2020-01-14, 23:20
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposte...d-en-anhallen/

Natten till söndagen skedde ytterligare ett mordförsök i Gislaved.
Denna gången verkar det handla om ett bråk mellan en ökänd, somalisk, pundare/knarklangare som har knivhuggit en svensk pundare i magen.

Någon som vet något mer?
Citera
2020-01-15, 05:37
Medlem
Det är väl så enkelt som att det handlar om drogskulder
Citera
2020-01-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryAnonym
https://www.expressen.se/kvallsposte...d-en-anhallen/

Natten till söndagen skedde ytterligare ett mordförsök i Gislaved.
Denna gången verkar det handla om ett bråk mellan en ökänd, somalisk, pundare/knarklangare som har knivhuggit en svensk pundare i magen.

Någon som vet något mer?

Danne (skåning) som blivit knivad.Pundare som är stor i käften och tror han är störst i världen.Mgm vet jag inte men abdi är nog en högoddsare.
Citera
2020-01-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Det är väl så enkelt som att det handlar om drogskulder

De har tydligen bråkat tidigare och gm har gjort ett identiskt brott i Jönköping för 6-7 år sedan.
Gm har skrämt slag på grannar i området under det senaste året så verkar ju som att han är en aggressiv människa generellt.
Citera
2020-01-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannesdopare
Danne (skåning) som blivit knivad.Pundare som är stor i käften och tror han är störst i världen.Mgm vet jag inte men abdi är nog en högoddsare.

Stor i käften kanske, men att bli knivhuggen för det låter extremt.

Vet att både Danne och hans dotter har hängt med GM under ganska lång tid så frågan är vad som hände nu.
Citera
2020-01-15, 19:51
Medlem
Citat:
Stor i käften kanske, men att bli knivhuggen för det låter extremt.

Vet att både Danne och hans dotter har hängt med GM under ganska lång tid så frågan är vad som hände nu.
Hans stora käft har säkert ställt till det denna gång.Om det nu är abdi som ligger bakom detta vet jag inte men han bråkar man inte med.Danne och hans dotter har umgåtts med abdi ja men abdi har vid flertalet tillfällen gjort inbrott hos danne..Kanske danne skulle spöa upp honom och det blev som det blev?Danne har ju vid flertalet tillfällen viftat med kniv själv.Finns tom på video från en butik när han stod upp för sin dotter men vet att han har viftat vid flera tillfällen när han har varigt pundig och helt ur balans...
Citera
2020-01-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannesdopare
Har foto på när gm blir gripen
Citera
2020-01-15, 21:43
Medlem
Citat:
De har tydligen bråkat tidigare och gm har gjort ett identiskt brott i Jönköping för 6-7 år sedan.
Gm har skrämt slag på grannar i området under det senaste året så verkar ju som att han är en aggressiv människa generellt.
Ja kan är psykiskt sjuk
Citera
2020-01-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Har foto på när gm blir gripen
Dela gärna den,,,hörde att det var någon hassan???Inte abdi alltså.
Citera
2024-02-14, 02:25
Medlem
Till Johannesdopare!

Daniel Nilsson här. Danne (skåning) som du kallar mig.

För det första:
Jag har aldrig någonsin använt mig av något tillhygge, ( kniv, flaska, baseboll trä mm) i hela mitt liv förutom den gången som finns på video. Och det enda jag ångrar med den gången är att jag inte var nykter och lyckades mörda Loay och varenda släkting till den äckliga våldtäktsmannen..

För det andra :
Jag har aldrig umgåtts med Hassan( han du kallar GM). Jag har aldrig någonsin varit hemma hos honom eller vice versa..

För det tredje :
OM jag lånar lite röka, lsd eller tjack så betalar jag ALLTID i tid. Och jag skulle aldrig låna av någon som inte är en vän!!

SÅ den stora frågan är ju faktiskt om det inte bara är så att du är en patetisk liten människa som inte har något liv! Och tycker om att sitta anonym med telefonen och fabricera massa lögner..

För om det hade varit lite karl i dig så kanske du hade vågat säga personligen till mig att du tycker att jag är en pundare och stor i käften..

Motbevisa mig hemskt gärna på minsta lilla grej så svär jag på att du ska få en ursäkt här.
Men annars kan du bara hålla käften och fortsätta tycka synd om dig själv..

Det är faktiskt inte vi andras fel att du kommer dö oskuld, barnfri och utan vänner!

Mvh Daniel Nilsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in