• 3
  • 4
2006-04-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bourlog
Jo, det finns några personer som säger att de inte var några plan, det var en illusion enligt dom.

Snälla, innan ni säger att detta är helt fel och låter helt skumt. Läs lite fakta från olika sidor så får ni se att det kanske inte är så fel som det låter. Tänk själv.
Just det, tänk själv. Istället för att bli skedmatad av filmer och skumma hemsidor.

Om du gjorde det borde du förstå det löjliga i att påstå att att planen var en (optisk?) illusion.

Har du läst igenom de officiella rapporterna från NIST och FEMA? Ta in fakta från båda sidor som du själv säger, och granska dessa kritiskt åt båda håll.
Citera
2006-04-02, 11:26
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Vad säger du?

Kan du enkelt förklara hur WTC7 rasade utan eld?
Ironiskt att du försöker förvanska vad jag sagt när jag i texten du citerar talar om att ni "sanningssökare" förvanskar vad som officiellt sägs om WTC7... men jag tvivlar att du själv kommer kunna se ironin...

Men vi tar det en gång till... och denna gången har jag markerat det viktiga ordet som du skall fokusera på...
Citat:
Tornen rasade inte enbart på grund av brand.
Citera
2006-04-02, 16:36
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Jag skiter inte ut en massa påståenden. Jag skriver dom.

Jag dömmer inte på förhand. Jag börjar med att ta del av vad du skriver (skiter ur dig).

Jag tycker (speciellt i historiens största brott) att man kan begära en nogrann utredning och inte som i det här fallet så fort som möjligt forsla bort allt bevismaterial och hindra all efterforskning.

Något ligger och stinker.

Jag är fortfarande intresserad av din information om att NORAD hade totalt flygförbud redan dagen innan 9/11.

Ta med all denna info när du håller på.
Citat:
Det finns så mycket informtion när det gäller att Norad "was standiing on the ground" den dagen.
Citera
2006-04-02, 17:43
Bannlyst
Citat:
Upplösningen räcker för att se att det svävade en helikopter vid tillfället.

Den som har ögon han ser och ser också att det är NWO Mossad/CIA som ligger bakom.

Dom kan dansa och skåla i champagne men inte så så länge till. Sanningen närmar sig.
Jag föstår inte varför du skriver så ilsket! Jag är på din sida när det gäller det här, med undantaget för att NWO inte är inblandade utan att det är vatikanen! Du ser inte sanningen och när den går upp för dig så tror jag att du kommer få ett bryskt uppvaknande och kommer komma krypande till korset!

F ö tror jag det är portvin de skålar med i vatikanen!
Citera
2006-04-02, 20:00
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Jag är fortfarande intresserad av din information om att NORAD hade totalt flygförbud redan dagen innan 9/11.

Ta med all denna info när du håller på.

NORAD hade order att inte ingripa. Dom fick information om att pågick en militär övning morgonen 11/9 som innefattade terrorister som kapade trafikflygplan..

Det finns en sida med många länkar i frågan:
http://www.standdown.net/
Om du verkligen är intresserad.

Låt oss vända på frågan. Varför ingrep inte Usa,s luftförsvar denna dag?
Citera
2006-04-02, 20:33
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Låt oss vända på frågan. Varför ingrep inte Usa,s luftförsvar denna dag?
För att den interna kommunikationen hos FAA totalt havererade och man misslyckades att, i tid, meddela att plan faktiskt var kapade samt var dessa kapade plan befann sig när de försvann samt var de var...
Citera
2006-04-02, 23:40
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
NORAD hade order att inte ingripa. Dom fick information om att pågick en militär övning morgonen 11/9 som innefattade terrorister som kapade trafikflygplan..

Nja inte riktigt sant va?
Citera
2006-04-04, 16:33
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Nja inte riktigt sant va?

D:r Robert M. Bowman t. Col., USAF, ret. flew 101 combat missions in Vietnam. He is the recipient of the Eisenhower Medal, the George F. Kennan Peace Prize, the President’s Medal of Veterans for Peace, the Society of Military Engineers Gold Medal (twice), six Air Medals, and dozens of other awards and honors. His Ph.D. is in Aeronautics and Nuclear Engineering from Caltech. He chaired 8 major international conferences, and is one of the country’s foremost experts on National Security.

Han borde veta vad han talar om när han säger:

"Bowman outlined how the drills on the morning of 9/11 that simulated planes crashing into buildings on the east coast were used as a cover to dupe unwitting air defense personnel into not responding quickly enough to stop the attack.

"The exercises that went on that morning simulating the exact kind of thing that was happening so confused the people in the FAA and NORAD....that they didn't they didn't know what was real and what was part of the exercise," said Bowman

"I think the people who planned and carried out those exercises, they're the ones that should be the object of investigation."

Asked if he could name a prime suspect who was the likely architect behind the attacks, Bowman stated, "If I had to narrow it down to one person....I think my prime suspect would be Dick Cheney."

http://www.prisonplanet.com/articles...ainsuspect.htm
Citera
2006-04-06, 22:03
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Forumet stängt
På grund av spamattacker har vi tvingats stänga diskussionsforumet på denna sajt.
Så foliehattarnas antijudiska smörja och de andra bysnillena var inte illa nog? Skönt att skiten är borta.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-04-06, 22:45
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
D:r Robert M. Bowman t. Col., USAF, ret. flew 101 combat missions in Vietnam. He is the recipient of the Eisenhower Medal, the George F. Kennan Peace Prize, the President’s Medal of Veterans for Peace, the Society of Military Engineers Gold Medal (twice), six Air Medals, and dozens of other awards and honors. His Ph.D. is in Aeronautics and Nuclear Engineering from Caltech. He chaired 8 major international conferences, and is one of the country’s foremost experts on National Security.

Han borde veta vad han talar om när han säger:

"Bowman outlined how the drills on the morning of 9/11 that simulated planes crashing into buildings on the east coast were used as a cover to dupe unwitting air defense personnel into not responding quickly enough to stop the attack.

"The exercises that went on that morning simulating the exact kind of thing that was happening so confused the people in the FAA and NORAD....that they didn't they didn't know what was real and what was part of the exercise," said Bowman

"I think the people who planned and carried out those exercises, they're the ones that should be the object of investigation."

Asked if he could name a prime suspect who was the likely architect behind the attacks, Bowman stated, "If I had to narrow it down to one person....I think my prime suspect would be Dick Cheney."

http://www.prisonplanet.com/articles...ainsuspect.htm

Problemet med detta är att i den "kraschövning" som pågick 911 så..
1. Ingick inga riktiga flygningar och inga kapare.
2. handlade det om ett scenario med ett lastplan som kraschade i huset direkt efter start.
3. handlade det inte om varken WTC eller pentagon.

Detta påstående kommer härifrån.
Citat:
On the morning of September 11, 2001, NORAD was running war games involving hijacked airliners while the National Reconnaissance Offices (NRO) was running a drill for the scenario of an errant aircraft crashing into a government building at the exact same time as an identical scenario was perpetrated.
http://www.globalresearch.ca/articles/KAN403A.html

NROs övning kan du läsa om här.
Citat:
..the NRO’s drill was “based on the idea of a Lear Jet or a FedEx plane having a flame-out on takeoff from nearby Dulles airport and crashing into the building.” The NRO is close to the end of one of Dulles’ runways. However, Oborn said, since there was no flying involved, there was no need to coordinate with the military or the FAA.

Påståendet om NORADs övning är från början ett riktigt stort missförstånd och okunskapen att lägga ihop 1+1+1 gjort av Mike Ruppert på www.fromthewilderness.com.
Citera
2006-04-06, 22:46
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Är det inte tid för att stänga denna tråden och flytta diskussionen tillbaka till "The one and only 911"?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in