Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-02, 08:53
  #13
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det är Anna-Lena Carlanders bror som dött i branden. Vet inte om han med hette Carlander.

Är detta en lokal celebritet? Eller varför nämns systerns namn istället för brodern?

Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Bror? Om ålder som tidigare angetts i tråden stämmer, hade hon då en så ung bror???

Jag tror inte att den ålder som tidigare uppgetts stämmer. Samma användare gjorde senare ett tramsinlägg i tråden som togs bort.
Citera
2020-01-02, 09:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Är detta en lokal celebritet? Eller varför nämns systerns namn istället för brodern?


Googla. Hon har varit gift med Svartenbrandt, som för övrigt dog i en brand. Dock bor hon inte i Mossgruvan, ingen annan Carlander heller, så vet inte om de uppgifterna stämmer.
Citera
2020-01-02, 09:07
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrDrake
Googla. Hon har varit gift med Svartenbrandt, som för övrigt dog i en brand. Dock bor hon inte i Mossgruvan, ingen annan Carlander heller, så vet inte om de uppgifterna stämmer.

Hennes pojkvän/sambo? är skriven i Mossgruvan.
Citera
2020-01-02, 09:12
  #16
Medlem
Carlander ska ha gått ut med det på sin fb.

”Hej världen. Min bror har brunnit inne”
Citera
2020-01-02, 09:12
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Är detta en lokal celebritet? Eller varför nämns systerns namn istället för brodern?



Jag tror inte att den ålder som tidigare uppgetts stämmer. Samma användare gjorde senare ett tramsinlägg i tråden som togs bort.

AnnaLena var gift med Svartenbrandt och är en beryktad kvinna i dessa trakter. Droger och elände.
Trist med folk som ljuger och hittar på saker här på flashback .
Citera
2020-01-02, 09:17
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Carlander ska ha gått ut med det på sin fb.

”Hej världen. Min bror har brunnit inne”

Hennes fb är inte öppen så jag kunde inte se nåt sånt. Men det kan ju absolut stämma, dock inte tidigare skrivna åldrar men det var ju tydligen ett troll som tyckte det var kul att sprida lögner.
Han var missbrukare... tror han var äldre än henne.
Citera
2020-01-02, 09:22
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Hennes fb är inte öppen så jag kunde inte se nåt sånt. Men det kan ju absolut stämma, dock inte tidigare skrivna åldrar men det var ju tydligen ett troll som tyckte det var kul att sprida lögner.
Han var missbrukare... tror han var äldre än henne.

Jag har själv inte Facebook men har fått en screenshot som sms.
Citera
2020-01-02, 09:23
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Jag har själv inte Facebook men har fått en screenshot som sms.

Inget om vem den andra var?
Citera
2020-01-02, 10:36
  #21
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
AnnaLena var gift med Svartenbrandt och är en beryktad kvinna i dessa trakter. Droger och elände.
Trist med folk som ljuger och hittar på saker här på flashback .
Kollade hennes fb och hon har dessa mess från Jacqueline upplagda ang en annan dödsbrand;
https://imgur.com/a/od1O2Qk
Citera
2020-01-02, 10:46
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Kollade hennes fb och hon har dessa mess från Jacqueline upplagda ang en annan dödsbrand;
https://imgur.com/a/od1O2Qk

Ja, det är ju angående branden där Svartenbrandt, Jaquelines pappa, dog.
Citera
2020-01-02, 11:53
  #23
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrDrake
Ja, det är ju angående branden där Svartenbrandt, Jaquelines pappa, dog.
Precis. Och om nu hennes bror också dött i en brand.. jag säger inte, jag bara..säger..
Citera
2020-01-02, 13:48
  #24
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det är Anna-Lena Carlanders bror som dött i branden. Vet inte om han med hette Carlander.
Men jösses vilken familj... var han missbrukare han med?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback