Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-16, 15:35
  #1
Medlem
Fick detta värde på ett vanligt blodprov jag gjorde efter jag varit vaken i ca 24 timmar. Är det för lågt och kan det förklara varför jag mår ganska dåligt och saknar förmåga att koncentrera mig och starta upp uppgifter? Min potens är inte heller den bästa.
Citera
2020-01-16, 15:40
  #2
Medlem
Ja dd lågt, över 12 ska det vara, börja träna, ät zink och vitamin E, sluta runka, tunga lyft, protein och fiber, mycket mjölk.
__________________
Senast redigerad av Chill123 2020-01-16 kl. 15:46.
Citera
2020-01-16, 15:44
  #3
Medlem
Provet bör göras på morgonen efter du sovit och innan du ätit.

Vidare behöver du göra några stycken med några veckors mellanrum för att få en bra uppfattning om dina värden.

Tänka på din livsstil.
Kost, sömn, stress, kroppsvikt, motion, tobak, alkohol.
Citera
2020-01-16, 15:50
  #4
Avstängd
Zodiaksnapper401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Fick detta värde på ett vanligt blodprov jag gjorde efter jag varit vaken i ca 24 timmar. Är det för lågt och kan det förklara varför jag mår ganska dåligt och saknar förmåga att koncentrera mig och starta upp uppgifter? Min potens är inte heller den bästa.


Du har varit vaken hela natten och det ska tas som ett morgonvärde, inte för att morgontider har något magiskt i sig utan för att man ska ha sovit en god natts sömn innan!
Citera
2020-01-16, 16:37
  #5
Medlem
Hej jag har också problem med potensen och dålig sexlust och trött i kroppen frusen om fötterna och händer och m,m och när jag mådde som sämst var mitt testosteron nivå på 10,5 sen har den stigit till 15,17,18 men potensen är inte bättre och min sexlust är inte så mycket bättre fast mitt testosteron nivå har blivit bättre m,m. Och det har jag även talat om för läkarna m,m men känner mig inte bättre för det tyvärr. Så då måste det vara något annat som stör min kropp m.m
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback