lär man sig hur det känns att komma till sjunde himlen mellan lakanen, vida bättre än trista engångsligg.
Detta är min personliga erfarenhet. Andra må tycka annorlunda.

👏😊💯
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback