• 2
  • 3
2019-12-28, 20:59
Medlem
Sök på norsk neger kontra svensk neger och förklara resultatet.
Citera
2019-12-28, 21:00
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vet inte vad du snackar om. DDG använder Google för att söka.

DDG är dessutom startat av en jude.

Ok. Tack för det. Mitt svar var till en kille som påstod att man skulle använda DDG istället för Google eftersom DDG inte har ett "pk filter", och han antydde att man då skulle få annorlunda resultat. Jag påpekade sedan för honom att det var samma resultat. Förstår du nu?
Citera
2019-12-28, 21:00
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Noga med källor, så som du är när du hänvisade till DDG eftersom de inte har "pk filter" och sedan visade det sig att DDG visar exakt samma sak som Google?
Nu har jag inte spenderat min
fritid med att söka på just det ämnet
när jag sökt på ddg efter ämnen
som google tar fram som konspirationer och artiklar som förlöjligar det jag sökt på
plockar ddg fram forskare o annat intressant i ämnen.
Bara min högst subjektiva observation.
Citera
2019-12-28, 21:17
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vet inte vad du snackar om. DDG använder Google för att söka.

DDG är dessutom startat av en jude.
Aj är det så illa....vad faan ska man söka med för verktyg? Ska länka till en jävligt informativ video som beskriver ytube
ganska bra kolla igenom denna ni vänsterfolks vilka det är som cencurerar tuben
https://youtu.be/6mkcxSOa0Vc
Citera
2019-12-28, 21:26
Medlem
GilGrissom82s avatar
Sök på Michigan couple, Florida couple samt Colorado couple.

Verkar vara tre helt olika världar.
Citera
2019-12-28, 22:09
Medlem
Har ju blivit värdelöst att söka efter grejer på google de senaste åren.. försökte bl.a. ta fram studier som jag tittade på för flera år sedan gällande "europeiska" muslimers syn på homosexuella, terrorism, sharialagar osv. "Hatsajter" som gatestoneinstitute, religionofpeace och liknande syns inte i toppresultaten som på andra söksajter, däremot har ngn "bbvaopenmind" tillkommit som talar om 'construction of a "problem"'
Även andra ovidkommande resultat om kolonialism osv. (sökord poll, research, sharia, muslims, france, great britain, europe, homosexuality osv i olika kombinationer och antal)
Citera
2019-12-29, 17:40
Medlem
Detta är mycket bra bättre än DDG skiten:

https://swisscows.com
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback