Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-01-20, 22:58
  #25
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetvem133
Tror inte han skjutit sig själv, han bråkar med allt och alla. Sen dem som är kvar i x-team i Sandviken har inget problem med varandra. Det som är det konstiga är att han vad skjuten i vaden vilket är ett skumt ställe att nli skjuten på. Sen satt han i en bil med några andra när polisen kom, så brottsplatsen är okänd eftersom ingen pratar med snuten. Någon lär ju hört något skott nånstans i Sandviken men det har varit tyst om det. Klubben har ganska mycket problem så vi får väll se vad som händer i Sandviken snart. Dem har haft möte efter det som hände men mer än så vet jag ej, och då tror jag Cal*in var där.

Hade inte Sandviken-klubben köpt nåt hus i en annan ort?
Citera
2020-01-21, 03:15
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Hade inte Sandviken-klubben köpt nåt hus i en annan ort?


Det var snack om ett hus i kungsgården, men vet inte om dem köpt det. Men det var ett tag sen, dem är säkert i deras lokal/klubb vid högbovägen. Men det är svårt att hänga med för det är inte så som att folk följer efter dem. Men folk snackar också mycket i Sandviken så man vet inte vad man ska tro på tills det är bekräftat av någon. Och det är mycket folk som håller tyst och det kan man ju förstå med tankte på vad som händer runt om i landet. Men som sagt det finns även dem som pratar. Men man kan förstå att folket i Sandviken blir rädda och hållet tyst även fast dem sitter på info.
Citera
2020-01-21, 08:00
  #27
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetvem133
Det var snack om ett hus i kungsgården, men vet inte om dem köpt det. Men det var ett tag sen, dem är säkert i deras lokal/klubb vid högbovägen. Men det är svårt att hänga med för det är inte så som att folk följer efter dem. Men folk snackar också mycket i Sandviken så man vet inte vad man ska tro på tills det är bekräftat av någon. Och det är mycket folk som håller tyst och det kan man ju förstå med tankte på vad som händer runt om i landet. Men som sagt det finns även dem som pratar. Men man kan förstå att folket i Sandviken blir rädda och hållet tyst även fast dem sitter på info.

Äh, skulle jag passera 20 västklädda killar på stan så skulle jag känna mig tryggare än om det var 20 adidasriddare.
Visst att det händer mycket i landet men känns ändå som att dessa killar inte hoppar på nån oskyldig? Eller?
Citera
2020-01-21, 18:48
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Äh, skulle jag passera 20 västklädda killar på stan så skulle jag känna mig tryggare än om det var 20 adidasriddare.
Visst att det händer mycket i landet men känns ändå som att dessa killar inte hoppar på nån oskyldig? Eller?


Nej dem hoppar nog inte på någon oskyldig, men det finns problem sen en längre tid tbx. Förut försökte dem styra alla droger i Sandviken och det har hänt att dem fått reda på någon som sålt i Sandviken. Och då har dem markerat genom att misshandla och hotat dessa människor. Sen är det många av dem som söker sig till problem och då kan det bli oskyldiga som blir inblandade. Det är såhär Sandviken är, mycket droger i en liten stad. Sen är det många mer än dem som säljer här så dem har inte lika mycket kontroll som dem hade för.
Citera
2020-01-21, 19:26
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Calin har väl förmodligen skjutit sig själv i benet av misstag eller så har hans"bröder" tyckt att han behövt lära sig en läxa och skjutit honom i benet. De här människorna är väl inte de mest intelligenta klientelet direkt.

Dom var väl ute och skjuttränade på natten och en förlupen kula drog in i vaden. Hade någon velat skjuta dom tre hade kulan nog suttit högre upp och i fler än Cal*n.

Nej, intelligenta kan vi nog inte klandra dom för att vara.
__________________
Senast redigerad av Gubbrunk 2020-01-21 kl. 19:30.
Citera
2020-01-21, 19:34
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetvem133
Det var snack om ett hus i kungsgården, men vet inte om dem köpt det. Men det var ett tag sen, dem är säkert i deras lokal/klubb vid högbovägen. Men det är svårt att hänga med för det är inte så som att folk följer efter dem. Men folk snackar också mycket i Sandviken så man vet inte vad man ska tro på tills det är bekräftat av någon. Och det är mycket folk som håller tyst och det kan man ju förstå med tankte på vad som händer runt om i landet. Men som sagt det finns även dem som pratar. Men man kan förstå att folket i Sandviken blir rädda och hållet tyst även fast dem sitter på info.
Hur ska du ha det? Först skriver du att folk snackar mycket , sen att folk håller tyst pga av vad som sker i landet? Vad har pojkarna i xteam i Sandviken att göra vad som händer i landet menar du?
Citera
2020-01-21, 21:14
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbrunk
Hur ska du ha det? Först skriver du att folk snackar mycket , sen att folk håller tyst pga av vad som sker i landet? Vad har pojkarna i xteam i Sandviken att göra vad som händer i landet menar du?

Syftade på att när något händer så snackas det mycket ibland men sen finns det dem som kan ha sätt saker och väljer att vara tysta. Jag menar bara tex mordet som hände i Sandviken för 2 år sen, det hände på bruket och många hörde skotten. Men sen har ingen sätt något? Det är lite skumt
Citera
2020-01-30, 14:23
  #32
Medlem
Han blev tydligen skjuten genom bildörren när de skulle läxa upp de nya i stan fick jag höra idag. Sant eller inte vet jag ej, men låter iaf som ett troligt scenario.
Citera
2020-02-02, 10:51
  #33
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppetsclubhouse
Han blev tydligen skjuten genom bildörren när de skulle läxa upp de nya i stan fick jag höra idag. Sant eller inte vet jag ej, men låter iaf som ett troligt scenario.

"De nya i stan"?
Citera
2020-02-11, 18:01
  #34
Medlem
FlumKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Visst att det händer mycket i landet men känns ändå som att dessa killar inte hoppar på nån oskyldig? Eller?

Njaa, vet inte om det kan vara så i övriga klubbar i landet. I sandviken ger dom sig gärna på det vanliga folket ute på krogen. Behovet av att hävda sig är enormt i denna eminenta skara människor.
Citera
2020-03-09, 02:33
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
"De nya i stan"?
Jag undrar också. Tidigare i tråden nämns mörkhyade finns det mer detaljerad information om detta?
Citera
2020-04-03, 18:58
  #36
Medlem
De mörkhyade från grannkommunen som jagat tyst på mc pojkarna och nu betar av deras smålangare.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback