Var karrar bror till monti byn?
Om inte, vem var monti byns bror som blev mördad?
Såg tidigare i tråden att poy varit inblandad i det?
Och yasin rad i en utav hans Låtar "jag och poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas, vi skickar upp dig till Allah" kopplar jag starkt till garage mordet.
Och därför undrar jag om denna karrar som mördades i garaget är monti byns bror, någon som vet?
Det är en gammal lista och förmodligen betald. Det är inte så stora summor för narkotika om man är kran. Några kg kola och gräs/hasch och skulden är uppe på 1mille som man sedan betalar och hämtar nytt. Lången är en kille från Rinkeby
Var karrar bror till monti byn?
Om inte, vem var monti byns bror som blev mördad?
Såg tidigare i tråden att poy varit inblandad i det?
Och yasin rad i en utav hans Låtar "jag och poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas, vi skickar upp dig till Allah" kopplar jag starkt till garage mordet.
Och därför undrar jag om denna karrar som mördades i garaget är monti byns bror, någon som vet?
Ja yasin är brutal
Nu skicka han även iväg poy
Senast redigerad av DonRonaldinho 2020-01-05 kl. 21:44.
Det låter rimligt. Helt objektiv så är hans musik inget vidare. Det finns andra i samma genre som är betydligt bättre.
Jag har ingen aning om det går att manipulera Spotify för 30 lax. Har du andra exempel på när detta har skett?
För övrigt vad är det för jävla namn dom är gängen har? Båda två låter som två gäng i en Disneyfilm. Och hur är det möjligt att dessa sparrisar har fått härja runt helt fritt i flera år? Dom som förser dom med knark borde väl inte gilla allt detta skjutande?
Men men, tror fan att dom måste skjuta varandra, så jävla små som dom är. Dom väger ju inte ens 50 kilo inklusive handväska och smycken. Ett slagsmål skulle ju vara över på två sekunder.
Det var polisen som döpte det gänget till Dödspatrullen, sen anammade dom det.
Det var polisen som döpte det gänget till Dödspatrullen, sen anammade dom det.
Polisen kallade dem för ”De Fyras Gäng”. Varifrån ”DP” kommer vet jag dock inte.
Edit: nu vet jag.
Citat:
” I oktober i år genomförde tungt beväpnad polis gryningsräder på adresser i Stockholm och Uppsala. Ett tiotal personer greps. Fyra av de gripna var kända namn för polisen. I polisens kartläggning kallas personerna "De fyras gäng".
Men bland skolbarn, andra kriminella och anhöriga till dödsoffer och personer som förnedrats offentligt av dem, är samma grupp mer känd som "dödspatrullen".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!